Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Malekith
2015-06-15, 10:38
Raporty Master AW pro
Autor Wiadomość
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2015-03-17, 00:36   Raporty Master AW pro

Proszę o umieszczanie w tym temacie raportów z fazy grupowej. Wymagany jest screen chociaż 1 z gracz końcowej bitwy z krótkim opisem gry + potwierdzenie wyniku poprzez 2 gracza.
Screeny i opisy mają mają wzbogacać forum, dlatego proszę o poważne podejście do sprawy.
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2015-04-02, 17:51   

widzę że znów zaczynam jako pierwszy :D
Dawidu91 red strong dace(24 20 17 13) Def Woj84 blue conflux Tazar(15 16 10 9) 137 Fix Paranoia
Spoko fix nawet dużo scout war walki itp grałem go pierwszy raz i z chęcią zagram kolejny scr z fb :P



2 gra
Dawidu91 Blue Conf Crag def Woj84 Red Strong Gundula Paranoia 117
przeciwnik poddał grę po zbombardowaniu go na pustyni :D gg
 
woj84


Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 13
Wysłany: 2015-04-03, 14:25   

Potwierdzam wynik
 
[HA]Imm0rt4l 
will never die



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-14, 13:45   

Imm0rt4l (blue, Dungeon, Gunnar 10-10-11-5) def Tkrol (red, Inferno, Shakti 6-6-6-3) 135 Battle for Honor

W końcu udało nam się trafić na siebie i dokończyć grę rozpoczętą jeszcze przed Świętami:) Właściwie to o moim zwycięstwie przesądziło złapanie przeciwnika w 125 z niepełną armią (czym był trochę zaskoczony). Gunnar + rękawice zrobił swoje. Zaraz potem zająłem miasto na środku i zacząłem kierować się w jego stronę. FB w 135, przeciwnik zdążył nafarmić trochę demonów, ale to było za mało, w dodatku przy moich lepszych statach. Dzięki za grę i do rewanżu. Czuję, że infernem też za wiele nie ugram i będziemy mieli dogrywkę na fajnym fixie, jakim jest GW:)



 
 
tkrol 



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 20
Wysłany: 2015-04-14, 22:08   

Potwierdzam raport. Pierwsze spotkanie w 125 zniweczyło plany :( Gdyby nie to była szansa na około 80 demonów co pewnie mocno wpłynełoby na wynik ... ale nie ma co gdybac :D
Dzięki za gre.
 
Cez 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 163
Skąd: Wschód
Wysłany: 2015-04-23, 23:10   Turniej Master AW 2015 pro

Cez (pomarańczowy, Cytadela, Tazar) def yarzapp (jasnoniebieski, Inferno, Xarfax-> Crag Hack ) pierwsza fb 134, druga 143, Insanity [1:0]

Jako main wylosował mi się Tazar. Walka skautów o kopalnie była raczej wyrównana. Północną kontrolowałem przez cały czas, natomiast południową przez większość gry yarzapp (trzymał na szczurze 1 infryta, którego strzałki się nie imają). Jeden z reliktów pilnowany przez czerwone smoki był szczególnie dobry dla Tazara (tarcza -3A/+12D). W rozbitku trafił się miecz (+12A/-3D). Z ciekawszych rzeczy to jeszcze płaszczyk antymagiczny z grobowca.
Na środek wszedłem w 133. W 134 Zająłem bibliotekę i zabrałem naszyjnik. Yarzapp wszedł w swojej turze i mnie zaatakował. Miałem mass ziemi (slow, skóra i tarcza) i powierza (haste).

Nie zabunkrował dobrze demonów i poczyniłem mu mocne straty. Poddał zostając z 19 demonami. Mi zostało 13 up bazyli, 7 krówek, 1 hydra chaosu i 10 reptilionów. Po tej pierwszej fb wycofałem Tazara. Zrobiłem swój rój (4 wiwki). U sprzedawcy artefaktów dostrzegłem 2 części Zbroi Przeklętego. Miałem 2 brakujące. Kupiłem je zatem za 2x7,5 k złota.
Razem z nową populacją zrobiłem jego rój (12 wiwek). Potem skierowałem się ku jego zamkowi. Wyszedł mi na powitanie szczurem, którego zabiłem. Potem zaatakował swoim mainem. Miałem przewagę w armii. Płaszczyk skutecznie uniemożliwił mu rzucenie łańcucha, a Zbroja Przeklętego rzuciła czary.

Dzięki za grę.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-24, 10:34   

Potwierdzam.

W 1 tygodniu sami magowie, zaczalem expic Ciele, z reszta widzac, ze przeciwnik wylosowal bagno z Tazarem, wygladalo, ze tylko magia moze mi dac zwyciestwo. Nie znajac zbyt dobrze mapki nie zaangazowalem sie zbyt dobrze w scout wara, oddajac na poczatku przeciwnikowi kopalnie zlota za darmo. Potem szczur z ifrytem nieco poprawil sytuacje n jednym froncie. W 121 w karczmie pojawil sie Crag, w 123 zdecydowalem sie go kupic i zrobic mainem - zaczalem od pandory pod zamkiem potem wyspa, relikty i polecialem na srodek, gdzie byl juz jednak przeciwnik. Zdazyl zebrac biblioteke i naszyjnik. W 1 bitwie, w ktorej mialem spora przewage popelnilem strategiczny blad, dodatkowo jak na zlosc hydry 2 razy zresistowaly pioruna, musialem zrewidowac plany, wykupilem ifryta i 19 demonow. Mialem juz gildie rozbudowana do 4 lvl (lancuch piorunow), dobudowalem 5lvl (ofiara), nauczylem 6 szczurow lancucha. Niestety Tazar mial plaszcz, wiec moglem juz sobie darowac dalsza gre.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
[HA]Imm0rt4l 
will never die



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-28, 22:45   

Imm0rt4l (red, Inferno, Christian/Luna) def Tkrol (blue, Dungeon, Gunnar) 211, Battle for Honor [2:0]

Nie będę się dużo rozpisywał. Gra była długa, ale bardzo ciekawa. Myślałem, że przegram, do czasu, aż trafiłem Lunę w karczmie i dostawiłem 4 lvl gildii magów. Tym razem przeciwnik miał Gunnara, do tego lepsze staty, armię i złoty łuk, dzięki któremu z pewnością łatwo by mnie wystrzelał. Na szczęście szybko wyszkolona Luna (11 mocy i 6 wiedzy), dysponująca armageddonem okazała się kluczem do zwycięstwa:) Christian musiał uciekać przed Gunnarem, za to Gunnar uciekał przed Luną, aż w końcu postanowił zaatakować ją z ok. 40 żywiołakami ognia. Na szczęście Luna dysponowała jeszcze piorunem za 260 dmg i atak przeciwnika zakończył się jego ucieczką. Co prawda kolejny atak z całą armią zmusił Lunę do poddania się z paroma ifrytami, lecz zaraz następnego dnia odkupiłem ją w zamku na środku, odnowiłem manę w studni i zaatakowałem. Jeden armageddon i nie było co zbierać;) Bardzo fajna gierka, GG



Ostatnio zmieniony przez [HA]Imm0rt4l 2015-04-28, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tkrol 



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 20
Wysłany: 2015-04-28, 22:50   

Potwierdzam raport. Gra była ciekawa. Upatrywałem szanse na pokonanie luny żywiolakami ognia tylko zapomnialem, że strzałka to czar ognia i ifrytom nic nie zrobie :/. Reszta jak wyżej. Dzięki za grę.
 
Cez 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 163
Skąd: Wschód
Wysłany: 2015-05-03, 21:23   Insanity

yarzapp (pomarańczowy, Cytadela, Bron -> Tazar) def Cez (jasnoniebieski, Inferno, Xarfax-> Dace), fb 143, Insanity [1:1]

Start nie za ciekawy. W tawernie tylko Dace aspirował na maina. Popełniłem błąd wysyłając na podbój wioski bohatera o zbyt małej mocy - starta hirka w walce z diabłami, 2 tury opóźnienia, przegrana w walce o kopalnie i w całej grze problemy ekonomiczne. Przy zamku hełm +5 wiedzy. Jeden relikt +12 mocy przez hydry, drugi +12 wiedzy przez anioły. Wyjęta z grobowca tarcza +12. Wszystkie zrobione dopiero pod koniec 2-go / w 3 tygodniu. Na środek nie wszedłem. Yarzapp był tam w 131. Zabrał co dobre i poszedł zrobić roje. Jedyna moja nadzieja była w pokonaniu go magią. Niestety na 4 lvl weszła tarcza ognia i przygnębienie.
Na moje szczęście na 5 lvl weszła implozja, która w połączeniu z ziemią i mocą z napierśnika biła na końcu 1,85k hp. Poboczny bił za 1 k hp. Niestety yarzapp miał art +2 speed i jego ważki były zawsze pierwsze.
Mój szczur zdjął mu slot ważek implozją, ale podał jedną ze swojego szczura w międzyczasie, więc dalej miał pierwszy ruch.
W kolejnej turze zaatakowałem Dace'm. (Czarcich lordów było 17).

Yarzapp miał mass haste. Implozją zdjąłem mu hydry i wiwki. Przez drobne błędy w czasie walki z mojej strony i odrobinę szczęścia yarzappa (wszedł mu luck na krowy i bazyle, kiedy atakował mój główny slot demonów, a potem 2 razy skanienienie na demony) przegrałem.

Dzięki za grę.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-04, 12:04   

Potwierdzam.

Bagno na tej mapie jest zdecydowanie OP, dzieki wazkom scout war jest praktycznie wygrany, mimo, ze inferno moze sie wybronic ifrytami, to i tak ruch na bagnie daje mega przewage, przez wiekszosc gry kontrolowalem obie kopalnie zlota. W bocznym infernie rozbudowalem gildie do 4lvl (berserk), jednak nie mialem za bardzo hirka, zeby tym berserkiem postraszyc (Tazar bez madrosci). Ceza wazkarnie zdjalem mu szczurem praktycznie sprzed nosa.

Skamienienie na demony nie dawalo znowu tak duzo, bo mialem w zanadrzu oslepienie (ktore raz zostalo zresistowane).
Dzieki za gre.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2015-05-04, 18:39   

Nikt tego nie robi, a ten ruch daje sporo inicjatywy. Na FB inferno jako jedynki warto zostawic up.Diabliki. Nie dosc, ze to oszczednosc hp to jeszcze doladuja nam many.

 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-05-04, 20:39   

Za to ważka jedynka lub balista mogą je pozabijać. Zysk many jest minimalny.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-08, 00:09   

Yarzapp - Cez 1-2

Dogrywka bagno na loch.

Generalnie to odpuszczam ten turniej. Nie daję rady czasowo.
Grę rozegrałem, nawet się w miarę starałem, mimo, że przez missclick odrzuciłem magię ziemii, co zepsuło mi w sumie całą rozgrywkę.
Miałem magię powietrza tylko, ale oczywiście nigdzie haste'u (był w bocznej cytce o czym dowiedziałem się na samym końcu gry), 4lvl gildii berserk, fajnie tylko, że magii ognia nie było. Przeciwnik rozciął mi na koniec arty i część wojska od maina.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Cez 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 163
Skąd: Wschód
Wysłany: 2015-05-08, 00:42   Giant War 1.5.

Cez (czerwony, Lochy, Shakti) def yarzapp (niebieski, Cytadela, Tazar) 142, Giant War 1.5 [2:1]

2 sloty trogli na Shaktim. Do tego dwaj bohaterowie z lochu w tawernie. Na drodze do drugiego miasta Archanioły. Ale z a to do namiotu i zwojów behemoty. W podziemiach HH i ekawice przez Arcydiabły, a na powierzchni Naszyjnik Boskich Mocy i Zbroja Cudów przez Czarne Smoki. W podziemnej utopii (minimalnej) nie za ciekawie: czarna kula, czaszkowy hełm, wóz drewna i naszyjnik +3moc/+3wiedza. Puszka za minosami zjedzona w 121. Trochę drobnych błędów, lekkie straty w wojsku. Nie postawiłem zamku i smoków w 1. tygodniu. Pod koniec 2 tygodnia zrobiona topka i HH. W 131 up smoka i 132 odbicie drugiego zamku. Potem relikt na górze i wejście przez up beszki. Druga topia lepsza: miecz i tarcza +12. Znowu czarna kula. Pod koniec 3 tygodnia zobaczyłem yarzappa. Nie sięgałem mainem, ale udało mi się zająć udostępnionego kartografa. Potem w 142 wszedłem do portalu, który prowadził do podziemi na pustyni. W ten sposób podzieliłem jego wojsko i bohów na pół.

Zaatakował, ale po chwili poddał, jeszcze jak ustawiałem wojska.
Potem dowiedziałem się o missclicku, który zadecydował o niefortunnym rozwoju Tazara.
Dzięki za grę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group