Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprawione kampanie Heroes Chronicles
Autor Wiadomość
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 15:13   

no tylko jest mały problem... edytor kampanii nie odczytuje map z hoty, a specjalnego edytora kampanii do hoty nie widzę :(

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-08-01, 15:23   

Haha! Czyli nawet wy, normiesy od customów, przechodzicie na hotę <3 jej! super :P. A co w mapedytorze jest takiego gunwianego w sod swoją drogą? Bo wiem, co w samej grze, ale co pod waszym względem?

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-08-01, 15:29   

Ja zaczynałem tworzyć na HotA edytorze bo był bardziej intuicyjny, no i ma więcej opcji. Czekamy aż dodadzą edytor kampanii do powszechnego użytku i będzie pełen sukces.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 15:44   

Maxin17 napisał/a:
Ja zaczynałem tworzyć na HotA edytorze bo był bardziej intuicyjny, no i ma więcej opcji. Czekamy aż dodadzą edytor kampanii do powszechnego użytku i będzie pełen sukces.

tylko kiedy to będzie? xxx lat nie będę czekał, będe musiał zadowolić się sodową kampanią :P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Michael 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 247
Wysłany: 2017-08-01, 15:49   

@Dago
Przede wszystkim tragiczne AI, które w ogóle sobie nie radzi jak jest bardziej skomplikowana rozgrywka. Poza tym, boty znacznie lepiej ogarniają zgarnianie siedlisk, w których stakują się jednostki, a nie zerują jak nie zostaną wykupione. Oprócz tego masz znacznie więcej dostępnych teleportów, większą liczbę garnizonów i szerszą gamę ciekawych rozwiązań (między innymi taką jak budynek "miejski portal"), niektóre elementy graficzne zostały profesjonalnie rozwinięte i również umożliwiają zupełnie nowe kombinacje. Jedyne czego w hocie mi brakuje to polskich znaków xD
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-08-01, 16:18   

Opowiesz wiecje o tych zmianach w AI w hota? W ogóle o nic hne iwiedziałem (nei gram vs CPU), ale to ciekawe!.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-08-01, 16:38   

Michael napisał/a:
Jedyne czego w hocie mi brakuje to polskich znaków xD


Wyszło ostatnio nieoficjalne spolszczenie, z nim polskie znaki elegancko działają.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Michael 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 247
Wysłany: 2017-08-01, 17:37   

Cytat:
Opowiesz wiecje o tych zmianach w AI w hota?

Generalnie z moich obserwacji wynika, że boty mają trochę inne grafy przejść, inną wagę dla niektórych obiektów na mapie przygody. Takie małe porównanie:
----> W Sod było tak, że jak stawiasz siedlisko np. rdzawych smoków to bot tam raz zajrzy po czym przeważnie oleje i nie będzie tam więcej wchodził. Wyjątki od tego są dwa:
1) gracz znowu takie siedlisko przejmie wtedy sytuacja się znowu powtórzy.
2) komputer nie może przejść dopóki nie zbierze armii z tego siedliska.
----> W Hocie wygląda to w ten sposób, że jak postawisz siedlisko z rdzawymi smokami, to bot będzie traktował je tak jak traktuje jedno z siedlisk przypisanych do niego. Będzie wchodził co jakiś czas powiększając liczbę dosyć systematycznie.
----> W Hocie komputer ma zdecydowanie lepiej rozwinięty system walki. Potrafi zostać w zamku, nie wychodzić z niego podczas walki, kalkuluje ryzyko lepiej niż w Sodzie. Być może, że to tylko przypadek jednak w Sodzie nie zawsze podchodzi wojskami równie rozważnie co na Hocie tzn. określa ruch każdej jednostki tak żeby zasięg Twojego ataku był dokładnie o 1 hex za mały.
----> W Hocie gracz komputerowy ma lepiej rozwinięty ruch przez teleporty tzn. nie gubi się do tego stopnia co w Sodzie, gdzie czasem czekało się dobrych parę chwil aż bot dojdzie tam gdzie chce, by potem znowu z powrotem cofnął się do teleportu.
----> W Sodzie Bot zdecydowanie bardziej woli strażnice niż chatki proroka z takimi samymi nagrodami i misjami. xD
mógłbym jeszcze parę rzeczy wymienić ale to już i tak spory offtop xDDD

Cytat:
Wyszło ostatnio nieoficjalne spolszczenie, z nim polskie znaki elegancko działają.

Nawet nie wiedziałem, w takim razie muszę sobie koniecznie go pobrać :)
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-01, 21:00   

Begrezen napisał/a:
co do kampanii bunt władców bestii - uważacie, ze przejscie w tym przypadku na hotę będzie złym pomysłem? :P w oryginale jest używany praktycznie jeden rodzaj przeszkód terenowych, a jak wiadomo hota ma do zaoferowania znacznie więcej, jeśli chodzi o dźungle ^^ no i zamek przystań by idealnie pasował do fabuły.

To dobry pomysł bo tak jak mówiłeś przystań pasuje do klimatu.
Zresztą w pierwszej kamp hota jeremy łączy siły z alkinem czyli twórcy kamp do hoty mieli podobną koncepcje. ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-01, 21:13   

Homm3 napisał/a:
Begrezen napisał/a:
co do kampanii bunt władców bestii - uważacie, ze przejscie w tym przypadku na hotę będzie złym pomysłem? :P w oryginale jest używany praktycznie jeden rodzaj przeszkód terenowych, a jak wiadomo hota ma do zaoferowania znacznie więcej, jeśli chodzi o dźungle ^^ no i zamek przystań by idealnie pasował do fabuły.

To dobry pomysł bo tak jak mówiłeś przystań pasuje do klimatu.

to byłby dobry pomysł, gdyby istniał edytor kampanii do hoty :cry:

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-01, 21:15   

Wiem .Niestety.Ogólnie o hocie teraz mało słychać.Więc trzeba do łask Sod'u wracać.xd ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-02, 00:26   

dodałem w 1 poście tematu załącznik z kampanią. już żadnych zmian nie przewiduję. 2 pozostali testerzy jak na razie milczą. chyba testing tej kampanii mogę uznać za zakończony ;-) dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc w testowaniu :-)

[ Dodano: 2017-08-02, 00:39 ]
1 poprawioną misję buntu władców bestii wrzuciłem do działu map. zapraszam do gry

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2017-08-10, 19:47   

Ok, witam, jestem z powrotem.

Oto stan na jakim zakończyłem około 10 dni temu: http://imgur.com/x6CTL0b
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-08-10, 20:08   

skąd tyle mocy? pancerz tytana? ;-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-10, 20:10   

Qrthgarr napisał/a:
Ok, witam, jestem z powrotem.

Oto stan na jakim zakończyłem około 10 dni temu: http://imgur.com/x6CTL0b

Chyba miałeś przerwę w grze bo to misja 4.Ale ogólnie to w tej misji chyba jeszcze wiele przed tobą...
Spoiler:
--- Pokaż ---

Np:Wystan i inni bohaterowie z wielkimi armiami i różnymi smokami wystan miał błękity.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 8 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group