Witam :) Zalozylem ten temat gdyz z kolega gramy w heroes 3 przez neta i postanowilismy urozmaic nasza gre :) Gramy na mapach losowych i np postanowilismy nie zamowac neutralnych zamkow Gramy tylko zamkami startowymi :)
I tak sie zastanawialismy jakby to jeszcze mozna urozmaicic/utrudnic gre :) Jesli macie jakies pomysly piszcie tutaj :)
Z gory dzieki :)
Możecie np. nie korzystać z czarów, grać tylko jednym bohem, nie włączać do armii jednostek najwyższego poziomu, nie odwiedzać obelisków, hmm...nie mam póki co więcej pomysłów. Może nie biją oryginalnością, ale na pewno utrudnią rozgrywkę.
Można grać na innym poziomie trudności. Zamiast standardowych walk wojownik vs. wojownik zagrać magami (np. nekromantami skoro jesteś Xardas). Wyeliminować przesadne umiejętności np. dyplomacje, a jak gracie bez niej to można zagrać z dyplomacją. Wreszcie możecie zagrać arenę.
Wysłany: 2013-10-07, 19:37 Re: Zasady gry multiplayer
Xardas napisał/a:
Gramy na mapach losowych i np postanowilismy nie zamowac neutralnych zamkow Gramy tylko zamkami startowymi :)
Dokładnie, podjęte przez Was kroki z pewnością urozmaicą rozgrywkę, to doskonały pomysł. Poza propozycjami uż. Red, mianowicie:
Red napisał/a:
Możecie np. nie korzystać z czarów, grać tylko jednym bohem, nie włączać do armii jednostek najwyższego poziomu, nie odwiedzać obelisków, hmm...nie mam póki co więcej pomysłów. Może nie biją oryginalnością, ale na pewno utrudnią rozgrywkę.
poszedłbym dużo dalej w tej słusznej sprawie. Nie rozwijać bohatera, nie stawiać siedlisk ze stworzeniami, nie budować budowli dodatkowych, olać budynki z kasą. Jak to nie wystarczy, można jeszcze nie rozgrywać żadnych walk, nie wychodzić z zamku hirkiem. W ostateczności w ogóle nie włączać gry. Rozgrywka na pewno będzie urozmaicona i eee... ciekawa. Jeśli moja wypowiedź do czegoś się Wam przydała, naciśnij ikonkę pomógł pod moim postem.
Najpierw trzeba zrozumieć pytanie, a później pisać. Autor tematu chciał po prostu innej rozgrywki. Nie takiej jaką oferuję gra bez żadnych ustaleń. Ograniczenie niektórych aspektów mimo wszystko urozmaica grę, bo schemat będzie wyglądał inaczej. Ponadto na inne rzeczy będziemy zwracać uwagę.
Najpierw trzeba zrozumieć pytanie, a później pisać. Autor tematu chciał po prostu innej rozgrywki. Nie takiej jaką oferuję gra bez żadnych ustaleń. Ograniczenie niektórych aspektów mimo wszystko urozmaica grę, bo schemat będzie wyglądał inaczej. Ponadto na inne rzeczy będziemy zwracać uwagę.
Nie zrozumiałeś celu mojego posta.
Ostatnio zmieniony przez Redalion 2013-10-08, 01:30, w całości zmieniany 1 raz
poszedłbym dużo dalej w tej słusznej sprawie. Nie rozwijać bohatera, nie stawiać siedlisk ze stworzeniami, nie budować budowli dodatkowych, olać budynki z kasą. Jak to nie wystarczy, można jeszcze nie rozgrywać żadnych walk, nie wychodzić z zamku hirkiem. W ostateczności w ogóle nie włączać gry. Rozgrywka na pewno będzie urozmaicona i eee... ciekawa.
Pisząc swoje propozycje byłam niemal całkowicie pewna, że któryś z forumowiczów zacznie ironizować w ten sposób. Nie zawiodłam się! Oklaski dla Redaliona
Grać bez dyplomacji, necromancji, nie używać czarów podróży, logistyki, tak jak wspomniał Paweł zagrać magami. Może nie odwiedzać budynków zwiększających staty tylko grać czysto wyexpionym bohaterem, by sprawdzić kto lepiej gra, a raczej expi, a nie ma farta do kapliczek, pomysłów jest masa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum