Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Poprawione kampanie Heroes Chronicles
Autor Wiadomość
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2017-07-27, 18:59   

Begrezen:

Cytat:
myślałem o poprawieniu "buntu wladcow bestii" ale tam problemy są 2:
- w każdej misji walczymy przeciwko zamkowi - troche nuda
- prawie wszystkie mapy to S-ki, bez podziemi.
więc na pewno do każdej z nich dodałbym podziemia, lub scalił po 2 misje w jedno xd no i na pewno trzeba by zaangażować inne miasta do gry, by było ciekawiej - jakieś pomysły? cytka, zamek i twierdza już są, ale to za mało ;c


Ciekawy pomysł. Może tak:

Bastion, elfiki bagienne, które mają swoje rozproszone kolonie, ogólnie jest ich mało. Przeznaczone do eksterminacji.

Loch - jako najemnicy zamku

Piraci oczywiście Przystań gdyby to byłaby wersja na Hotę. W przeciwnym razie piratami mogą być nekromanci, którzy na statkach przypływają po kości

Inferno - mhhh nie wiem, jakiś wymiar ognia by zdobyć potężny artefakt?

Homm3:

Cytat:
Ale jakbyś skończył to daj znać zawsze służę pomocą (bo jakoś lubię kampanie wiesz fabuła te sprawy i dorobek jak się postarasz to masz łatwiej jak nie to nie.)


Rozwiniesz o co chodzi z fabułą i te sprawy?
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 19:27   

Qrthgarr napisał/a:
Ciekawy pomysł. Może tak:

Bastion, elfiki bagienne, które mają swoje rozproszone kolonie, ogólnie jest ich mało. Przeznaczone do eksterminacji.

Loch - jako najemnicy zamku

Piraci oczywiście Przystań gdyby to byłaby wersja na Hotę. W przeciwnym razie piratami mogą być nekromanci, którzy na statkach przypływają po kości

Inferno - mhhh nie wiem, jakiś wymiar ognia by zdobyć potężny artefakt?

ha! również myślałem o bastionie, ale sugerujesz, że z jednostek bastionu same elfy mają być? :-D
z lochem ciekawy pomysł, przystań oczywiście odpada, bo to nie hota(a w hocie chyba nie da się jeszcze tworzyć kampanii), nekropolia - ok, w całych chroniclesach jest ich niewiele(albo w ogóle nie ma), ale możesz rozwinąć, o co chodzi z tymi kośćmi? :D
co do inferno i wymiaru ognia - heh, właśnie we władcach żywiołów jest taki wymiar, raczej unikałbym łączenia tych kampanii :P sam pomysł z jakimś artefaktem całkiem ok.
teraz pytanie, czy te dodatkowe frakcje mają być dodatkiem do tych misji które już są(czyli nadal główną misją byłaby eksterminacja zamku), czy te małe S-ki scalić, a z dodatkowych frakcji zrobić samodzielną, zupełnie nową misję? :-D może być ciekawie!

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2017-07-27, 20:19   

Ok, patrzmy:

Bastion:
jednostki: to wszystkie oprócz krasnoludów i smoków + strzelcy - możliwe bohater typu Gelu jako przywódca elfików bagiennych

Może też wpleść historię o centaurach (czemu w H3 w bastionie, a w H4 nagle u barbarzyńców, a w H2 u czarnoksiężników)

Nekromanci:
w ich rodzinnych krainach brakuje już kości - szkieletów do tworzenia armii więc ruszają w morze bo łatwiej im i dopływają do Tatalii od północy. Zabijają, niszczą i zbierają kości poległych (do swych magazynów na statkach albo na swoich posterunkach i bazach wypadowych na jakiś wyspach) by później wykorzystać je w swojej krainie.

Lepiej scalić, a dodatkowe frakcje to osobne misje. Loch może działać razem z zamkiem w niektórych misjach

Co do Hoty to kiedyś, może rok temu widziałem gdzieś na jakimś polskim forum remake kampanii Rolanda i Archinibala z H2 właśnie na wersję Hota i była możliwość ich ściągnięcia
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 20:31   

Wdg mnie bunt jest fabularnie taki jaki jest i jeśli fabuły nie ruszać to już lepiej kampe z biografi bochów zrobić coś o Tatalijskim festiwalu życia jako wystan.Czy zdobyciu zaufania króla przez Alkina.
Co do misji nr 7.
+Mapa rozbudowana
+Trudny wróg nie przejdziemy jej całkowitym rushem trzeba się nadprodukować
+Parę drzewek
+Poblokowane wrota wymiarów (Inferna)
+Fajny event z mnichami
+Na razie naj lepsza przeróbka
-mała wada 700żyw ognia w połowie 2 miecha na mapie M
+brak wad ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 20:52   

Homm3 napisał/a:
Wdg mnie bunt jest fabularnie taki jaki jest i jeśli fabuły nie ruszać to już lepiej kampe z biografi bochów zrobić coś o Tatalijskim festiwalu życia jako wystan.Czy zdobyciu zaufania króla przez Alkina.

Ale my tu mówimy o heroes chronicles, tak tworzyć oddzielną kampanię to trochę czasu zajmie ;<

Homm3 napisał/a:
Co do misji nr 7.
+Mapa rozbudowana
+Trudny wróg nie przejdziemy jej całkowitym rushem trzeba się nadprodukować
+Parę drzewek
+Poblokowane wrota wymiarów (Inferna)
+Fajny event z mnichami
+Na razie naj lepsza przeróbka
-mała wada 700żyw ognia w połowie 2 miecha na mapie M
+brak wad ;-)

przeciwnik ma we wrotach możliwość budowy TYLKO feniksów i żyw. ognia(tak było w oryginale i tak zostawiłem), więc bez tych żyw. wiele by nie ugrał. niby dlaczego to jest wada? :-x i gdzie screeny? :-) no i widzisz jest wieczór, a tu przeszedłeś dopiero misję 7, a tu jeszcze L-ka czeka :-D

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 20:56   

Już screen dodany tylko że przedtem poboczni fenixy implodowali i uciekali lub desczykami sypali i tak zdechło mu 20 fenixów i 40 ptaków ognia. :mrgreen: :mrgreen:
Zapomiałem skąd komp miał kulę osłabienia
Ostatnio zmieniony przez Homm3 2017-07-27, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 21:00   

Qrthgarr napisał/a:
Ok, patrzmy:

Bastion:
jednostki: to wszystkie oprócz krasnoludów i smoków + strzelcy - możliwe bohater typu Gelu jako przywódca elfików bagiennych

Może też wpleść historię o centaurach (czemu w H3 w bastionie, a w H4 nagle u barbarzyńców, a w H2 u czarnoksiężników)

Nekromanci:
w ich rodzinnych krainach brakuje już kości - szkieletów do tworzenia armii więc ruszają w morze bo łatwiej im i dopływają do Tatalii od północy. Zabijają, niszczą i zbierają kości poległych (do swych magazynów na statkach albo na swoich posterunkach i bazach wypadowych na jakiś wyspach) by później wykorzystać je w swojej krainie.

Lepiej scalić, a dodatkowe frakcje to osobne misje. Loch może działać razem z zamkiem w niektórych misjach

oki. tylko z historią centaurów może być mały problem, bo w inne części poza H3 nie grałem i sie nie znam :-D zamiast gelu chyba lepszy byłby ivor, bo cpu i tak nie potrafi ulepszać elfów na strzelców. btw dzięki za pomysły, już zacznę coś tam działać w tym temacie :-)

Qrthgarr napisał/a:
Co do Hoty to kiedyś, może rok temu widziałem gdzieś na jakimś polskim forum remake kampanii Rolanda i Archinibala z H2 właśnie na wersję Hota i była możliwość ich ściągnięcia

oo, to jakbyś znalazł to bym linka poprosił, chętnie zagram :-)
-------------------------------------------------------------------------
przypominam tez że testing władców żywiołów nadal otwarty, jakby ktoś był chętny to zapraszam. narazie mam tylko 2 testerów, przy czym ten drugi dopiero zaczyna tę kampanię ;v im więcej testerów i więcej opinii, tym lepiej będzie można dopracować balans :-)

[ Dodano: 2017-07-27, 22:01 ]
Homm3, jakbyś mógł to dodawaj te screeny do nowych postów, żeby nie trzeba było szukać niewiadomo gdzie :c

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 21:10   

Już miałem niegrać ale zaglądam do misji ostatniej a tam taki fajny pasis .Mam jedno zastżeżenie czemu nie monere? :-)

[ Dodano: 2017-07-27, 22:14 ]
Dla drugiego testera w 7 misji imploduj żyw ognia lub przywołuj ziemi.I ucz się inteligecji zamiast mistycyzmu i m.wody zamiast ognia bo wróg spamuje klątwą a ma większe stat.
Begrezen, Co do twoich map wirująca śmierć wydaje się być kusząca.
Aine i risa wymiatają pasis mądrośc mistrz+m.ziemi mistrz a u aine nauka czarów XD
Link : http://imgur.com/a/Ndw09
Sory niezauważyłem.
Kolega napisał:
Rozwiniesz o co chodzi z fabułą i te sprawy?
Chodzi mi oto że od zera coś twożysz( ja np mam screeny wyników i bochaterów z wszystkich kampani h3 w które grałem oprócz zemsty zza grobu wpadka usunołęm.i jak niemam co robić to czasami z sentymentu je porównuje )i to co stwożysz tym grasz jak olejesz to masz średnią sytuację jak się przyłożysz to masz lepiej a fabuła sam pewnie wiesz jak może wciągnąc.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 21:35   

czemu pasis a nie monere? bo pasis był w oryginale. umiejętności i tak ma edytowane, więc żadnej różnicy poza portretem nie ma :-D

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 21:38   

Okej fajnie że nie został przez cb usunięty bo bardzo ułatwia rozgrywkę.Złota Aine :-D
Jestem ciekaw co powie drugi tester ale niestety narazie milczy a jak idą aktualizacje.
A dla tego testera dałeś aktualizowa? ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 22:01   

Homm3 napisał/a:
Okej fajnie że nie został przez cb usunięty bo bardzo ułatwia rozgrywkę.Złota Aine :-D
Jestem ciekaw co powie drugi tester ale niestety narazie milczy a jak idą aktualizacje.
A dla tego testera dałeś aktualizowa? ;-)

pewnie, że dałem zaktualizowaną wersję :-) a od czasu przejścia przez cb misji z wymiarem wody, już nie robiłem aktualizacji xd pasis jako 4 boh sie przydaje, bo mapa jest spora, poza tym jego obecnosc jest zapewniona przez fabułe :P drugi tester pewnie ma mniej czasu na grę, ale wkrótce powinien się odezwać, taką mam przynajmniej nadzieje :-D
jeszcze mam pytanko co do pasisa: nie ma on zbyt duzych/malych statystyk w porównaniu do tarnuma? nie powinien byc silniejszy, ale nie powinien tez byc zbyt slaby :P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2017-07-27, 22:25   

Widzę, że trochę postów przybyło

Cytat:
btw dzięki za pomysły, już zacznę coś tam działać w tym temacie :-)


Ależ proszę.

Cytat:
oo, to jakbyś znalazł to bym linka poprosił, chętnie zagram :-)


Będę szukać.

Cytat:
przypominam tez że testing władców żywiołów nadal otwarty


Raczej nie nadaję się do testów.

Cytat:
Chodzi mi oto że od zera coś twożysz( ja np mam screeny wyników i bochaterów z wszystkich kampani h3 w które grałem oprócz zemsty zza grobu wpadka usunołęm.i jak niemam co robić to czasami z sentymentu je porównuje )i to co stwożysz tym grasz jak olejesz to masz średnią sytuację jak się przyłożysz to masz lepiej a fabuła sam pewnie wiesz jak może wciągnąc.


Chyba rozumiem.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 22:43   

Qrthgarr napisał/a:
Raczej nie nadaję się do testów.

każdy się nadaje, kto umie grać w heroesy :-) nie chodzi o jakieś łapanie bugów, tylko o zwykłe zagranie i przejście kampanii :-P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-28, 07:16   

Begrezen,
Nie. Jest w sam raz ;-)
Tu zerknij: https://imgur.com/a/Ndw09
Qrthgarr,

Każdy się nadaje jak jak ktoś słabiej gra to najwyżej przetestuje grywalność na niższych poziomacj ja np:Tę kampę gram na 200% ale oddaje wyzszość jeśli chodzi o grę np Begrezen, bo ja umiem grać ale tak dobrze to dopiero od stycznia i doświadczenia niemam. :-)
Czyszczenie na 4 bochów sprawnie idzie 8-)
Ale Endorman u wroga zbyt dobry polecam luknąć w link.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-28, 09:43   

martwią mnie tylko te twoje niskie staty, jeśli chodzi o atak i obrone :| wczytałem save z tej misji z oryginału i tam miałem po 32 ataku i 30 obrony tarnumem. ogólnie w poprzednich scenariuszach usunąłem biblioteke oświecenia i kilka aren, chyba ze 3. hmm no i chyba jeszcze powyłączałem w cytkach w misji 4 sanktuarium(+1obrony), ale i tak coś zbyt mało masz tych statystyk :P endorman rzeczywiscie wydaje sie teraz troche przesadzony, no ale zobaczymy co to bedzie :P w swojej strefie możesz jeszcze podexpić swojego boha, do tego pozdobywać artefakty, zresztą masz do wyboru potężne premie początkowe w tej misji - będzie dobrze :-D

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group