Wysłany: 2017-11-30, 17:05 Tworzenie szablonów - rozmiar i umiejscowienie stref
Mam dwa pytania:
1) Czy da się sterować umiejscowieniem stref?
Zarówno pod względem bycia na powierzchni / pod powierzchnią, oraz tego czy będzie dana strefa na dole lub na górze mapy.
Jedno co zauważyłem, to jest pewna tendencja zależnie od zamku - jeśli dana strefa należy do graczy z zamkami Dungeon, Inferno oraz Necropolis to z większym prawdopodobieństwem będą one pod ziemią.
2) Czemu strefy o takim samym rozmiarze potrafią po wygenerowaniu mieć diametralnie inną wielkość?
Przykładowo na załączonym obrazku jest pokazany efekt następujących ustawień:
- strefy 1-4 o polu Base Size = 30
- strefa 5 o polu Base Size = 120
Idea była taka że strefa numer 5 ma zająć całe podziemię (i to się udało), zatem ustawiłem jej rozmiar jako sumę pozostałych będących na powierzchni, jednak już te na powierzchni są wyraźnie różne...
No niestety tak to wygląda, rozmiar strefy jest jedynie sugestią dla generatora map. Tak jak mówisz, złe zamki maja tendencję do bycia pod ziemią, ale z tego co wiem nie masz nad tym pełnej kontroli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum