Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-31, 12:30
Homm3 napisał/a:
To dobrze bo w orginale żałowałem się że mądrość na tarnumie miałem.
w oryginale magiczny portal był zablokowany(bo mapy i tak były małe, szybko się przechodziło itd.), zaklęcia były max 3 poziomu, więc rzeczywiście mądrość była nieprzydatna. w pierwszej misji nawet ją zablokowałem. w drugiej będzie dopiero dostępna
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
W ostatniej misji można zmniejszyć jedynie ilość posiadanej wiedzy, na mapie jest masa źródeł many, rozgrywka może przez to robić się uciążliwa, szczególnie jeśli zaniedbaliśmy rozwój pobocznych bohaterów. Begrezen zastanów się nad tym armagedonem, czy nie dać go w późniejszym etapie rozgrywki. W mojej rozgrywce bohaterowie poboczni czarami: armagedon i łańcuch piorunów robili całą robotę. Jeszcze gdyby kula ognia przechodziła dalej i miał do dyspozycji Solmyra to już pogrom.
Jeśli to ma być wersja hardcore to niech gracz kombinuje. Jeśli będzie grał tylko na ilość armii oraz jednego bohatera kiedy ma do dyspozycji 3 i przejdzie tą kampanie to nie jest hardcore.
Co do artefaktu startowego to w HotA jest żelazna pięść ogra, ale niestety tylko w tym dodatku.
Ostatnio zmieniony przez Maxin17 2017-07-31, 15:46, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 11:54
Maxin17 napisał/a:
W ostatniej misji można zmniejszyć jedynie ilość posiadanej wiedzy, na mapie jest masa źródeł many, rozgrywka może przez to robić się uciążliwa, szczególnie jeśli zaniedbaliśmy rozwój pobocznych bohaterów.
Zmniejszyć? Hmm a w wieży magicznej zawsze wybierałeś moc?
Maxin17 napisał/a:
Begrezen zastanów się nad tym armagedonem, czy nie dać go w późniejszym etapie rozgrywki. W mojej rozgrywce bohaterowie poboczni czarami: armagedon i łańcuch piorunów robili całą robotę. Jeszcze gdyby kula ognia przechodziła dalej i miał do dyspozycji Solmyra to już pogrom.
łańcucha już nie ma, pojawia sie dopiero w 6 misji. solmyr zablokowany w każdej początkowej misji(też pojawia się dopiero w 6 o ile dobrze pamiętam). co do armagedonu, może wrzuce go dopiero do 7 misji(tam jest drugi raz wymiar ognia, wiec bedzie sie nadawal :P).
Maxin17 napisał/a:
Jeśli to ma być wersja hardcore to niech gracz kombinuje. Jeśli będzie grał tylko na ilość armii oraz jednego bohatera kiedy ma do dyspozycji 3 i przejdzie tą kampanie to nie jest hardcore.
ciekawa teoria :D ale to jest wersja hard, nie hardcore, nie przesadzałbym z utrudnianiem rozgrywki. w końcu grało się całkiem fajnie, nie? :P teraz, gdy już armagedonu i łancucha nie bedzie, na "ilosc armii" chyba trzeba będzie grać bez bohów pobocznych pewno dałoby się przejść, ale byłoby to znacznie bardziej uciążliwe. masz jakiś konkretny pomysł, jak uniemożliwić przejście kampanii tylko jednym bohem? xdd
Maxin17 napisał/a:
Co do artefaktu startowego to w HotA jest żelazna pięść ogra, ale niestety tylko w tym dodatku.
No niestety. Może pokuszę się na piorun tytana - zaklęcie prawie bezużyteczne, ale bonus do statów nie taki zły :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Zawsze biorę moc, wyjątki są jedynie przy grze barbarzyńcami, ale nie o to chodziło mi w poście. Wrodzy bohaterowie mają zbyt wiele many (patrz screen 3 od końca), im można obniżyć wiedzę i zablokować inteligencję.
W kampaniach armia się nie liczy, wyłącznie bohater. Zamiast tych czarów użyje innych bo lepiej się opłaca wykupić bohatera za 2500 niż zbierać armię niewiadomo do jakiego czasu.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 13:37
ale w czym im ten nadmiar many przeszkadza? :P w sumie fakt, inteligencje można zablokować w tych ostatnich misjach, bo tylko marnuje slot , ale wiedzy imo nie ma sensu obniżać :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Przykład z ostatniej misji, mój screen:
Wróg wbija na strefe, ty bronisz miasto, powiedzmy że nie masz czarnej kulki i magii ognia. On ma lepsze statystyki, przyzywa zywiołaki a następnie ożywia swoje jednostki. Ty nie masz inteligencji, a wiedzy zdecydowanie mniej. Mogę wysłać Ci save abyś rozegrał ostatnią misje, dodam tylko, że mój główny bohater zbierał wszystko co się dało zebrać w poprzednich misjach.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 14:32
Maxin17 napisał/a:
Przykład z ostatniej misji, mój screen:
Wróg wbija na strefe, ty bronisz miasto, powiedzmy że nie masz czarnej kulki i magii ognia. On ma lepsze statystyki, przyzywa zywiołaki a następnie ożywia swoje jednostki.
ten problem jest już rozwiązany - już jakiś czas temu w aktualizacji dodałem płaszcz odwrócenia, do kupienia w chatce jasnowidza, w strefie gracza :P dziś inteligencje wywaliłem w 3 ostatnich misjach, armagedon dopiero dostępny w misji 7. no i pancerz tytana jako 3 premia w misji ostatniej
[ Dodano: 2017-08-01, 14:35 ]
co do kampanii bunt władców bestii - uważacie, ze przejscie w tym przypadku na hotę będzie złym pomysłem? :P w oryginale jest używany praktycznie jeden rodzaj przeszkód terenowych, a jak wiadomo hota ma do zaoferowania znacznie więcej, jeśli chodzi o dźungle ^^ no i zamek przystań by idealnie pasował do fabuły.
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum