Otwieram rundę piątą. Fajnie by było jej nie przedłużać, ale wciąż mamy okres wakacyjny i może być różnie. Wszelkie prośby o przedłużenie terminu przesyłajcie do któregoś z organizatorów (Ravciozo, Cez, hrabo) na PW. Pary jak zawsze rozlosowane za pomocą Areny.
Cez vs Dawidu91
LordKoper vs Ravciozo
Imm0rt4l vs HUDŻIN
Suris (i/a) vs Jaris
Begrezen vs romantic
Zwei vs Dan11
woj84 vs Olenus (draw)
Dorsaj vs zuro007
calvert vs Eliasz Bąk (draw i/a)
Jarema vs Redalion (i/a)
As098 (i/a - zgłoszenie) vs Dr Witt
Template: Jebus Cross XL - U
Termin: 07.09 (środa)
Raporty składamy w tym temacie.
Mam nadzieję, że tym razem mecz kolejki pozwoli na bardziej wyczerpujący opis:) Asa098 i calverta proszę o inicjatywę w kwestii umówienia się z przeciwnikiem na grę, jeśli nie będzie odzewu, gracie ze sobą.
GL & HF
Ostatnio zmieniony przez Ravciozo 2016-09-12, 16:44, w całości zmieniany 10 razy
LordKoper (ramp, Kyrre) def (a właściwie rekt) Ravciozo (dung, Gunnar)
FB 133 (jakoś 24-42-23-22 vs. 17-14-9-10)
Ogólnie, za późno wszedłem.
Strefa nie najgorsza, ale też nie jakaś dobra: 4 utopie, 2 dwelle manty i 2 harpii, z 3 puszki. Ale nic poza tym. Tylko z 5 hive i 0 konserw. A na dodatek te dwella manty to jeden z nich był tydzień drogi od miasta nawet dla Gunnara, a do drugiego dobiłem chyba w 115, ale grupa up wiwern go pilnowała, brak mass slowa, to jak żyć? Rozbudowa chyba dobra, wszystko poza smokami z zamkiem w 1. tygodniu, potem smoki i zaraz up chimer, harpii i smoków. Trochę woja padło na nagarni koło 122, potem idiotyczna utopia za 2 czarne (straty 1 smok, 3 chimery, kilka oczek i z 3 minosy), w której tylko czerwona kulka (miałem implo) i naszyjnik +3 moc/wiedza (miałem +1 spd). Dlatego bardzo się wkurzyłem, bo zabrało mi to 2 dni (nie licząc hive'a, rękawiczek i maczugi, ale to nic takiego) i na tz wbiłem bardzo późno, 133. Mogło być spokojnie 131 bez strat, bo 25 up hydr blokowało (generalnie, miałem 4 guardów do wyboru - up hydry, smoki kościane, up ifryty i czempy). Ale było za późno, Koper trafił 5 dwelli uniroga i wbił w 124, dlatego zaatakował mi Gunnara mając staty wypakowane w kosmos i nie było litości. Ubiłem mu z 2 wiwki i 7 elfów, a tak to w 2 tury mnie pojechał.
gg wp, powodzenia
FB Runda 5. MAW '16 Kyrre-Gunnar 2.png
Plik ściągnięto 77 raz(y) 823,22 KB
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ostatnio zmieniony przez Ravciozo 2016-08-21, 22:18, w całości zmieniany 1 raz
Po grze sprawdziłem inną utopię (tą po drodzę na tz) i był tylko 1 czarny, więc bez strat (tylko troglo i 1 wiwka), a była tarcza +4 all, z którą też zrobiłem w 126 hydry bez strat (2 harpie) i bym był pierwszy przy koksarni +9 all. Poza tym, trafiłeś też skrzydła anioła, farcie. Normalnie nie można używać DD/fly do przekraczania stref, a skrzydełka chyba już tak i oszczędziłeś z 3 dni ruchu :(
Jak można mieć takiego farta, to nie wiem, ale ja też kilka błędów walnąłem.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Co prawda to prawda farta troche mialem ale w sumie od czego sa resy nie wykorzystaliśmy ani jednego wiec nie ma co narzekać, trzeba tez umiec te wszytkie rzeczy zrobic na czas.Z tego co wiem jak masz ubitego guarda to możesz strefy przekraczac przenikaniem i lotem!
o jakim przekraczaniu stref mowimy? bo wedlug wohu jedynie po pustyni mozna smigac tak jest zabronione skakanie do innych z pustyni z tego co pamietam :P
Z regulaminu WoHa:
"Wrota wymiarów i lot używamy każdym bohaterem raz dziennie oraz nie można dzięki nim przekroczyć strefy."
Wygląda na to, że nawet mając ubitego guarda, trzeba wejść na inną strefę w miejscu, gdzie ów guard stał. Problem w tym, że to najwyraźniej nie odnosi się do skrzydeł anioła. Ale czemu? Bo są zbanowane. A LordKoper (oczywiście z całym szacunkiem do lepszego) zapomniał o plikach turniejowych (ArTraits) i dlatego skrzydełka mu się wylosowały. Oczywiście mi też mogły, pech to pech, nie mam z tym problemu, że nie było plików.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Jak dla mnie powinno byc skakanie i latanie dozwolone bo to bezsensu zdeczka ze tp mozesz ile sie chce a skakac juz nie :) ale sami chcieliscie reg woh ktory jest przestarzaly i ssie:D
Mamy 2 dni na dogranie meczów i rozegraną 1 partię z 11. Nie jest dobrze...
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Volkor [Usunięty]
Wysłany: 2016-08-31, 07:16
Zastanawialiście się, czy jest realna szansa by ktoś wreszcie w późniejszych fazach zagrał pojedynek np. Nekro na Zamek albo Inferno na Zamek ? Chociażby dla zabawy. Te zamki nigdy nie grają w turniejach; cały czas tylko Shakti, Cyra, Kyrre, Tazar ( wiadomo dlaczego ). Zobaczyłbym chętnie jakąś fb turniejową z Galthranem w roli głównej :) I obowiązkowy screen.
Necro ma ciężko na zasadach WoH. Myślę, że trzeba by dużego templa (na MAW Mini-nostalgia?), żeby wydobyć potencjał inf/necro choć trochę, może ktoś wtedy zagra nimi. Zresztą, w playoffach może się to zdarzyć, kiedy ktoś zagra np. na 6LM10a (nie znam się, może na jakimś innym templu te miasta sprawują się lepiej)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Te zamki i tak zwykle odpadają na etapie draftu. Zresztą nekro to akurat ma tak upierdliwą regułę usuwania nadmiarów szkieli na koniec dnia, że z samego lenistwa bym nim nie zagrał (gdybym jeszcze grał). Co do inferna to akurat trochę jestem zdziwiony, może nie na jebusie, ale na pozostałych templach powinno być spoko.
Taka postać z zamku Tower :) Oczywiście bardziej preferuję Neelę ze względu na armora, natomiast w templach gracze często biorą właśnie Cyrę- (dyplomacja i haste ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum