Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Playoffy
Autor Wiadomość
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-12, 17:55   Playoffy

Otwieram temat o playoffach wcześniej.

Od razu chciałbym wyjść z kilkoma zapytaniami:
- Czy mającym realne szanse na wejście do topki pasują zasady ujęte w regulaminie?
- Chcielibyście rozszerzenia liczby miejsc kosztem liczby gier między poszczególnymi zawodnikami? Tu w szczególności pytam ścisłą czołówkę, wiadomo, że środek tabeli by chciał:P
- Jakie templaty byście widzieli w playoffach, gdybyście się w nich znaleźli?
- Jakieś inne propozycje?

Chcielibyśmy oszczędzić potem czasu na ustaleniach i ruszyć z playoffami od razu po swissie, dlatego fajnie mieć już wszystko przygotowane. Zapraszam do dyskusji.
 
Hudzin



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 35
Wysłany: 2016-10-13, 18:29   

Bardzo dobry pomysł. Moim zdaniem było sporo nieporozumień i niektórzy zasługują na szanse. Miedzy innymi Dorsaj. A przede wszystkim przy poszerzaniu grona trzeba było by zwrócić uwagę na aktywność tych graczy i surowo przestrzegać terminów.
Btw gdybym znalazł się w playoff'ach chciałbym grać niezbyt długie templaty, mininostalgia odpada..
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-13, 19:02   

Ok, jeden głos jest. Jakieś szczegóły dotyczące templatów?
Hudzin napisał/a:
trzeba było by zwrócić uwagę na aktywność tych graczy i surowo przestrzegać terminów.

Dla uniknięcia problemów pewnie najłatwiej byłoby wprowadzić lekki sędziofaszyzm i dokumentować próby umówienia się na termin gry między graczami. Wtedy ma się plus minus pełny obraz sytuacji i można podejmować odważniejsze decyzje odnośnie kar. Niestety wprowadzałoby to trochę niemiłą atmosferę, nie wiem czy chcielibyście czegoś takiego.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
[HA]Imm0rt4l 
will never die



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-13, 19:12   

Ja na top 4 i playoffy nie mam już niestety szans (o jeden lose za dużo;p), ale jeśli mogę się wypowiedzieć, to byłbym za rozszerzeniem liczby graczy, bo chętnie bym sobie pograł jeszcze i skorzystał z szansy zrewanżowania się graczom, z którymi przegrałem:) Tak się składa, że jestem chyba jednym z najbardziej aktywnych graczy tutaj, więc ze mną na pewno problemów by nie było:D Poza tym gracze z Top 6 turnieju nie powinni, myślę, sprawiać już większych problemów i znaleźliby czas na rozegranie swoich partii.
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-13, 19:38   

Szanse może byś miał, ale przez brak rozegranego meczu z Dawidu tiebreakery Cię prawdopodobnie rozłożą:P Bo sytuacja, w której kilku uczestników skończy z piętnastoma punktami, jest całkiem prawdopodobna.
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2016-10-23, 21:39   

Jak dla mnie po to ten swiss byl zeby wylonic tylko top4 :P tak znowu bedziemy grac to rok:D i tak ilosc rund to nieporozumienie parowanie jest baaaardzo slabe max 4-5 rund jak pisalem powinno byc... Co do map to wlasnie bym proponowal same duze... XL+U albo przynajmniej takie gdzie sie nie konczy gra w 1-2 tygodniu... gdzie mapa robi wieksza roznice niz umiejetnosci i najlepiej do 2 wygranych
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-23, 21:47   

No, niestety parowanie słabnie, za dużo osób odpadło. Ok, głos na nie.

Wydaje mi się, że takie spidery XL + U do dwóch zwycięstw mogą być trochę zaporowe, ale niech inni się jeszcze wypowiedzą. W każdym razie najlepiej by pewnie było zrobić jakąś pulę map z propozycji uczestników i draftować z nich.
Dawidu91 napisał/a:
gdzie mapa robi wieksza roznice niz umiejetnosci

A nie powinno być odwrotnie?:D

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2016-10-23, 22:12   

w sensie na malych mapach jak balance jak ktos dostanie 2-3 konsy a przeciwnik 0 to ciezko to nadrobic skillem :) a na takich xl+u wszystko da sie wyciagnac jak przeciwnik da troche czasu :D
 
Jaris 


Wiek: 43
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 24
Wysłany: 2016-10-24, 10:06   

Dawidu ma rację, nie potrzebne nawet konsy ... wystarczą 2-3 dobre dwele i już jest różnica dosyć znaczna na mapce L, L+ i nie zawsze uda się wtedy nadgonić przeciwnika...
Również jestem za pograniem większych map XL+ (8mm6a,6lm10a,spider czy inne), ale minimum to XL - tak uważam. Czy do 2 win to już pozostawiam decyzje sędziom, będzie raczej mało graczy i ludzie którzy faktycznie grają, więc nie sądzę by były to zaporowe mapki - gra jak gra, na takim XL+ czasem też fb czy spotkanie w 2-3 week-u... dłuższy termin na rozegranie 1 czy 2 gier w parze i jazda z tematem ;)
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-24, 11:27   

Jasne, rozumiem co chciałeś powiedzieć. W każdym razie zabrzmiało to, jakbyś uważał przewagę dzięki mapie za pożądany element gry:P

Jaris, wolisz czteroosobowe playoffy czy rozszerzenie liczby miejsc (zapewne kosztem BO3, żeby nie grać sto lat)?

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Jaris 


Wiek: 43
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 24
Wysłany: 2016-10-24, 13:47   

Jak dla mnie obojętnie, im więcej gier tym lepiej...
 
 
LordKoper 


Dołączył: 29 Kwi 2016
Posty: 17
Wysłany: 2016-10-24, 22:43   

Ja jestem za rozszerzeniem liczby graczy do play-off ze wzgledu na to ze musialem oddac 2 gry za darmo i moge sie nie zalapac do 4ki:).A co do templi wprowadzenie wiekszych map o ktorych wspomnial Jaris jak najbardziej bo to bardzo ciekawe temple i duzo mozliwosci.Pozdrawiam!
 
Cez 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 163
Skąd: Wschód
Wysłany: 2016-10-25, 07:13   

Więcej map - tak. Większe mapy - tak.
Może takie pakiety: w pierwszej grze mamy 4 szablony i z nich wybieramy, w drugiej 4 inne.
Co do zwiększenia liczby graczy, to można by zwiększyć, z tym, że ci z dalszych miejsc mieli by automatycznie jakby jeden meczy do tyłu, czyli na starcie lepszy gracz ma już wynik 1:0, więc musi wygrać tylko 1 grę, a ten, co był niżej w tabeli musi odnieść 2 zwycięstwa.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-10-25, 08:32   

Więcej map - tak (2 pakiety po 4 bardzo mi się podoba jako rozwiązanie, głosuję za)
Większe mapy - tak (Tylko Hudzin na razie wolałby mniejsze)
To jakie temple proponujecie konkretnie? (6lm10a, 8mm6a, spider wymienił Jaris)
Więcej graczy - tak, ale ilu konkretnie, 6 większości pasuje? (Imm0 proponował 6, ja proponuję 6, Jaris proponował "im więcej, tym lepiej")

No i pomysł Ceza - 1:0 dla lepszego na start - tak czy nie?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
[HA]Imm0rt4l 
will never die



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-25, 17:44   

Jak dla mnie 6 graczy w play-offach + pomysł Ceza byłyby dobrym rozwiązaniem:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group