Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zamknięty przez: altaeir
2015-04-09, 17:02
Regulamin rozgrywek
Autor Wiadomość
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2015-03-17, 00:31   Regulamin rozgrywek

Gry rozgrywają się na fixach wylosowanych przez organizatora.

1gra odbywa się na zamkach losowych, bonus startowy wybiera gracz. W przypadku wylosowania tych samych miast, należy wystartować grę ponownie i na nowo losować miasta.
2 gra zamiana kolorów i zamków, bohaterowie losowi, bonus startowy dowolny wybrany przez gracza
(przykładowo w 1 grze gracz A miał kolor czerwony i wylosował zamek, a gracz B miał kolor niebieski i inferno; w grze 2 gracz A ma kolor niebieski i inferno, a gracz B kolor czerwony i zamek)

Gracze z Master AW Pro grają na poziomie 130%, długość tury 8min
Gracze z Master AW Amator grają na poziomie 100%, długość tury 4min

Można umówić się na inny limit tur jeśli obaj gracze wyrażą na to zgodę, w przypadku braku porozumienia należy grać na ustawieniach podanych w regulaminie.

1. No first day(red) rush.
Gracz czerwony nie może 1dnia nowego tygodnia przy użyciu nowej armii atakować przeciwnika lub zajmować jego lokacji. Jeśli przy użyciu nowej armii pokonaliśmy strażnika broniącego dostęp do strefy przeciwnika, nie możemy zajmować żadnych z lokacji przeciwnika i atakować jego bohaterów.
Zabronione jest blokowanie przejść, uniemożliwiając dostarczenie wojsk przez przeciwnika.

2. Zabrania się chowania do głównego zamku w celu uniknięcia walki dłużej niż 3dni.
3 dni są liczone od momentu gdy przeciwnik wszedł do zamku w momencie gdy byliśmy w zasięgu aby go zaatakować. W przypadku gdy nie jesteśmy w zasięgu do ataku, zasada jest nieważna (np. w przypadku gdy zaczniemy eksplorować strefę przeciwnika i oddalimy się dalej niż wynosi nasz zasięg ataku).
Gracz powinien napisać przeciwnikowi że jest w zasięgu ataku na zamek, aby przeciwnik wiedział kiedy musi wyjść z zamku. W przypadku opuszczenia zasięgu również należy to zakomunikować przeciwnikowi(tak aby nie wprowadzić go w błąd najpierw pisząc mu że jesteśmy w stanie zaatakować zamek i ma 3 dni na wyjście, a następnie dzień przed wyjściem przeciwnika zacząć eksplorować strefę przeciwnika w celu zdobycia przewagi i jednocześnie opuszczając zasięg ataku).

3.Zabrania się przyłączania neutralnych stworów (czytaj dokładny opis poniżej)
Zakaz dotyczy przyłączania neutralnych stworów stojących na mapie oraz jednostek lvl 6-7 z obozu najemników.

4. Zabroniony jest rozwijanie 2 zamków tej samej rasy(zakaz dotyczy tylko budynków z jednostkami)
Zabroniony jest rozwijanie 2 lub więcej takich samych zamków(zakaz dotyczy kupowania jednostek lvl 3-7; Dozwolone jest kupowanie jednostek 1-2 z zamków pobocznych oraz ich ulepszanie. Dozwolone jest budowanie fortu/cytadeli/zamku w drugim takim samym mieście.
UWAGA Dozwolone jest DB na mapie Giant War(w przypadku wylosowania fortecy, nie można kupować budynków jednostek 3-7 w 3 fortecy. Dozwolony jest jednak wykup gremlinów i gargulców oraz ich ulepszenie. W 2 pozostałych fortecach db jest dozwolone)

Na każdej mapie dozwolony jest wykup jednostek z miast rozbudowanych przez przeciwnika nawet jeśli przejęte miasto jest takie same jak nasze.



5.Zakaz ataku i ucieczki w tej samej turze(No Hit and Run)
Zabronione jest zaatakowanie przeciwnika(jednostką, czarem, balistą) i ucieczka w tej samej turze. Zakaz dotyczy pierwszych 3 tur walki.
Nie dotyczy bohatera który został zaatakowany.

6.Pat Situation
W przypadku sytuacji gdy walka nie może zostać rozstrzygnięta( jeden z graczy ucieka swoimi jednostkami w celu uniknięcia konfrontacji) gracz unikający konfrontacji musi uciec lub się poddać(przykładowo gracz posiadający 1 ulepszonego gargulca ucieka przed krasnoludami przeciwnika. W tej sytuacji gracz posiadający gargulca musi albo walczyć z krasnoludami albo uciec z pola walki lub się poddać).
W przypadku gdy gracz ma możliwość atakować i uciekać, a drugi gracz nie jest w stanie zabić jednostek 1 gracza, to gracz 2 musi uciec jeśli walka będzie trwać zbyt długo.
Przykład gracz z ulepszonymi rusałkami/diabłami/upg nagami atakuje krasnale/golemy/ożywieńców gracza drugiego. Jeśli gracz drugi nie jest w stanie złapać i zabić jednostek gracza pierwszego(czy to przy użyciu magii czy swoich jednostek) musi uciec lub się poddać.
W przypadku posiadania kajdan wojny gracze muszą walczyć zamiast uciekać.

7.Nekromancja dozwolona tylko do zredukowania strat szkieletów w walce(jeśli gramy nekropolią).
Liczba szkieletów musi się zgadzać każdego dnia, jeśli nie przerabialiśmy jednostek na szkielety w mieście lub nie dokupiliśmy dodatkowych szkieletów/szkielety nie są od nowego bohatera)

8. Zabronione jest korzystanie z błędów gry
Nie można używać Ghost Hero(bohater bez jednostek)
Nie można redukować liczby stworów neutralnych(dozwolone raz uciec/poddać/zginąć na nieulepszonych strażnikach posiadających jednostki ulepszone (strażnicy stref, artefaktów, utopii, puszek Pandory)
Zabronione korzystać z błędu w budynku sprzedawca artefaktów, który umożliwia wykupywanie artefaktów za surowce przeciwnika.
Nie wolno sprzedawać artefaktów po zawyżonej cenie;
Zabronione podglądanie umiejętności i czarów bohaterów przeciwnika.
Wyjątki: sprawdzanie ilości, zarobków i rodzajów miast, garnizonów miast, a także budynków i ilości jednostek, które przeciwnik jest w stanie kupić.

9. Gracz może żądać wczytania autozapisu w przypadku eventu +5 przyrost jednostek lvl 6/7
Tylko w przypadku gdy jest to event dotyczący jednostek lvl 6/7 któregoś z graczy.

10.Gracz ma prawo do restartu w 1/1/1 jeśli wylosował głównego bohatera o specjalności potwory lvl2 lub bohatera o takiej specjalności w karczmie(tylko w przypadku gdy jest to jeden z dwóch bohaterów początkowych w karczmie. W przypadku restartu gracze wybierają takie zamki jakie wylosowali

11. Zabrania się używania reliktów od rozbitków/z grobowców na mapach Boomerang, Battle For Honor, Paranoia. Zakaz używania ostrza armagedonu, butów anioła, magicznych butów lewitacji
Nie wolno korzystać z reliktów na mapach BfH, Paranoia(można korzystać z naszyjnika+3 all, zakaz dotyczy grobowców/rozbitków) Boomerang(na tych mapach nie ma ustawionych reliktów do wylosowania lub zdobycia w utopiach itp.) W przypadku uzyskania reliktu z grobowca/rozbitka można artefakt wymienić na doświadczenie lub złoto/zasoby.

12. Zabrania się ulepszania jednostek z banków(aniołów i wiwern)
13. Ban na lot, wrota wymiarów, portal miejski, spacer po wodzie

14. Obowiązkowe jest używanie plików przeznaczonych na turniej
Obowiązkowymi plikami jest CrAnim, ArTraits, CrTraits, CrBanks, HcTraits, SpTraits. Sa one umieszczone do ściągnięcia razem z fixami.

15. Zabronione jest modyfikowanie plików i map

16. Gramy na HD modzie z opcją codziennych zapisów chronionych hasłem
W przypadku sporu między graczami savy są niezbędne do oceny sytuacji

17. Gracze na zmianę hostują grę w celu uniknięcia oszustw związanych z edycją map

18. Gracze mają obowiązek na prośbę organizatora umożliwić mu oglądanie rozgrywki przez program TV

19. Każdy mecz musi być potwierdzony w dziale raporty razem ze screenem z głównej bitwy i krótkim opisem(wystarczy screen od 1 z graczy i opis) 2 gracz musi tylko potwierdzić wynik spotkania

EDIT różnica między starym regulaminem( z momentu startu turnieju dla pro) z tym teraz:
-dyplomacja dozwolona(do zmniejszania kosztów poddania, lvl potrzebnego do biblioteki, ban na przyłączanie jednostek)
-ban na relikty na mapach boom, battle for honor, paranoia
- usunięcie błędów w zapisie regulaminu nie związanych z samą rozgrywką
Ostatnio zmieniony przez altaeir 2015-04-17, 22:02, w całości zmieniany 16 razy  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-04-07, 02:46   

Na Paranoi jest ustawiony naszyjnik +3 all do wyjęcia na centralnym terenie. Nie ma sensu go banować. Zakaz powinien tyczyć się TYLKO reliktów z rozbitków i grobów.
 
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2015-04-07, 09:56   

mu raczej chodziło o relikty z grobowców :P może trochę źle to sformułował
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group