Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zasady gry multiplayer
Autor Wiadomość
Xardas
Xardas


Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 29
Wysłany: 2013-10-07, 00:12   Zasady gry multiplayer

Witam :) Zalozylem ten temat gdyz z kolega gramy w heroes 3 przez neta i postanowilismy urozmaic nasza gre :) Gramy na mapach losowych i np postanowilismy nie zamowac neutralnych zamkow Gramy tylko zamkami startowymi :)
I tak sie zastanawialismy jakby to jeszcze mozna urozmaicic/utrudnic gre :) Jesli macie jakies pomysly piszcie tutaj :)
Z gory dzieki :)
 
Red 



Dołączyła: 04 Wrz 2013
Posty: 55
Wysłany: 2013-10-07, 00:46   

Możecie np. nie korzystać z czarów, grać tylko jednym bohem, nie włączać do armii jednostek najwyższego poziomu, nie odwiedzać obelisków, hmm...nie mam póki co więcej pomysłów. Może nie biją oryginalnością, ale na pewno utrudnią rozgrywkę.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2013-10-07, 18:47   

Można grać na innym poziomie trudności. Zamiast standardowych walk wojownik vs. wojownik zagrać magami (np. nekromantami skoro jesteś Xardas). Wyeliminować przesadne umiejętności np. dyplomacje, a jak gracie bez niej to można zagrać z dyplomacją. Wreszcie możecie zagrać arenę.
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2013-10-07, 19:37   Re: Zasady gry multiplayer

Xardas napisał/a:
Gramy na mapach losowych i np postanowilismy nie zamowac neutralnych zamkow Gramy tylko zamkami startowymi :)
Dokładnie, podjęte przez Was kroki z pewnością urozmaicą rozgrywkę, to doskonały pomysł. Poza propozycjami uż. Red, mianowicie:
Red napisał/a:
Możecie np. nie korzystać z czarów, grać tylko jednym bohem, nie włączać do armii jednostek najwyższego poziomu, nie odwiedzać obelisków, hmm...nie mam póki co więcej pomysłów. Może nie biją oryginalnością, ale na pewno utrudnią rozgrywkę.
poszedłbym dużo dalej w tej słusznej sprawie. Nie rozwijać bohatera, nie stawiać siedlisk ze stworzeniami, nie budować budowli dodatkowych, olać budynki z kasą. Jak to nie wystarczy, można jeszcze nie rozgrywać żadnych walk, nie wychodzić z zamku hirkiem. W ostateczności w ogóle nie włączać gry. :!: Rozgrywka na pewno będzie urozmaicona i eee... ciekawa. Jeśli moja wypowiedź do czegoś się Wam przydała, naciśnij ikonkę pomógł pod moim postem. ;-)
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2013-10-07, 20:09   

Najpierw trzeba zrozumieć pytanie, a później pisać. Autor tematu chciał po prostu innej rozgrywki. Nie takiej jaką oferuję gra bez żadnych ustaleń. Ograniczenie niektórych aspektów mimo wszystko urozmaica grę, bo schemat będzie wyglądał inaczej. Ponadto na inne rzeczy będziemy zwracać uwagę.
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-10-07, 20:29   

Popieram pawła, mimo, że osobiście jestem aktualnie prawie wyłącznie arenowcem ;p Takie pomysły są fajne, bo zmuszają do wymyślenia czegoś nowego :D

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2013-10-07, 20:51   

Zacząć grę bez fortu (jeśli chcesz wiedzieć jak, to daj znać).
 
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2013-10-07, 22:23   

Paweł napisał/a:
Najpierw trzeba zrozumieć pytanie, a później pisać. Autor tematu chciał po prostu innej rozgrywki. Nie takiej jaką oferuję gra bez żadnych ustaleń. Ograniczenie niektórych aspektów mimo wszystko urozmaica grę, bo schemat będzie wyglądał inaczej. Ponadto na inne rzeczy będziemy zwracać uwagę.
Nie zrozumiałeś celu mojego posta. :-(
Ostatnio zmieniony przez Redalion 2013-10-08, 01:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Red 



Dołączyła: 04 Wrz 2013
Posty: 55
Wysłany: 2013-10-08, 00:03   

Cytat:
poszedłbym dużo dalej w tej słusznej sprawie. Nie rozwijać bohatera, nie stawiać siedlisk ze stworzeniami, nie budować budowli dodatkowych, olać budynki z kasą. Jak to nie wystarczy, można jeszcze nie rozgrywać żadnych walk, nie wychodzić z zamku hirkiem. W ostateczności w ogóle nie włączać gry. :!: Rozgrywka na pewno będzie urozmaicona i eee... ciekawa.


Pisząc swoje propozycje byłam niemal całkowicie pewna, że któryś z forumowiczów zacznie ironizować w ten sposób. Nie zawiodłam się! Oklaski dla Redaliona :mrgreen:
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2013-10-08, 15:08   

Grać bez dyplomacji, necromancji, nie używać czarów podróży, logistyki, tak jak wspomniał Paweł zagrać magami. Może nie odwiedzać budynków zwiększających staty tylko grać czysto wyexpionym bohaterem, by sprawdzić kto lepiej gra, a raczej expi, a nie ma farta do kapliczek, pomysłów jest masa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group