Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

MapMaker AW 2017 - PODSUMOWANIE
Odpowiedz do tematu
[ DUŻY MOD, NOWE MIASTO ] [NOWA BURDA NA FORUM]
Autor Wiadomość
Kalwason 
Behemot

Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 9
Wysłany: 2017-04-22, 10:31   [ DUŻY MOD, NOWE MIASTO ] [NOWA BURDA NA FORUM]

Witam wszystkich tu obecnych i pozdrawiam wszystkich którzy to czytają. Chcę wam przedstawić
mój nowy DUŻY MOD do Heroes 3. Na sam początek chciałbym zaprezentować jednostki nowego
zamku który będzie występował w modzie. Jest to zamek o tematyce mrocznego lasu, w którym
mieszkają wiedźmy, czarnoksiężnicy itp. Proszę pisać jak się podoba i oczywiście sugerować
różne zmiany. I nie sugerować się brakiem miejsca rekrutacji gdyż jeszcze go nie ma.

Wszystkie umiejętności jednostek przedstawie w późniejszym czasie. Dziękuje za uwagę,
dzielić się wrażeniami. (Jednostki zapożyczone z Banku Stworów).
http://imgur.com/a/95gm3
Ostatnio zmieniony przez krzemo 2017-04-29, 11:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
krzemo



Pomógł: 21 razy
Wiek: 100
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1821
Wysłany: 2017-04-22, 10:49   

Kalwason napisał/a:
Chcę wam przedstawić
mój nowy DUŻY MOD do Heroes 3


Kalwason napisał/a:
jednostki nowego
zamku który będzie występował w modzie


:V

generalnie to jest już twój trzeci temat związany z modowaniem. Nie zakładaj już więcej.

What's up, Roc?
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 32 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 512
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-04-22, 11:19   

Osobiście uważam, że nie ma sensu nic na razie komentować w kwestii planowanego moda. To co zaprezentowałeś nic nie znaczy. Jest to tylko zarys jednostek, które jeszcze wziąłeś z banku stworzeń (co dyskwalifikuje twojego moda od razu (wierz mi)). Brak jakichkolwiek modeli itd. Stworzenie zamku to nie jest zadanie na kilka dni, czy nawet tygodni a nawet miesięcy. Jak zrobisz chociażby szkic budynków i kilka modeli to zacznę komentować. Mam nadzieję, że nie rzucasz słów na wiatr.

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
Tilogour 



Pomógł: 11 razy
Wiek: 100
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 953
Wysłany: 2017-04-22, 14:31   

Fajne miasto, dobre pomysły na jednostki.
Widać inspirację znakami drogowymi: https://www.leroymerlin.p...10937,l528.html

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 23
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3182
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-04-23, 16:32   

Przeklęte dynie xD
Jestem ciekaw czym miałby się różnić Przeklęty Smok od Upiornego Smoka, oczywiście po za nazwą.
 
Tilogour 



Pomógł: 11 razy
Wiek: 100
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 953
Wysłany: 2017-04-23, 20:16   

przecież widać, że żółwią szybkością

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
Begrezen 
MapMod



Pomógł: 4 razy
Wiek: 5
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 569
Skąd: Wschód
Wysłany: 2017-04-23, 20:58   

rzeczywiście, szybkość: 4, to by była najwolniejsza jednostka latająca :-D

http://www.heroes3.eu/forum/viewtopic.php?t=3357 - zapraszam do gry w moje poprawione wersje kampanii:
> Władcy Żywiołów
> Bunt Władców Bestii(prace w toku)
--
https://images84.fotosik.pl/462/4337bfe6d56b17f6.png
 
Gruby1968 



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 63
Wysłany: 2017-04-23, 22:57   

Po prostu brak mi słów... Kolega Kalwason wyszedł z bardzo ciekawą inicjatywą nowej modyfikacji do gry, a wam za przeproszeniem żal cztery litery ściska, że ktoś wyszedł nareszcie z jakąś innowacją i przynajmniej się stara cokolwiek zrobić, w przeciwieństwie do co niektórych...
Z kolei moim zdaniem ten mod jak na ten moment bardzo dobrze się zapowiada zarówno pomysłowym wykonaniem, jak i interesującą i pasującą do samego klimatu gry tematyką. Oby tak dalej!
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2901
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-04-24, 04:47   

Kolejny twórca się znalazł :lol: Zajebane jednostki + brak balansu w ich statystykach, ten zamek (choć i tak nigdy nie powstanie) byłby zjedzony przez każdy inny w h3.
Były już ciekawe projekty, o których i tak słuch zaginął więc takie gówna usuwałbym z miejsca z forum.

PS Gruby weź też wyjdź z jakąś inicjatywą i opuść nas.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Gruby1968 



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 63
Wysłany: 2017-04-24, 16:46   

Po pierwsze to grzeczniej trochę bo razem wódki nie piliśmy...
A po drugie to każdy ma tu równe prawo na wykazanie się swoją inicjatywą i nie widzę jakichkolwiek podstaw, żebyś zabronił Kalwasonowi publikacji tej nowej modyfikacji. Powołuję się tutaj na punkt pierwszy regulaminu forum -
Cytat:
1. Regulamin jest jednakowy dla wszystkich użytkowników.

P.S
Jakbyś łaskawie nie chciał zauważyć to jestem obecnie w trakcie tworzenia nowej mapy do Heroes 3 Shadow Of Death i pod natchnieniem płynącym z tego tematu planuję również po jej ukończeniu zająć się tworzeniem także modyfikacji do gry.
 
heroes3 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 652
Wysłany: 2017-04-24, 19:00   

Gruby1968 napisał/a:
Kolega Kalwason wyszedł z bardzo ciekawą inicjatywą nowej modyfikacji do gry, a wam za przeproszeniem żal cztery litery ściska, że ktoś wyszedł nareszcie z jakąś innowacją i przynajmniej się stara cokolwiek zrobić

Tia... a może by do Ciebie dotarło, że stworzenie jakiegokolwiek moda trwa (przy dobrych wiatrach) parę miesięcy intensywnej pracy. I to przy założeniu, że człowiek robiłby tylko to i nic więcej. A zakładam, że jednak każdy ma swoją pracę, życie prywatnie i nie poświęca hirkom 100% swojego życia :roll:
Takich co to pokazywali i proponowali swoje mody było tu już kilku, a jakoś żadnego moda się nie doczekaliśmy :lol:
Więc może zamiast paru paintowych grafik Kalwason pokaże realne (grywalne) efekty swojej pracy?

Gruby1968 napisał/a:
Jakbyś łaskawie nie chciał zauważyć to jestem obecnie w trakcie tworzenia nowej mapy do Heroes 3 Shadow Of Death

Czekam z niecierpliwością, obiecuję bardzo szczegółowo ocenić tą mapkę :mrgreen: Każdy najmniejszy detal będzie brany pod uwagę, więc twórz, testuj i cierpliwie opracowuj, żeby nie było wtopy :lol:
 
kr1zis89



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 44
Wysłany: 2017-04-24, 19:43   

A moze rasa mrocznych elfow??
Cos w stylu tych V :-)
A przy okazji.
Polecam mape "L" z horn of abbys o tytule Maesorm (czy jakos tak).
Kazdy bohater teleportuje sie na losowa wyspe.
Wszystkie stworki I artefakty sa losowe.
Trzeci raz gram innym miastem.
Ostatnio wybralem bohatera, ktory posiada specjalizacje podwojne klonowanie+ jako losowe miasto poczatkowe cytadela.
60hydr

+ dwa klony bez mozliwosci kontrataku??
Juz przed walką kolega nasral :-)
 
Gruby1968 



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 63
Wysłany: 2017-04-24, 22:22   

kr1zis89 napisał/a:
A moze rasa mrocznych elfow??
Cos w stylu tych V

O i to jest bardzo dobra propozycja kolego kr1zis89! Od zawsze mi takiego czegoś brakowało w części trzeciej mojej ulubionej serii gier strategicznych, wiadomego tytułu.

heroes3 napisał/a:
Czekam z niecierpliwością, obiecuję bardzo szczegółowo ocenić tą mapkę Każdy najmniejszy detal będzie brany pod uwagę, więc twórz, testuj i cierpliwie opracowuj, żeby nie było wtopy


Cieszę się, że jestem aż do tego stopnia doceniany przez takiego wielmożnego jegomościa jak kolega o nicku heroes 3 ;-) ........

Jeżeli chodzi o twojego moda Kalwason to nie przejmuj się ich krytyką i rób po prostu swoje, a gdy już ta "adnotacja do gry" będzie gotowa to z tego miejsca
zaświadczam, że z chęcią ją przetestuje i wejdzie ona do mojego użytku codziennego w rozgrywce, ponieważ jak już to kilkukrotnie wspominałem, mniej więcej czegoś takiego w grze mi brakowało...
 
krzemo



Pomógł: 21 razy
Wiek: 100
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1821
Wysłany: 2017-04-25, 10:54   

Gruby1968 napisał/a:
nie widzę jakichkolwiek podstaw, żebyś zabronił Kalwasonowi publikacji tej nowej modyfikacji


ja nie widzę jakichkolwiek podstaw by sądzić, że ktoś mu zabrania tutaj publikowania szkicu swojego przyszłego projektu.

reakcji ludzi się nie dziw. Od wydania heroesa 3 minęło prawie 20 lat. Ile sensownych modów wyszło do tej pory? Wog, hota i pewnie jakies mniejsze projekty o których nie słyszałem. 20 lat i tylko tyle. A chętnych było wielu. A prób jeszcze więcej. Po załodze hoty i ich serwisie widać ile roboty kosztuje stworzenie moda. A tu nagle wpada jakiś kolejny pimpuś i ogłasza chęć tworzenia nowego moda z mrocznym lasem ze stworami wypożyczonymi z banku stworzeń.

Ja mu życzę powodzenia, niech stworzy tego moda i z chęcią pogram w niego. No ale statystyka nie jest po jego stronie.

What's up, Roc?
 
Gruby1968 



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 63
Wysłany: 2017-04-25, 15:54   

Chociaż o Heroes 3 można już śmiało powiedzieć, że jest grą "pełnoletnią" (w końcu 18 lat) to wcale nie znaczy, że nie powinno się robić do niej nowych modyfikacji, a wręcz przeciwnie. To właśnie dzięki takim ludziom jak Kalwason gra, której jest poświęcone całe forum ma szanse się rozwijać. Poza tym co to za argument ,że "tylko Wog i hot odniosły jakiś sukces w przeciwieństwie do innych produkcji" czy wyłączna sława jakiejś modyfikacji świadczy o jej jakości? Ja osobiście korzystam z wielu mniej znanych dodatków do H3 i między innymi w tym właśnie tkwi ich wyjątkowość - nie są jakoś bardzo popularne, a potrafią ulepszać tę już bardzo dobrą grę.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 10
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group