Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-08-01, 15:23
Haha! Czyli nawet wy, normiesy od customów, przechodzicie na hotę <3 jej! super :P. A co w mapedytorze jest takiego gunwianego w sod swoją drogą? Bo wiem, co w samej grze, ale co pod waszym względem?
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Ja zaczynałem tworzyć na HotA edytorze bo był bardziej intuicyjny, no i ma więcej opcji. Czekamy aż dodadzą edytor kampanii do powszechnego użytku i będzie pełen sukces.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 15:44
Maxin17 napisał/a:
Ja zaczynałem tworzyć na HotA edytorze bo był bardziej intuicyjny, no i ma więcej opcji. Czekamy aż dodadzą edytor kampanii do powszechnego użytku i będzie pełen sukces.
tylko kiedy to będzie? xxx lat nie będę czekał, będe musiał zadowolić się sodową kampanią :P
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
@Dago
Przede wszystkim tragiczne AI, które w ogóle sobie nie radzi jak jest bardziej skomplikowana rozgrywka. Poza tym, boty znacznie lepiej ogarniają zgarnianie siedlisk, w których stakują się jednostki, a nie zerują jak nie zostaną wykupione. Oprócz tego masz znacznie więcej dostępnych teleportów, większą liczbę garnizonów i szerszą gamę ciekawych rozwiązań (między innymi taką jak budynek "miejski portal"), niektóre elementy graficzne zostały profesjonalnie rozwinięte i również umożliwiają zupełnie nowe kombinacje. Jedyne czego w hocie mi brakuje to polskich znaków xD
Generalnie z moich obserwacji wynika, że boty mają trochę inne grafy przejść, inną wagę dla niektórych obiektów na mapie przygody. Takie małe porównanie:
----> W Sod było tak, że jak stawiasz siedlisko np. rdzawych smoków to bot tam raz zajrzy po czym przeważnie oleje i nie będzie tam więcej wchodził. Wyjątki od tego są dwa:
1) gracz znowu takie siedlisko przejmie wtedy sytuacja się znowu powtórzy.
2) komputer nie może przejść dopóki nie zbierze armii z tego siedliska.
----> W Hocie wygląda to w ten sposób, że jak postawisz siedlisko z rdzawymi smokami, to bot będzie traktował je tak jak traktuje jedno z siedlisk przypisanych do niego. Będzie wchodził co jakiś czas powiększając liczbę dosyć systematycznie.
----> W Hocie komputer ma zdecydowanie lepiej rozwinięty system walki. Potrafi zostać w zamku, nie wychodzić z niego podczas walki, kalkuluje ryzyko lepiej niż w Sodzie. Być może, że to tylko przypadek jednak w Sodzie nie zawsze podchodzi wojskami równie rozważnie co na Hocie tzn. określa ruch każdej jednostki tak żeby zasięg Twojego ataku był dokładnie o 1 hex za mały.
----> W Hocie gracz komputerowy ma lepiej rozwinięty ruch przez teleporty tzn. nie gubi się do tego stopnia co w Sodzie, gdzie czasem czekało się dobrych parę chwil aż bot dojdzie tam gdzie chce, by potem znowu z powrotem cofnął się do teleportu.
----> W Sodzie Bot zdecydowanie bardziej woli strażnice niż chatki proroka z takimi samymi nagrodami i misjami. xD
mógłbym jeszcze parę rzeczy wymienić ale to już i tak spory offtop xDDD
Cytat:
Wyszło ostatnio nieoficjalne spolszczenie, z nim polskie znaki elegancko działają.
Nawet nie wiedziałem, w takim razie muszę sobie koniecznie go pobrać :)
co do kampanii bunt władców bestii - uważacie, ze przejscie w tym przypadku na hotę będzie złym pomysłem? :P w oryginale jest używany praktycznie jeden rodzaj przeszkód terenowych, a jak wiadomo hota ma do zaoferowania znacznie więcej, jeśli chodzi o dźungle ^^ no i zamek przystań by idealnie pasował do fabuły.
To dobry pomysł bo tak jak mówiłeś przystań pasuje do klimatu.
Zresztą w pierwszej kamp hota jeremy łączy siły z alkinem czyli twórcy kamp do hoty mieli podobną koncepcje.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 21:13
Homm3 napisał/a:
Begrezen napisał/a:
co do kampanii bunt władców bestii - uważacie, ze przejscie w tym przypadku na hotę będzie złym pomysłem? :P w oryginale jest używany praktycznie jeden rodzaj przeszkód terenowych, a jak wiadomo hota ma do zaoferowania znacznie więcej, jeśli chodzi o dźungle ^^ no i zamek przystań by idealnie pasował do fabuły.
To dobry pomysł bo tak jak mówiłeś przystań pasuje do klimatu.
to byłby dobry pomysł, gdyby istniał edytor kampanii do hoty
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-02, 00:26
dodałem w 1 poście tematu załącznik z kampanią. już żadnych zmian nie przewiduję. 2 pozostali testerzy jak na razie milczą. chyba testing tej kampanii mogę uznać za zakończony dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc w testowaniu
[ Dodano: 2017-08-02, 00:39 ]
1 poprawioną misję buntu władców bestii wrzuciłem do działu map. zapraszam do gry
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum