Wysłany: 2013-11-23, 14:24 Ciekawostki z Heroes of might and magic 3
Na głównej jest "Czy wiesz,że..." . Ale jako tako odpowiedniego tematu o ciekawostkach na forum nie znalazłem, (jeśli jednak jest to usuńcie to). Przez przypadek znalazłem coś ciekawego na YT. Jeśli i wy macie jakies ciekawostki czy newsy to niczym złym jest podzielenie się nimi z innymi.
O tym było już dawno na Kwasowej Grocie w temacie o Heroes III Alpa i o zaginionych grafikach, znalezionych lata później na stronach grafików.
Pierwszy wygląd Necropolis był niezły. Był trochę bardziej pustynny i podobny do Heroes II i Might and Magic VII, w którym kraina nekromantów Deyja jest zrobiona na pustynię z goblinami…
Stary wygląd Dungeon (Lochu) jest bardziej kolorowy i podobny do Heroes I-II albo Heroes IV – to „gabinet osobliwości”, pełen mutantów, glutów, śluzu i nowotworów, a stwory z tego miasta łączy chyba tylko to, że są mutantami, nie pasują nigdzie indziej i muszą się chować pod ziemią i w ciemności.
Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-04-25, 19:09, w całości zmieniany 2 razy
Ostatnio odkryłem że da się posiadać bohatera bez armii!
Mialem wygraną misję i wczytalem sobie zapis by się pobawić. Zaatakowalem zamek przeciwnika, ze 20 razy użylem przywoływania żywiołaków ziemii (chcialem sprawdzic czy jest ograniczenie jakieś) za każdym razem przywołało ich 136 , po czym cała moja wczesniejsza armia padla (kilka wielkich oczu) i skapitulowałem. Potem zrekrutowalem bohatera bez żadnego żołnierza, a po zaatakowaniu kogoś/czegoś ten bohater walkę odrazu przegrywał
Mama mnie pyta czy wierze w Boga?
Mamo odpowiedz, czy Bóg wierzy we mnie?
Ameryki nie odkryłeś, wystarczy ze masz dwóch bohaterów którzy mają po 1 jednostce i przeniesiesz ta jednostke klikając tym przyciskiem do dzielenia jakbyś miał wiecej, dajesz enter i już masz tzw. "ghost hero"
Właśnie w tym problem, że w Złotej Edycji oraz Complete działa. Bohaterowie muszą mieć tylko 1 jednostkę, aby zadziałało. Po prostu przenosisz tym przyciskiem na wolny slot u drugiego bohatera.
Przepraszam, błąd. Nie da się tak zrobić mając więcej stworzeń, z 1 się da. Co do pierwszego sposobu to nie wiem, na pewno przy wygranej i nie uciekaniu z pola bitwy Twój bohater umiera. Co do ucieczki to nie wiem.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nekropolia fajna, może nawet ciut lepsza od tej z gry, ale niebo mogli by poprawić. Wygląda tak zwyczajnie, jak pospolite nocne niebo. To już nawet to w grze jest lepsze, przynajmniej jakieś burzowe chmury
Lochu bym nie zdzierżył! Obecny jest fajny, taki klimat jaskini. No po prostu głęboki loch Za to ten z linku, wygląda jak słodko-cukierkowa ilustracja z książki dla dzieci. Feee!!
p.s. Drugi link nie działa
Trafiłem na to przypadkiem kilka dni temu
Szału nie ma, dupy nie urywa - ot, kilka powszechnie znanych ciekawostek, które albo są oczywiste albo niczego nie wnoszą. Ale np. unreleased spell dora sprawa. Co do "porównania" (cudzysłów konieczny jak dla mnie), to niestety, ale to totalny bullshit. "testował jednostki w walkach 1 na 1" mówi samo za siebie. 1 na 1 nigdy nie odda prawdziwych realiów gry. Nie tylko bitewnych, (gdzie np multiatak hydry albo kontratak gryfa robi różnicę, a w 1 na 1 już nie) ale i np. łatwość postawienia siedliska, cena czy istnienie jednostek w bankach, co pozwoli połączyć potem je w power stack. Czarci lord jest 1 na 1 słaby, a 90% inferno się na nim opiera. I co teraz? Filmik w porządku, ale na mnie wrażenia nie zrobił niestety :/
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum