prawdopodobnie duzo konserw i przerazarni ktore daja duzo kasy... jest to dosc ryzykowna taktyka na anioly na pc2 bo wystarczy wjazd w 3 tyg i sie nie wukupi
Ja w ostatniej grze z Rybą na pc2m postawiłem anioła w 1 tygodniu.
Z banków zrobiłem tylko jedną krasnalownie za 2,5k a i bez niej wystraczyłoby kasiorki.
Właściwie anioł powstał na samym zbieractwie.
no tak w sumie postawienie samego aniola jest mozliwa bo inne budynki tj kuznia gildia magow duzo zlota nie wymagaja... gorzej jest z upnieciem tych aniołow... pc2 to taki templ he ze caly czas mozna rozne rzeczy odkrywac
Gdyby Ryba nie pwadł do mnie jak szalony w 123 to pewnie by up anioła poszedł bo były 2 konserwy do zrobienia, ale chyba lepsze byloby postawienie konia i zabezpieczenie kasy na wykup.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-17, 16:31
No ja raz miałem w swojej strefie 3 nagarnie i 3 meduzarnie grając zamkiem na PC2 M, na początku trzeciego tygodnia postawiłem archanioły i je wykupiłem, potem jeszcze jakieś banki na pustyni się porobiło i była kasa na resztę wojska.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
NIE WIEM DLACZEGO WSZYSCY MÓWIĄ ŻE ZAMEK JEST NAJLEPSZY ARCHANIOŁY NIE SĄ WCALE TAKIE POTĘŻNE WSKRZESZAJĄ I TO WSZYSTKO
No mają prawie największy speed z jednostek 7 poziomu. Mają najlepsze staty, fajny speec oraz stałe, dobre obrażenia. Są jednostką mocną (a nawet bardzo) na swoim poziomie. Zamek jako zamek, wcale nie musi być elitą (uzależnienie od mapy).
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:50, w całości zmieniany 1 raz
zamek jest troche schematyczny i najtrudniej z niego wycisnac prawdziwa moc bo nie wiele sie da jest silny i tyle a takie inferno wydajace sie byc miales slabym po przefarmieniu i fb w 3 tyg praktycznie zadne miasto nie jest w stanie go pokonac
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-21, 23:10
Bez przesady inferno aż taką potęgą nie jest. 3 jednostkami bitwy nie wygrasz. A jak się okaże, że demony dostaną blinda i nie ma specjalnie co z tym zrobic to bye bye inferno.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-21, 23:41
Dzięki farmingowi są wolne sloty na aniołki i wywerny i jeszcze coś z innego zamku, ponadto na demony można młócić wszystko poza martwiakami, golemami, gargulcami i chyba czymś jeszcze, ale nie pamiętam.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
martwiakami, golemami, gargulcami i chyba czymś jeszcze, ale nie pamiętam
żywiołaki. Dlatego lubię Inferno. Dostając jednostki z puch, banków, za misję - mamy na nie miejsce, a nawet jeżeli nie to możemy przerobić je na demony.
well... sorry for writting in english but im not a native polish speaker. so. u didnt even mention anything 'bout items. they're very important, tactics and special monsters' skills don't count, having i.e 7 atk 7 def less than a castle hero. that does much difference. second. you shall never place crusaders near zealots. near marksmen - yes. halabardiers are destinated to guard zealots. crusaders are basically undefeatable when you have more than 80 of them (knowing that the opponent's army is of the same amounts that yours). royal griffins are tough, fast, plentiful and can retaliate almost every attack - that's what make them ultra important for a player that wants to play starting with a castle 'cause of unlimited retaliations. i'd even say the most important. archangels cast ressurect better than most heroes can and have the best atk/def and stable damage. champions (5% premmy to damage per 1 hex, what makes up to 45% premmy damage) have also better aiming skills than any other creature. imagine choosing sir mullich (+2 speed), having all 3 speed items (+4 speed) and casting haste (air magic expert). that all makes 9+1+4+5=19 speed. 19x5 = 95% premmy to damage. of course it's almost impossible to walk over 19 hexes, but let's say "just" 12. 60% premmy to damage, quite nice, eh? zealots. they aren't weak creatures. they attack with same efficiency at close range and they have pretty high def.
last but not least. the castle is so well-balanced that it matches well against any other town.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-19, 02:57
Well, generally your post is not so bad, but I cannot agree with one thing at all:
oranGe napisał/a:
zealots. they aren't weak creatures. they attack with same efficiency at close range and they have pretty high def.
Pretty high def? There is no 5lvl creature with such a weak def (10 def and 30hp). It causes them dying after 1-2 hits and no melee penalty does not help them much when they're dead.
The biggest problem in castle is not its creatures, but uncomfortable buidings line-up which makes possible to build only few of them in first week, sometimes castle ends first week only with 4 creature structures, structures and units as well are also quite expensive what doesn't help, too.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum