Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprawione kampanie Heroes Chronicles
Autor Wiadomość
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-31, 11:30   

Begrezen napisał/a:
No tak średnio bym powiedział. Wtedy w strefie wszystko byśmy jechali na autowalce. Garnizon można by było szturmowac już na początku gry.


Ja i tak w 2 tygodniu garnizony pojechałem.

Begrezen napisał/a:
Nie będziemy mogli. Cpu ma swoich bohów, my mamy swoich.


To bardzo dobrze.Pamiętaj o statach w ostatniej misji. ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-31, 11:32   

Homm3 napisał/a:
Pamiętaj o statach w ostatniej misji. ;-)

To już zostało wcześniej zmienione. za bardzo nie będę obniżał. Maxin przeszedł kampanię i nie narzekał na te staty :P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-31, 11:38   

Begrezen,
Mam pytanko do buntu .
Czy warto będzie w nim magię rozwijać. I czy planujesz na którejś mapce twn portal dać.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-31, 11:53   

Homm3 napisał/a:
Begrezen,
Mam pytanko do buntu .
Czy warto będzie w nim magię rozwijać. I czy planujesz na którejś mapce twn portal dać.

pewnie, że tak. a magiczny portal na pewno się pojawi w którejś misji. ale na pewno nie w pierwszej :-D

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-31, 12:26   

To dobrze bo w orginale żałowałem się że mądrość na tarnumie miałem. :-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-31, 12:30   

Homm3 napisał/a:
To dobrze bo w orginale żałowałem się że mądrość na tarnumie miałem. :-)

w oryginale magiczny portal był zablokowany(bo mapy i tak były małe, szybko się przechodziło itd.), zaklęcia były max 3 poziomu, więc rzeczywiście mądrość była nieprzydatna. w pierwszej misji nawet ją zablokowałem. w drugiej będzie dopiero dostępna :-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-07-31, 15:21   

W ostatniej misji można zmniejszyć jedynie ilość posiadanej wiedzy, na mapie jest masa źródeł many, rozgrywka może przez to robić się uciążliwa, szczególnie jeśli zaniedbaliśmy rozwój pobocznych bohaterów. Begrezen zastanów się nad tym armagedonem, czy nie dać go w późniejszym etapie rozgrywki. W mojej rozgrywce bohaterowie poboczni czarami: armagedon i łańcuch piorunów robili całą robotę. Jeszcze gdyby kula ognia przechodziła dalej i miał do dyspozycji Solmyra to już pogrom.
Jeśli to ma być wersja hardcore to niech gracz kombinuje. Jeśli będzie grał tylko na ilość armii oraz jednego bohatera kiedy ma do dyspozycji 3 i przejdzie tą kampanie to nie jest hardcore.
Co do artefaktu startowego to w HotA jest żelazna pięść ogra, ale niestety tylko w tym dodatku.
Ostatnio zmieniony przez Maxin17 2017-07-31, 15:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-31, 15:46   

Maxin17,
Ja czyściłem na 4.Ale bitwy toczyłem tylko tarnumem. :lol:

[ Dodano: 2017-07-31, 20:58 ]
Begrezen,
Zapomniałeś Maxin'owi pkt dać za test. ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 11:54   

Maxin17 napisał/a:
W ostatniej misji można zmniejszyć jedynie ilość posiadanej wiedzy, na mapie jest masa źródeł many, rozgrywka może przez to robić się uciążliwa, szczególnie jeśli zaniedbaliśmy rozwój pobocznych bohaterów.

Zmniejszyć? Hmm a w wieży magicznej zawsze wybierałeś moc? :-D

Maxin17 napisał/a:
Begrezen zastanów się nad tym armagedonem, czy nie dać go w późniejszym etapie rozgrywki. W mojej rozgrywce bohaterowie poboczni czarami: armagedon i łańcuch piorunów robili całą robotę. Jeszcze gdyby kula ognia przechodziła dalej i miał do dyspozycji Solmyra to już pogrom.

łańcucha już nie ma, pojawia sie dopiero w 6 misji. solmyr zablokowany w każdej początkowej misji(też pojawia się dopiero w 6 o ile dobrze pamiętam). co do armagedonu, może wrzuce go dopiero do 7 misji(tam jest drugi raz wymiar ognia, wiec bedzie sie nadawal :P).

Maxin17 napisał/a:
Jeśli to ma być wersja hardcore to niech gracz kombinuje. Jeśli będzie grał tylko na ilość armii oraz jednego bohatera kiedy ma do dyspozycji 3 i przejdzie tą kampanie to nie jest hardcore.

ciekawa teoria :D ale to jest wersja hard, nie hardcore, nie przesadzałbym z utrudnianiem rozgrywki. w końcu grało się całkiem fajnie, nie? :P teraz, gdy już armagedonu i łancucha nie bedzie, na "ilosc armii" chyba trzeba będzie grać :-) bez bohów pobocznych pewno dałoby się przejść, ale byłoby to znacznie bardziej uciążliwe. masz jakiś konkretny pomysł, jak uniemożliwić przejście kampanii tylko jednym bohem? xdd

Maxin17 napisał/a:
Co do artefaktu startowego to w HotA jest żelazna pięść ogra, ale niestety tylko w tym dodatku.

No niestety. Może pokuszę się na piorun tytana - zaklęcie prawie bezużyteczne, ale bonus do statów nie taki zły :P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-08-01, 13:20   

Zawsze biorę moc, wyjątki są jedynie przy grze barbarzyńcami, ale nie o to chodziło mi w poście. Wrodzy bohaterowie mają zbyt wiele many (patrz screen 3 od końca), im można obniżyć wiedzę i zablokować inteligencję.
W kampaniach armia się nie liczy, wyłącznie bohater. Zamiast tych czarów użyje innych bo lepiej się opłaca wykupić bohatera za 2500 niż zbierać armię niewiadomo do jakiego czasu.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 13:37   

ale w czym im ten nadmiar many przeszkadza? :P w sumie fakt, inteligencje można zablokować w tych ostatnich misjach, bo tylko marnuje slot , ale wiedzy imo nie ma sensu obniżać :P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-08-01, 14:26   

Przykład z ostatniej misji, mój screen:
Wróg wbija na strefe, ty bronisz miasto, powiedzmy że nie masz czarnej kulki i magii ognia. On ma lepsze statystyki, przyzywa zywiołaki a następnie ożywia swoje jednostki. Ty nie masz inteligencji, a wiedzy zdecydowanie mniej. Mogę wysłać Ci save abyś rozegrał ostatnią misje, dodam tylko, że mój główny bohater zbierał wszystko co się dało zebrać w poprzednich misjach.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 14:32   

Maxin17 napisał/a:
Przykład z ostatniej misji, mój screen:
Wróg wbija na strefe, ty bronisz miasto, powiedzmy że nie masz czarnej kulki i magii ognia. On ma lepsze statystyki, przyzywa zywiołaki a następnie ożywia swoje jednostki.

ten problem jest już rozwiązany - już jakiś czas temu w aktualizacji dodałem płaszcz odwrócenia, do kupienia w chatce jasnowidza, w strefie gracza :P dziś inteligencje wywaliłem w 3 ostatnich misjach, armagedon dopiero dostępny w misji 7. no i pancerz tytana jako 3 premia w misji ostatniej :-)

[ Dodano: 2017-08-01, 14:35 ]
co do kampanii bunt władców bestii - uważacie, ze przejscie w tym przypadku na hotę będzie złym pomysłem? :P w oryginale jest używany praktycznie jeden rodzaj przeszkód terenowych, a jak wiadomo hota ma do zaoferowania znacznie więcej, jeśli chodzi o dźungle ^^ no i zamek przystań by idealnie pasował do fabuły.

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-08-01, 14:43   

Begrezen napisał/a:
(...) uważacie, ze przejscie (...) na hotę będzie złym pomysłem? :P (...)


Nie, to jest wspaniały pomysł. Zawsze xD

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Michael 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 247
Wysłany: 2017-08-01, 14:58   

Też przerzucam się na Hotę na kolejnego mapmakera. Sod jest niestety tragiczny pod wieloma względami :(
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 7 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group