Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Turniej Master AW
Autor Wiadomość
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-03-15, 16:03   

Drzewko pucharowe od początku to według mnie zły pomysł...

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Samurize 
The Fallen One



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 101
Wysłany: 2015-03-16, 10:38   

Może i nie jest najlepszy, ale w przypadku ligi turniejowej będzie to trwać strasznie długo... zbyt długo.

Tak więc na chłopski rozum, turniej to turniej, liga to liga.

Hunt down the weak, Predators of the sea...
 
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2015-03-18, 15:11   

Jak dla mnie bomba i z chęcią bym zagrał turniej fixów :) w końcu coś nowego a nie same randomy :P i najlepszy pomysł to drzewko wygranych i przegranych moim zdaniem bo faza grupowa jest praktycznie w każdym turnieju co juz jest powoli nudne i za długo też nie raz trwa...
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2015-03-18, 22:58   

Przemyślałem system winner's i lose'rs bracket i nie ma on najmniejszego sensu przy takiej grze jak Heroes 3.
Biorąc pod uwagę że każda para musi grać w systemie best of 3(do 2 wygranych jednego z gracza) żeby ludzie nie narzekali że dostali za mało czasu na rozegranie trzeba by im dać około 3tygodni. Oczywiście duża cześć graczy która zapisze się do turnieju w ciągu tych 3tygodni gra znacznie więcej gierek niż 3, ale gdyby dać im 1,5tyg to ludzie którzy mają mniej czasu po prostu się nie wyrobią...Nie da się pogodzić tych którzy nie chcą się nudzić i rozegrać to sprawnie z możliwościami ludzi którzy nie są w stanie w ciągu tygodnia zagrać 2 gier.
Wykluczam granie do 1 wygranej z prostego względu, komuś mogą przypasować lepiej arty z utopii, lepszych guardów ważnych lokacji czy też troszkę lepszy zamek na dany fix. Dlatego chcę aby każdego fixa grać 2x, z zamianą zamków. W przypadku sytuacji 1:1, przy 3 decydującej grze zastanowię się nad możliwością dania graczom do wyboru miasta, ale jeszcze tego nie przemyślałem.
http://zapodaj.net/36a7606eadac1.jpg.html
Tak wyglądało by drzewko winne'rs i lose'rs bracket na 32 graczy, masakra totalna. Przy tak długich grach jakie są w heroes 3 miało by to sens tylko przy grze do 1 wygranej lub gdyby gry były tak krótkie żeby w ciągu tygodnia dało się rozegrać 3gry. Jak widać ze zdjęcia całość turnieju miała by 10 faz(Należy patrzeć od strony loser's bracket po lewej stronie. Wszystkie mecze z winner's bracket trwają w trakcie niektórych faz z loser's bracket i dodatkowo przegrani ze strony winner's bracket są wrzucani do loser's bracket na mecze drugiej szansy).
10faz *3tyg na fazę żeby nikt nie pisał że ma mało czasu na rozegranie =30tygodni gry wtf????? :D
Pominąłem kompletnie fakt że chcę aby finał był bo5 :D Z uwzględnieniem że finał miałby trwać maksymalnie do 5tyg, całość turnieju zajęła by 32tygodnie...

W tym momencie tak naprawdę wchodzi w grę tylko faza grupowa(6tyg max, każdy z każdym rozgrywa po 2gry = 6gier do rozegrania dlatego daję tyle czasu), potem 4fazy( faza wstępna z 16 graczy zostaje 8, faza ćwierćfinałowa, faza półfinałowa, i finał). Faza wstępna, ćwierćfinałowa, półfinałowa - po 3tyg maksymalnie. Finał 4-5tyg maksymalnie(bo5, do 3 wygranych, 5 gier maksymalnie. Jeśli 1 z graczy wygra 3:0 i gracze rozegrają te 3 gry w 1 tygodniu wszystko ulegnie skróceniu, piszę wszystko z dużym naddatkiem czasowym... Przy takim systemie turniej trwałby 23tygodnie.
Wszystko zależy od graczy, gdyby udało się ustalić żeby finał trwał 3tyg, fazy pomiędzy finałem a f. grupową trwały po 2tyg, a faza grupowa 4tyg zamknęlibyśmy się w 13tygodniach...

Mam nadzieję że napisałem to w miarę zrozumiale bo ciężko jest przekazać wszystkie myśli w poscie.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-03-19, 20:49   

Jest dobrze.
Chyba wszyscy zrozumieją.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2015-03-20, 10:08   

Mi trochę ten system zamków nie odpowiada... niby losowe all i potem zmiana co jest trochę dziwne... :P gry będą nudne jak dla mnie x2 grać z tym samym graczem tego samego fixa. Może lepiej zrobić tak: na każdą grę każdy wybiera 1 zamek i templ. Dać też 9 fixów ile jest zamków i każdy by musiał na 1 grę wybierać 1 fixa i 1 zamek aż do wyczerpania i potem od nowa. A w przypadku remisu losowy templ i zamek który będzie wybierany co runde przez organizatorów. Tak było w jakimś turnieju i nieźle się to sprawdziło :)
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2015-03-20, 17:14   

Miasta muszą być losowe.
Turniej ma za zadanie wyłonić najlepszych graczy potrafiących poradzić sobie w każdych warunkach.
To co podałeś wręcz prosi się o naukę gry 1 miastem na każdym fixie i nic ponadto. Jeden gracz nauczy się grać rush confem na dw , a dostał by do zagrania na dw inferno i nie wie co ma robić...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-03-21, 20:36   

Fixy tak czy siak mają to do siebie że trzeba się ich nauczyć, tam nie ma zbyt wiele miejsca na pomysłowość.
 
 
Dawidu91


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Wysłany: 2015-03-22, 19:52   

Może i racja ale z drugiej strony zamiana zamków to już 2 gra wiesz jaki ma zamek to co nie można wtedy się nauczyć schematu ? można :P
Ps. akurat Inferno na DW sobie dobrze radzi :D
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 7 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group