Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
modelowanie 3D
Autor Wiadomość
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-01-14, 11:01   modelowanie 3D

Od pewnego czasu modeluje w blenderze postacie. Stąd właśnie wziął się ten temat. Chciałbym podzielić się wrażeniami i dać pewne wskazówki gdyby ktoś chciał zacząć modelowanie jednostek do homm.

Zacznę może od kilku linków

Pierwszy moim zdaniem tutorial dobry na sam początek. Fajny by zacząc coś robić w blenderze. Wszystko opisane krok po kroku i od razu mamy widoczny efekt

Kolejny tutorial trochę bardziej skomplikowany ale do opanowania;)


Bardzo wartościowy tutorial pokazujący jak krok po kroku stworzyć postać wraz z animacją. Moim zdaniem dla trochę bardziej zaawansowanych.

Spora baza materiałów do blendera.

Baza modeli do blendera.

To tyle jak chodzi o linki. Od siebie dodam, że chętnie pomogę gdyby ktoś chciał zacząć modelować. Moim marzeniem jest by zebrać zespół chętnych ludzi i razem wymodelować kilka jednostek do homm.

Liczę także na pomoc użytkowników nie zainteresowanych bezpośrednio modelowaniem ale mogących pomóc w grafice 2d. Może będą wiedzieć jak obrobić model by wpasować go do homm3


Na koniec animacje zrobione przeze mnie w blenderze. Jestem otwarty na sugestie ich dotyczące i wszelkie porady.





[ Dodano: 2012-01-16, 15:24 ]
Widzę, że temat chyba jednak trochę nie trafiony. Dorzucę jednak jeszcze jeden link może ktoś się skusi zajrzeć

To potężna baza gotowych modeli i tekstur. Niektóre postacie zdają się tylko czekać na wstawienie do herosa. Została kwestia wybrania perspektywy i zrobienia animacji. A ta w blenderze przebiega moim zdaniem łatwiej niż w grafice 2D.
 
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2012-02-05, 23:40   

Potworki fajne, tylko że krawędzie zbyt bardzo zmieszają się z tłem.

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-03-26, 22:16   

Chciałbym zaprezentować moją jednostkę do projektu Modern Forge.
Link do strony projektu: http://www.bb-lair.yoyo.pl/index.html
A o to jednostka


Co o niej myślicie?

Przydało by się paru ludzi do pomocy przy projekcie. Jestem wstanie nauczyć chętnych modelowania w 3d. Jedyne czego potrzeba to chęci, czas i komputer który obsłuży blendera (wymagania co do komputera nie są bardzo wygórowane, choć im szybsza maszyna tym lepiej)

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-27, 14:25   

Myślę że nie pasuje do Heroesa choć wygląda całkiem ładnie

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2012-03-27, 19:22   

Super wygląda :}
No cóż.. czekam na kolejne jednostki : )))

Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-04-12, 12:50   



Taka autorska wersja zjawy.

A poniżej bazyliszek (albo jak kto woli kuroliszek) z nową teksturą

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Vsiok



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 35
Wysłany: 2016-07-29, 10:29   

W naszym projekcie chcemy dodać 7 ulepszeń dla każdego miasta Heroes III. Tutaj możecie zobaczyć ulepszenie Archanioła w 3D w programie graficznym. Myślę, że powinno wam się spodobać.

https://youtu.be/VFaSPwLv4ek
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-07-29, 12:07   

Vsiok, możesz podać więcej szczegółów? Robicie moda, czy nowe sprity dla istniejących jednostek?

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 666
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2016-07-29, 12:22   

Mod nazywa się "New Upgrades" i jego celem jest stworzenie tzw. drugich* ulepszeń do każdej jednostki we wszystkich zamkach. Gdybyś chciał więcej poczytać to proszę bardzo:
https://www.facebook.com/NewUpgradesVCMImod/
http://www.forum.acidcave...TID=1974&page=1

*-dziękuję za zwrócenie uwagi.

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
Ostatnio zmieniony przez New Year 2016-07-30, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
Vsiok



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 35
Wysłany: 2016-07-29, 16:50   

Zgadza się, ale nie trzecich, a drugich ulepszeń. :)

Kolejny filmik, tym razem z krzyżowcem:

https://www.youtube.com/watch?v=2sRLsF6EyeI
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-07-29, 17:30   

Wygląda bardzo ciekawie, będę śledził.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-07-30, 22:12   

Ładne, ale czemu odzywacie się po 4 latach xd? Chyba że to nowy projekt w starym temacie xd

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Vsiok



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 35
Wysłany: 2016-07-31, 15:18   

Projekt jest ten sam, ale się nieco zmienił. Od niedawna Kuririn modeluje już tylko w 3d, wcześniej jednostki i budynki to były tylko sklejki.
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-07-31, 23:48   

Czyli dalej polega na pododawaniu dwustopniowych upgradów? Czy coś się dodało/odjęło./zmieniło na calkioem nwoe w tej kwestii?

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Vsiok



Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 35
Wysłany: 2016-08-01, 09:33   

Koncepcja dalej jest ta sama. Każda jednostka ma mieć swoje drugie ulepszenie. W tej chwili Kuririn pracuje nad tytanem. Ogólnie mamy modele około 20 jednostek - jednak większość wymaga jeszcze dopracowania.

Tak sądzę, że lepiej będzie założyć nowy temat o tym modzie.

[ Dodano: 2016-08-02, 15:31 ]
Przyszedł czas na strzelca - nie jest to ulepszenie, a jego odtworzenie.
https://youtu.be/0ckz4QtjDRw
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group