Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Poprawione kampanie Heroes Chronicles
Autor Wiadomość
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-26, 19:33   

w misji nr1 logistyke wyłączyłem w ustawieniach już po testowaniu, przez co tego nie zauważyłem ;/ a gdy skill jest wyłączony, w chatce nie da się go nauczyć, ale to już zmieniłem :-)
w misji nr2 dodano
-możliwość budowy nag w drugim mieście
-zwój z zaklęciem łańcuch piorunów
-przesunąłem strażnika granicznego, by można było skorzystać z siedlisk dżinów i kopalni złota, przed atakiem na ziemie wroga
-butki odporności w strefie gracza
-dodano/edytowano zdarzenia w miastach, ale o tym już mówiłem wcześniej :P
a w każdej z 3 pierwszych misji:
-solmyr zablokowany
-wszyscy bohaterowie zaczynają bez zaklęć
w samej misji 3-ciej właśnie dodaje nowe lokacje w podziemiach, czyli trochę więcej chodzenia bez zmiany rozmiaru mapy :) a ofc wszystkie wrota wymiarów wyłączone, a garnizony osłabione, startowe żywiołaki ognia u wroga usunięte. dodałem też kapliczkę ze spowolnieniem :-) zobaczymy jak będzie z kolejnymi misjami, bo w nie sam jeszcze nie grałem, ale to będą już M-ki, a nie S-ki, więc będzie ciekawiej xd

[ Dodano: 2017-07-26, 20:46 ]
Homm3 napisał/a:

Uwagi do czwartej mapy .
-Usunąć rozbitków .

rozbitkowie byli domyślnie ustawieni i było ich tylko 5 w strefie gracza, no ale można usunąć :p

Homm3 napisał/a:
-Usuąć kompowi zaklęcie przyzwania żywiołaków wody jeśli nie to dać w antymagie żeby ktoś pogłówkował i możliwe wpadł na pomysł sami czarodzieje > antymagia > armagedon.

chyba nie bardzo rozumiem :-| antymagią nie zatrzymasz tego czaru. armagedon możesz rzucać, ale nie masz żadnej jednostki na to odpornej :-D w każdej misji cpu ma przyzwanie żywiołaka, bo tak pasuje do fabuły :P mogę ewentualnie zmniejszyć startową moc dla wrogich bohaterów, to będzie mniej przyzwanych żywiołaków, no ale zobacze jak z tym jest gdy sam tę misję przejdę ;-)

Homm3 napisał/a:
-Smoki u kompa miał u mnie 11 zielonych i jedego błekitnego.

to źle? :-D w każdej misji będą jakieś smoki, dla urozmaicenia rozgrywki. jeden błękitny nie taki straszny :P

Homm3 napisał/a:
-Do gildii dać możliwość rozbudowy na czwarty bez klonu ale z modlitwą.

dlaczego bez klonowania? w 4 poziomie z magii wody są tylko te 2 czary, więc tylko je możemy dostać. mam wyłączyć klonowanie? why?

Homm3 napisał/a:
+hełm admirała trudny do zdobycia
+bochaterowie wroga mają staty
+dobra ilość żywioławów wody i ich siedlisk
Zabieram się za piątą misję. :-)

fajnie by było gdybyś jeszcze dawał screeny z głównych walk z przeciwnikiem :-D miałbym co porównywać xd

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-26, 20:20   

Begrezen,
Klon zwiększa czarodziejów o 2 razy czy to nie za dużo?
Zmniejsz moc o połowę dla wrogów.
-Zbyt duże armie startowe .
-Ogarnij utopie nie sprawdzałem co tam jest.
+Podziemia i ich zmiana
daj płaszcz odwrócenia przy graczu ale mocno chronioy.
U mnie wróg uzbierał 200 żywiołów. :-)

[ Dodano: 2017-07-26, 21:21 ]
Księga ziemi nie potrzebna jest. :->
Zapomniałem
+ogarnięty błąd z czwartym bochaterem który pojawiał się w orginale w tej misji.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-26, 20:48   

Homm3 napisał/a:
Klon zwiększa czarodziejów o 2 razy czy to nie za dużo?

ale klon długo sobie nie pożyje, bo cpu zawsze sie go pozbywa tak szybko jak sie da :P w oryginale też było to zaklęcie i nie przypominam sobie, żebym go kiedykolwiek używał :cry:
Homm3 napisał/a:
Zmniejsz moc o połowę dla wrogów.

-Zbyt duże armie startowe .
mówisz teraz już o 5-tej misji? kto ma zbyt duże armie startowe, gracz czy komputer? :-D
Homm3 napisał/a:
-Ogarnij utopie nie sprawdzałem co tam jest.

Pewnie artefakty xD Utopia jest jedna, a artefaktów jest połowa wyłączona, w tym te silniejsze, wiec bez obaw, że trafi sie tam coś zbyt potężnego. Czemu nie sprawdziłeś, jakie artefakty ci wypadną? :<
Homm3 napisał/a:
+Podziemia i ich zmiana
daj płaszcz odwrócenia przy graczu ale mocno chronioy.
U mnie wróg uzbierał 200 żywiołów. :-)
Księga ziemi nie potrzebna jest. :->

płaszcz mogę dorzucić pod stażnikiem misji, a misją będzie pokonanie jednego z głównych bohaterów wroga :P Co do podziemi, tak wiele się nie zmieniło, poza oczywiście upiększeniem strefy i dodaniem wrót żywiołów. 200 żywiołaków? To dobrze czy źle? :-D Jak mówiłem, screeny z walk finałowych by się przydały, bo obraz sytuacji zależy od posiadanej ilości czarodzieji :-P Księgę ziemii mogę wyrzucić, ale gdybyś ktoś nie zdążył rozbudować gildii czy coś, to miałby dostęp do czarów :P W stosunku do oryginału, tylko księgę powietrza wyrzuciłem, z oczywistych powodów, pozostałe księgi w odpowiednich wymiarach pozostały do zdobycia i imo jest dobrze.
Homm3 napisał/a:
+ogarnięty błąd z czwartym bochaterem który pojawiał się w orginale w tej misji.

Nie sądze, ze to był błąd, ale zmniejszyłem liczbę bohaterów, bo kampania w większości to mapy s/m, 4 bohaterów jest drobną przesadą :-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-26, 21:19   

Screenów z misji 1-5 nie dam bo przez przypadek nadpisałem wszystko.
Jestem w połowie 6'tej mapy i powiem że gra się bardzo przyjemnie w podstawce wszystko zrobiłem 9 czarodziejami i 100 nimf a tu gram na 300 nimf 20 czarodzieji -2 sloty i imfy 296,1,1,1,1.
Jasno niebieski pokonany bitwa z jego najsilniejszym trwała 20 tur on żywiołaki ja mu ale dla niego się mana skończyła a miał ponad 200 a mi nie :mrgreen: bo z inteligencją miałem jej ponad 400 :mrgreen:
Czerwony miał armagedon :evil: i cham puścił mi dwa deszczyki wysłał dwóch bochów z 3 poziomem i zaawansowaną mądrością łącznie 200 rusałek poszło i 7 czarodziejów

[ Dodano: 2017-07-27, 08:39 ]
Boch ten od żywiołaków oraz magi wody i jego armia.Tu będe wrzucał screeny.
https://chomikuj.pl/Testowekamph3/Dokumenty/Screeny+h3
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 10:16   

błagam, tylko nie na chomikuj ;/ wrzucaj choćby na imgur.com, a tutaj dawaj linki pod [img]link[/img]
co do screenów, ładne walki :-D

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 13:30   

Uwagi do mapy nr 6:
+Troszkę lepszy balans niż w pozostałych
+3mies 2 tdz dzień7
-Zbyt silny brązowy 350 żywiołaków .Czyli 5 poz jed .
Tu screeny:
http://homm3.imgur.com
b]Begrezen[/b],
co do balansu myślę że psują go wż u wroga i te przyrosty + siedliska :roll:
:idea: Mam pomysł do Którejś mapy daj do fabuły na początku coś takiego ,,Musisz więc się streszczać bo za trzy miesiące przybędą posiłki"
Myślę ,że by pasowało bo jakby ktoś długo grał to by miał za swoje
Ostatnio zmieniony przez Homm3 2017-07-27, 14:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 13:44   

screeny nie działają. z tym dużym przyrostem bym nie przesadzał, przecież walcząc z brązowym masz już przewage w postaci 4 wrót żywiołów +siedliska, a on ma jedno miasto. w strefach długo się nie da siedzieć, bo nie ma tam co do roboty, tak mi sie przynajmniej wydaje xD do zmiany balansu wstrzymam sie do czasu aż mój drugi tester wyda swoją opinię :P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 13:53   

Wiesz jak gram tę kampanię to wydaje mi się że czasami wróg powinien być troszkę słabszy.
DO testera:Ucz się magi wody bo w 6 misji się bardziej przyda niż ognia.
Ognia się nie ucz bo w tej kampanii to syf na armagedon niezagrasz a bersarku na żywiołaki nieużyjesz.
Taka moja mała rada. Bo brązowego i czerwoego zwabiałem aby z ognistej ziemi. Bo mi klątwami rzucali.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 14:02   

Homm3 napisał/a:
Wiesz jak gram tę kampanię to wydaje mi się że czasami wróg powinien być troszkę słabszy.
DO testera:Ucz się magi wody bo w 6 misji się bardziej przyda niż ognia.
Ognia się nie ucz bo w tej kampanii to syf na armagedon niezagrasz a bersarku na żywiołaki nieużyjesz.
Taka moja mała rada. Bo brązowego i czerwoego zwabiałem aby z ognistej ziemi. Bo mi klątwami rzucali.

no własnie nie wiem, po co uczyłeś sie magii ognia, tylko zapycha slot. co prawda, w 3 misji była chatka z magią ognia w oryginale i tam została w moim remejku, bo w koncu to wymiar ognia hehe.
co do screenów, wrzuć >tutaj< i poście dodaj pod [img][/img] ehh :-|

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 14:03   

Begrezen,
Uczyłem się jej bo liczyłem na grę pod armagedon.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 14:11   

Homm3 napisał/a:
Begrezen,
Uczyłem się jej bo liczyłem na grę pod armagedon.

uczyłeś się jej gdy jeszcze się grało fortecą(więc kim tam chciałeś się wybronić? golemami? xd), wrotami się gra dopiero w misjach 6-8. i wiadomix że głównie się gra przeciw wrotom żywiołów - a na żywiołaki energii i magmy wiele nie zdziałasz. w ogóle gra na armagedon jest słaba imo :-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 14:15   

Chciałem antymagią na czrodziejów się wybronić i przelecieć przez kampę jak błyskawica.
Ogólnie czekam teraz na spostrzerzenia drógiego testera. ;-)

[ Dodano: 2017-07-27, 15:17 ]
Begrezen, Jaką następną dasz do testowaia bo tą myślę że dziś wieczorem skonczę. :-D
Screeny już powinny działać.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 14:55   

Homm3 napisał/a:
Screeny już powinny działać.

tak, teraz screeny działają. trochę mało ataku i obrony masz :P zbierałeś w każdej misji wszystkie statystyki?
Homm3 napisał/a:
Jaką następną dasz do testowaia bo tą myślę że dziś wieczorem skonczę. :-D

Następnej z heroes chronicles na razie nie ma xd Za 5 dni zacznie się konkurs to będziesz miał w co grać :-) I nie wiem czy się wyrobisz dziś, bo 7 misja krótka, ale ostatnia to L-ka, tam łatwo nie będzie :-D

[ Dodano: 2017-07-27, 16:44 ]
myślałem o poprawieniu "buntu wladcow bestii" ale tam problemy są 2:
- w każdej misji walczymy przeciwko zamkowi - troche nuda
- prawie wszystkie mapy to S-ki, bez podziemi.
więc na pewno do każdej z nich dodałbym podziemia, lub scalił po 2 misje w jedno xd no i na pewno trzeba by zaangażować inne miasta do gry, by było ciekawiej - jakieś pomysły? cytka, zamek i twierdza już są, ale to za mało ;c

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-27, 18:16   

Stat zapomniałem w wymiarze wody i ognia zebrać o pobocznych szkoda gadać atak i obrona po 10 a wiedza i moc 15.
Nie bunt to słaby pomysł ja bym ogarną teraz wojowników pustkowi. ;-) Szczególnie pierwszą misję na 200 się gra lepiej niż wiele na 80.A co do buntu ciężko go zbalansować bo małe mapy fabuła o rebelii i chęci jej wzniecenia przez mieszkańców którzy jednak do tej pory przywódcy nie mieli choć ma on dwie ciekawe misje 4 i 7( a 7 jest jedną z cięższych w kronikach miecz anielskiego komp może mieć w 2 tygodniu!)
Begrezen,
Ale jakbyś skończył to daj znać zawsze służę pomocą (bo jakoś lubię kampanie wiesz fabuła te sprawy i dorobek jak się postarasz to masz łatwiej jak nie to nie.)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-27, 18:32   

Homm3 napisał/a:
Stat zapomniałem w wymiarze wody i ognia zebrać o pobocznych szkoda gadać atak i obrona po 10 a wiedza i moc 15.
Nie bunt to słaby pomysł ja bym ogarną teraz wojowników pustkowi. ;-) Szczególnie pierwszą misję na 200 się gra lepiej niż wiele na 80.A co do buntu ciężko go zbalansować bo małe mapy fabuła o rebelii i chęci jej wzniecenia przez mieszkańców którzy jednak do tej pory przywódcy nie mieli choć ma on dwie ciekawe misje 4 i 7( a 7 jest jedną z cięższych w kronikach miecz anielskiego komp może mieć w 2 tygodniu!)

U wojowników pustkowi szczególnie nie ma czego poprawiać, jedynie można dac lepsze statystyki graczom komputerowym, jakieś silniejsze potwory między strefami, żeby nie dało się tak rashować itp :P 7 misja w "buncie" wcale nie była trudna, ale zależy to głównie od szybkości eksploracji mapy :P
Homm3 napisał/a:
Ale jakbyś skończył to daj znać zawsze służę pomocą (bo jakoś lubię kampanie wiesz fabuła te sprawy i dorobek jak się postarasz to masz łatwiej jak nie to nie.)

Spokojnie, nawet jeszcze nie zacząłem :-D Tymczasem jak się nudzisz możesz zerknąć na moje zwykłe mapki http://www.heroes3.eu/dow...author=Begrezen polecam xD

btw jak tam misja 7?

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group