Od pewnego czasu modeluje w blenderze postacie. Stąd właśnie wziął się ten temat. Chciałbym podzielić się wrażeniami i dać pewne wskazówki gdyby ktoś chciał zacząć modelowanie jednostek do homm.
Zacznę może od kilku linków
Pierwszy moim zdaniem tutorial dobry na sam początek. Fajny by zacząc coś robić w blenderze. Wszystko opisane krok po kroku i od razu mamy widoczny efekt
Kolejny tutorial trochę bardziej skomplikowany ale do opanowania;)
Bardzo wartościowy tutorial pokazujący jak krok po kroku stworzyć postać wraz z animacją. Moim zdaniem dla trochę bardziej zaawansowanych.
To tyle jak chodzi o linki. Od siebie dodam, że chętnie pomogę gdyby ktoś chciał zacząć modelować. Moim marzeniem jest by zebrać zespół chętnych ludzi i razem wymodelować kilka jednostek do homm.
Liczę także na pomoc użytkowników nie zainteresowanych bezpośrednio modelowaniem ale mogących pomóc w grafice 2d. Może będą wiedzieć jak obrobić model by wpasować go do homm3
Na koniec animacje zrobione przeze mnie w blenderze. Jestem otwarty na sugestie ich dotyczące i wszelkie porady.
[ Dodano: 2012-01-16, 15:24 ]
Widzę, że temat chyba jednak trochę nie trafiony. Dorzucę jednak jeszcze jeden link może ktoś się skusi zajrzeć
To potężna baza gotowych modeli i tekstur. Niektóre postacie zdają się tylko czekać na wstawienie do herosa. Została kwestia wybrania perspektywy i zrobienia animacji. A ta w blenderze przebiega moim zdaniem łatwiej niż w grafice 2D.
Przydało by się paru ludzi do pomocy przy projekcie. Jestem wstanie nauczyć chętnych modelowania w 3d. Jedyne czego potrzeba to chęci, czas i komputer który obsłuży blendera (wymagania co do komputera nie są bardzo wygórowane, choć im szybsza maszyna tym lepiej)
W naszym projekcie chcemy dodać 7 ulepszeń dla każdego miasta Heroes III. Tutaj możecie zobaczyć ulepszenie Archanioła w 3D w programie graficznym. Myślę, że powinno wam się spodobać.
Koncepcja dalej jest ta sama. Każda jednostka ma mieć swoje drugie ulepszenie. W tej chwili Kuririn pracuje nad tytanem. Ogólnie mamy modele około 20 jednostek - jednak większość wymaga jeszcze dopracowania.
Tak sądzę, że lepiej będzie założyć nowy temat o tym modzie.
[ Dodano: 2016-08-02, 15:31 ]
Przyszedł czas na strzelca - nie jest to ulepszenie, a jego odtworzenie.
https://youtu.be/0ckz4QtjDRw
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum