Facebook

Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Odpowiedz do tematu
Modelowanie Jednostek
Autor Wiadomość
Kalwason 
Behemot

Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-04-21, 10:05   Modelowanie Jednostek

Witam. Mam pytanie i liczę że ktoś odpowie :-)
Jak mam stworzyć własne jednostki do Heroes 3 ?
W sensie jakie są do tego programy żeby stworzyć tak dobre modele jak te oryginalne
z samej gry. Z góry dziękuje za odpowiedź :idea:
 
Veracruz 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 205
Skąd: Abu Simbel
Wysłany: 2017-04-21, 12:19   

Cytat:
Jak mam stworzyć własne jednostki do Heroes 3 ?

Programem Defmaker, najzwyczajniejszym w świecie Paintem, dużą ilością wolnego czasu oraz czytając poradniki, których pełno w necie! Ot, tyle.

Divide et impera!
 
Kalwason 
Behemot

Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-04-21, 15:36   

Dzięki za odpowiedź. Niby tak, ale oryginalne modele są w 3D, a nie 2D. A w paincie
3D nie zrobię. :-P
 
Veracruz 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 205
Skąd: Abu Simbel
Wysłany: 2017-04-21, 16:15   

Kalwason napisał/a:
Niby tak, ale oryginalne modele są w 3D

Kłóciłbym się co do tego, ale... mogę się mylić. W każdym bądź razie - na 3d nie wyglądają. :P

Divide et impera!
 
Begrezen 
MapMod



Pomógł: 3 razy
Wiek: 5
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 332
Skąd: Wschód
Wysłany: 2017-04-21, 16:24   

Cytat:
Jednostki, pola bitwy, zamki, lokacje na mapie przygody... wszystko to tworzone było w 3D w wysokich rozdzielczościach, a następnie przetwarzane na pomniejszone obrazki 2D. Zabieg ten pozwalał zachować piękną oprawę graficzną i zarazem zachować niewielkie wymagania sprzętowe.

h3 takie piękne <3

Życie jest snem.
https://images84.fotosik.pl/462/4337bfe6d56b17f6.png
 
hrabo 



Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 470
Wysłany: 2017-04-21, 21:22   

Były robione w 3D, jeszcze jak. A temat o modelowaniu masz w tym samym dziale, w którym założyłeś ten temat, raptem kilka pozycji niżej.
 
Veracruz 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 205
Skąd: Abu Simbel
Wysłany: 2017-04-22, 07:14   

Begrezen napisał/a:
Cytat:
Jednostki, pola bitwy, zamki, lokacje na mapie przygody... wszystko to tworzone było w 3D w wysokich rozdzielczościach, a następnie przetwarzane na pomniejszone obrazki 2D. Zabieg ten pozwalał zachować piękną oprawę graficzną i zarazem zachować niewielkie wymagania sprzętowe.

h3 takie piękne <3


Czyli, tak jakby miałem rację. :)

Divide et impera!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group