Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2017-07-30, 12:42 Kula stałości - jakie ma praktyczne zastosowania?
Hej,
Poczytałem sobie o kuli stałości i zaczyna mnie zastanawiać, jak się ten artefakt sprawdza w praktyce? W teorii ja rzucam błogosławieństwo czy modlitwę, przeciwnik też, ja w kolejnej turze rozproszenie i mam z tego profit Tyle teorii, teraz pora na praktykę.
Czy ktoś z was używa tego artefaktu, w jakich przypadkach? Podajcie opis z walki, kiedy wam się artefakt przysłużył, a kiedy zaszkodził.
Czy może robicie tak jak ja, że go przehandlowujecie u najbliższego sprzedawcy?
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-07-30, 14:31
Dyskutowanie o przydatności kuli stałości jest jak rozmowa o umiejętności sokoli wzrok. Możliwe, że raz na ruski rok ten artefakt okaże się przydatny. Owszem, jeżeli nie mam lepszych rzeczy w ekwipunku to mogę go mieć ze sobą, ale jego użyteczność jest właściwie zerowa.
Tak mi teraz przyszło do głowy że może być przydatna gdy mamy zbroję przeklętego.A wróg ma rozproszenie.I jedna czy jeśli ma m.wody experta wszystkie jedostki by były ze tak powiem zdrowe.Ale to chyba jedyny przypadek.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-07-30, 14:44
Homm3 napisał/a:
Tak mi teraz przyszło do głowy że może być przydatna gdy mamy zbroję przeklętego.A wróg ma rozproszenie.
To rzuci rozproszenie i po kłopocie. Kula stałości chroni tylko nasze jednostki przed tym zaklęciem.
Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się o przydatności tego artefaktu to cytuję ze strony heroes.thelazy.net:
"This artifact shows its true power when fighting enemy Heroes, if either Hero knows Expert Dispel. You can freely strip enemy ranks of their precious blessings, or bait the enemy into casting theirs by blessing your own troops a lot, then watch the enemy player despair once they see their blessings disappear while unable to do anything to your troops."
New Year,
Całe życie żyłem w błędzie i myślałem że na wroga też.
Jak tak to Ten artefakt nie ma zastosowania i najlepiej od razu go sprzedać bądź wyjąć z sakwy.Do tej pory nikt nic mądrzejszego jeśli chodzi o wykorzystanie tego artefaktu nie wymyślił.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 41 Skąd: z Polski
Wysłany: 2017-07-30, 15:22
Pamiętam,że raz mi się przydała w bitwie z mapy "the lone knight" gdzie trzeba było pokonać gościa z 2100 złotych smoków.Dzięki tej kuli mogłem spokojnie używać pola siłowego.
Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 163 Skąd: Wschód
Wysłany: 2017-07-30, 15:55
Jeśli chodzi o losowe mapy i grę multi, to zastosowanie kuli stałości wydaje się być marginalne.
Jak zacytowano powyżej, dopiero mistrz magii wody i rozproszenie pokazują moc tego artefaktu. Magia wody nie jest zwykle pożądaną umiejętnością, raczej większość celuje w ziemię, a potem w powietrze. Wodę zwykle wybierałem jako mniejsze zło, zatem ciężko zebrać warunki: mistrz wody, posiadanie kulki i sytuacja w bitwie, kiedy są dogodne warunki do użycia tego czaru. Osobiście nie przypominam sobie poważnej walki, w której wykorzystałbym takie połączenie.
Jako pewną ciekawostkę mogę podać fakt, że powyższa kombinacja była często wykorzystywana na popularnym fiksie Arena Konwentowa 2.3. Jednak twórca mapy, w kolejnej wersji usunął ją z puli artefaktów, jakie mógł otrzymać bohater, najprawdopodobniej ze względu na balans.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2017-07-31, 04:36
Homm3 napisał/a:
Tak mi teraz przyszło do głowy że może być przydatna gdy mamy zbroję przeklętego.A wróg ma rozproszenie.I jedna czy jeśli ma m.wody experta wszystkie jedostki by były ze tak powiem zdrowe.Ale to chyba jedyny przypadek.
Pomyliło Ci się z 'kulą przeciwstawienia'
Cez napisał/a:
Magia wody nie jest zwykle pożądaną umiejętnością, raczej większość celuje w ziemię, a potem w powietrze.
Ja też jak mam wybór 'powietrze' czy 'woda', to chyba nawet częściej celuję w 'wodę'. Błogosławieństwo, modlitwa, klonowanie czy teleport (na mistrzu przerzucam jednostki za mur), uleczenie, rozproszenie, no i zapomnienie. Przydatne czary, po prostu magia wody jest mniej ofensywna od innych, bardziej wspomaga nasze jednostki.
A co mamy w powietrzu? Lot i wrota wymiarów często są wyłączane przez autorów. Dalej speed, promień osłabienia i piorun/łańcuch. Ciekawa jest też aura artefaktów, łatwiej się poruszać po mapie, ale tu równie dobrze można ten czar rzucać pobocznym hirkiem.
New Year napisał/a:
Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się o przydatności tego artefaktu to cytuję ze strony heroes.thelazy.net:
Też to czytałem. No, ale jaka jest szansa że tak się stanie w praktyce? Że przeciwnik bez sensu będzie co turę rzucał bless, a ja go z niego ściągał? Szybciej się wkurzy i rzuci slow, a ja jestem wtedy ugotowany.
Ja tam wolę wodę od powietrza... Oh wait, ja grma 90% gier cytką, to wiele tłumaczy
Powietrze jest lepsze na losowych bo można tam trafić lot czy wrota.
A ogólnie woda jest moim zdaniem lepsza bo :
Modlitwa-bardzo dobry czar zwiększa szybkość(przyśpieszenie) siłę ataku (żądza krwi) i siłę obrony(kamienna skóra) jeden z najlepszych czarów w grze.
Uleczenie- podczas trudnych batali usuwa z na negatywne czary i regeneruje hp bardzo przydatne.
Błogosławieństwo- przydatne dla jednostek ze sporą różnicą największych od najmniejszych obrażeń dobre dla reptilionów ob od 2-5 czy ważek.
Teleport - hydra czy zbrojny lub kawalerzysta za mury .
Ogólnie woda sprawdza się najlepiej w: Zamku,Cytadeli i Bastionie
heroes3 napisał/a:
Pomyliło Ci się z 'kulą przeciwstawienia
Troszkę. Bo wiedziałem że nie wszystkich czarów ale myślałem że tylko rozproszenia ale na całym polu bitwy.
tactic napisał/a:
Pamiętam,że raz mi się przydała w bitwie z mapy "the lone knight" gdzie trzeba było pokonać gościa z 2100 złotych smoków.Dzięki tej kuli mogłem spokojnie używać pola siłowego.
A to pole siłowe można rozproszeniem znieść?Pytam bo nie wiem
A artefakt moim zdaniem taki ,że lepiej go niemieć niż mieć.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2017-07-31, 09:15
Homm3 napisał/a:
A to pole siłowe można rozproszeniem znieść?Pytam bo nie wiem
Szczerze, to ja też nie więc podpinam się pod pytanie kolegi Homm3.
Magia wody ma za to parę minusów. Podstawowym jest to, że dopiero na mistrzu/ekspercie robi swoją robotę. Podstawowy, zaawansowany nie ma aż tak szalonej różnicy, jak w ogóle brak magii wody
edit:
Doczytałem, bo przyznam się, że nie wiedziałem:
Cytat:
The spell creates an impassable wall, that can only be removed by expert remove obstacle or expert dispel.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2017-07-31, 09:25
Ale jaki miałeś poziom umiejętności magii wody? Podstawowy, zaawansowany, ekspert? Bo wg tego co zacytowałem, to pole siłowe da się ściągnąć dopiero jak się ma mistrza/eksperta magii wody.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum