Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Nekropolia (Necropolis)
Autor Wiadomość
x123fire
x123fire



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 31
Wysłany: 2014-07-25, 17:44   

Skwer dojaraj blanta i daj spokój, bo Ci się "filozja" załącza i schodzisz...z tematu.

Malekith napisał/a:
Jak nie umiesz grać, to nie ma. Nie twierdzę, że jest to możliwe na każdej mapie, ale przy przyzwoitej strefie startowej można spokojnie przebić 1k szkieleta w 14 dni.

Tego nie rozstrzygniemy i nie chodzi o to czy poświęcam grze pół życia czy pare godzin w tygodniu tylko o to, że przy argumencie ponad 1k szk. w 1-2 tyg. to nawet matma wysiada..ale może macie racje, w koncu gracie w to o wiele dłużej - kompromis: jak znajdziecie jakiś filmik gdzie ktoś na 200% robi tyle szk. w takim czasie to podeślijcie.
Malekith napisał/a:
Niestety po raz kolejny brak ogrania. Mając doświadczenie na mapach losowych łatwo stwierdzić co jest, a co nie jest bezpieczne. W najgorszym razie poddasz się jednym hirkiem z kasę, szkielety nie są drogie.

Zgoda, unikam takich srenariuszy bo są za proste - nawet bez xk szt w miesiącu.
Malekith napisał/a:
pierwszym miesiącu zrobiłem max utopię

Jesteś bogiem, ja nie wiem gdzie jest utopia, ale na pewno daleko, po drodze min. 2 kompy z jednostakami do 7lvl w 2-3 tygodniu (200%..)
Malekith napisał/a:
Bez fortu na starcie, z dosłownie kilkoma kupkami złota budowa Kapitolu jest raczej problematyczna na 200%.

Ja gram zawsze z fortem, staram się postawić kptl. jak najszybciej, żeby mieć za co kupic unit jak komp sobie wpadnie w 3 tygdniu do mnie z wizytą.
Malekith napisał/a:
Takie stwory pokonuje się używając: (...)

Chyba gramy w dwie różne gry...nie macie kptl., poziom 200% a hajs leje się strumieniami na hero, unit i późniejszą rozbudowe maina..
Malekith napisał/a:
Znając życie, to pewnie nawet nie wiesz jacy bohaterowie startują z przyspieszeniem w księdze.

Na pewno nie Isra, a nawet niech się trafi to może poproszę go zeby mi oddał ten czar...
Malekith napisał/a:
Jeśli rzucasz 150 szkieletów na 50-60 kuszników bez żadnych czarów/umiejętności/wsparcia, to obawiam się, że możesz mieć problem z uzbieraniem 200 szkieletów w pierwszym miesiącu.

Isra 10 many i ciągły jej brak podczas zwiedzania mapy, nawet jak +wiedzy jak nie znajdziemy studni to możemy się wracać..
Malekith napisał/a:
To problem z umiejętnościami gracza, nie z miastem.

Zapewne, jak się gra z ślepym graczem to owszem da rade, niestety aim komp łapie takiego hero zaraz po klepsydrze, a głownym ? nie mam co robić tylko tracić cały tydzień na to zeby donieść 2 smoki..ale zapomniałem wy oczywiście macie wrota,portal, m.p m.z expert, skrzydła, log. znajd, drogi expert w pierwszym miesiącu...
Malekith napisał/a:
Losowa XL z podziemiem na sojusz 7 kompów 200% zajmuje około 3-7 godzin na ukończenie. Zazwyczaj niecałe 3 miesiące w grze.

A tu mnie rozwaliłeś, z całym szacunkiem, u mnie to trwa 1,5 godz. maaax 3 godz. to juz nie wiem co musiałbym robić, w grze ok. 100 dni.
Malekith napisał/a:
Przecież można się oduczyć tego czaru od Thanta, problemem jest znalezienie hirka z nauką czarów i mądrością, któremu zazwyczaj trzeba wbić 3-4 lvl.

Miałem Isrą nauke experta (na próbe) nie dałem rady się od niego nauczyć, może macie jakiegoś patcha, u mnie to nie działa.

Panowie, wiem że gram słabiej może dlatego wiele rzeczy nie czaje, ale dlatego piszę na tym forum żeby coś wyjaśnić. Malekith mógłbyś powiedzieć spiepszaj noobie nie chce mi się z Tobą gadać i może miałbyś troche racji, ale gram już długo w h3, nekro ostatnio po maxie i zrozumcie, że jade ostro co i ile się da i za każdym razem nie ma takiej opcji na taką ilość szk. dlatego jak możesz to poratuj jeszcze jakaś przekonującą radą albo jakiś filmik to będzie po temacie.
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-07-25, 19:21   

Grasz długo i na maksa, tylko co po tym skoro to konfrontacje z komputerem.
A "po temacie" jest przynajmniej od 10 stron tego tematu o nekropolii.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-07-26, 16:13   

x123fire napisał/a:
Tego nie rozstrzygniemy i nie chodzi o to czy poświęcam grze pół życia czy pare godzin w tygodniu tylko o to, że przy argumencie ponad 1k szk. w 1-2 tyg. to nawet matma wysiada..ale może macie racje, w koncu gracie w to o wiele dłużej - kompromis: jak znajdziecie jakiś filmik gdzie ktoś na 200% robi tyle szk. w takim czasie to podeślijcie.
Zagrałem oryginalną mapę losową XL+U 200%. 1119 szkieletów w 14 dni wystarczy? Jako bonus przyzwoita grupka wiwern i możliwość zjechania 2 utopii w ciągu następnych 2-4 dni, do tego konie z zamkiem w mieście. W trakcie gry mogłem podjąć kilka decyzji, które dałyby mi dodatkowe korzyści, ale miałbym mniej szkieletów, które ostatecznie miałem zbierać. W linku sejwy dzień po dniu. Jak nawet to cię nie przekona, to poddaję się twojej ignorancji.
1119 szkieletów w 14 dni
Cytat:
Zgoda, unikam takich srenariuszy bo są za proste - nawet bez xk szt w miesiącu.
Ciężko cokolwiek stwierdzić o gotowych mapach, bo może na nich być dosłownie wszystko (albo i nic). Pokonanie kompa nie jest wielkim wyczynem niezależnie od miasta, a jeśli chcesz prawdziwego wyzwania, to polecam Unleashing the Bloodthirsty.
Cytat:
Jesteś bogiem, ja nie wiem gdzie jest utopia, ale na pewno daleko, po drodze min. 2 kompy z jednostakami do 7lvl w 2-3 tygodniu (200%..)
Utopia na mapie losowej ma taką samą wartość (dla generatora) jak artefakt 3 poziomu (np. fiolka żywej krwi). Większym problemem jest pokonanie strażników, niemniej zazwyczaj da się je zdobyć w 2-4 tygodniu gry.
Cytat:
Ja gram zawsze z fortem, staram się postawić kptl. jak najszybciej, żeby mieć za co kupic unit jak komp sobie wpadnie w 3 tygdniu do mnie z wizytą.
Z fortem jest o wiele łatwiej, ale to nie cel tej dyskusji. Paczka sejwów przedstawia efektywną grę bez kiszenia się do Kapitolu.
x123fire napisał/a:
Chyba gramy w dwie różne gry...nie macie kptl., poziom 200% a hajs leje się strumieniami na hero, unit i późniejszą rozbudowe maina..
Zasobów jest pełno, trzeba tylko umieć je zdobyć.
x123fire napisał/a:
Na pewno nie Isra, a nawet niech się trafi to może poproszę go zeby mi oddał ten czar...
Nauka czarów, poziom podstawowy.
x123fire napisał/a:
Isra 10 many i ciągły jej brak podczas zwiedzania mapy, nawet jak +wiedzy jak nie znajdziemy studni to możemy się wracać..
Niekoniecznie Isra musi przeprowadzać niewygodne walki ze strzelcami.
x123fire napisał/a:

Zapewne, jak się gra z ślepym graczem to owszem da rade, niestety aim komp łapie takiego hero zaraz po klepsydrze, a głownym ? nie mam co robić tylko tracić cały tydzień na to zeby donieść 2 smoki..ale zapomniałem wy oczywiście macie wrota,portal, m.p m.z expert, skrzydła, log. znajd, drogi expert w pierwszym miesiącu...
8 bohaterów w łańcuszku - podstawa w H3.
Cytat:
A tu mnie rozwaliłeś, z całym szacunkiem, u mnie to trwa 1,5 godz. maaax 3 godz. to juz nie wiem co musiałbym robić, w grze ok. 100 dni.
Grając prawie 4 miesiące, możesz pomarzyć o maksymalnym wyniku powyżej 490 pkt. To, że klikasz turkę przez miesiąc czekając na jednostki i złoto z Kapitolu jest wyłącznie twoim wyborem. Równie dobrze można grać w pasjansa.
x123fire napisał/a:
Miałem Isrą nauke experta (na próbe) nie dałem rady się od niego nauczyć, może macie jakiegoś patcha, u mnie to nie działa.
Najwidoczniej nie miałeś mądrości. Wyciąganie czarów od specjalistów 3-4 lvl jest powszechnie stosowaną zagrywką, zwłaszcza w Fortecy i Lochach.
x123fire napisał/a:
ale gram już długo w h3, nekro ostatnio po maxie i zrozumcie, że jade ostro co i ile się da i za każdym razem nie ma takiej opcji na taką ilość szk. dlatego
Najwidoczniej opis twoich umiejętności na forum daleko odbiega od stanu rzeczywistego. Dodam, że nekro to moje najsilniejsze miasto w grze online (odkąd zostało odbanowane).
x123fire napisał/a:
dlatego jak możesz to poratuj jeszcze jakaś przekonującą radą albo jakiś filmik to będzie po temacie.
Mam nadzieję, że link wyjaśni sytuację.
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2015-06-15, 18:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
x123fire
x123fire



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 31
Wysłany: 2014-07-28, 08:26   

Ok w takim razie spoko przyznaje gram słabiej i już prawie wierze tylko jeszcze z czystej ciekawości:
Malekith napisał/a:
1119 szkieletów w 14 dni

Save 115 -> 116, jak udało Ci się uzyskać prawie 220 szk. w walce : 174 szk. hero 0 many na 120 krasnali i 30 ulepszonych. Szkielet nie wali na hita tylko przynajmniej 2 razy, takze przez klepsydre 2 oddziały padną a potem już jesteśmy w kącie vs 90 krasnali. Szybka walka traci 100 szk., ja 80 szk., czyli po walce mam (174 - 80 + 60 = 154..mniej wiecej oczywiście).
Malekith napisał/a:
Grając prawie 4 miesiące, możesz pomarzyć o maksymalnym wyniku powyżej 490 pkt.

Ja gram dla przyjemności..
Malekith napisał/a:
8 bohaterów w łańcuszku - podstawa w H3.

W przypadku nekro to spoko, ale Zamek i Loynys też ? nie leipiej mieć jednego dobrego hero niż 8 do dupy..(oczywiście w przypadku Zamku, z nekro juz wiem, że to się sprawdza)
Malekith napisał/a:
Równie dobrze można grać w pasjansa.

Skoro już porównujesz H3 do pasjansa to Ci powiem tak, że siadamy obaj do niego i jeżeli ja ułożę go za każdym razem szybciej od Ciebie to jednak o czymś świadczy..ale spoko to jest walka z kompem, każdy go jedzie na swój sposób tylko mi po prostu nie chce się tyle czasu z nim męczyć.
Malekith napisał/a:
Dodam, że nekro to moje najsilniejsze miasto w grze online (odkąd zostało odbanowane).

Nie wątpie, gdybyś grał w ten sposób vs ja to nawet nie wiem jakim miastem mógłbym Ci zagrozić bijąc 1k szk. w 2 tyg., ale to dla mnie spoko info, bo w moim towarzystwie to ja gram nekro :] ale mimo wszystko nie użyje tej strategi, za duużo roboty a ja jestem za stary na takie głaskanie każdego unitu, po za tym większość walk trzeba samemu bić bo szybka walka robi za dużo strat..
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-07-28, 11:52   

x123fire napisał/a:
W przypadku nekro to spoko, ale Zamek i Loynys też ? nie leipiej mieć jednego dobrego hero niż 8 do dupy..(oczywiście w przypadku Zamku, z nekro juz wiem, że to się sprawdza)

Przecież tu nie chodzi o 8 dobrych bohaterów, masz głównego maina, który nosi armię i kosi co się da a poboczni są do robienia łańcuszków i przerzucania armii, ewentualnie czasem zbiją jakieś słabsze moby.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-07-28, 11:57   

x123fire napisał/a:
Save 115 -> 116, jak udało Ci się uzyskać prawie 220 szk. w walce : 174 szk. hero 0 many na 120 krasnali i 30 ulepszonych.
Ul. Krasnal w pierwszej turze zabije jedynkę i nic na to nie poradzisz. Trzeba ściągnąć z niego kontrę i uderzyć głównym oddziałem, a całą resztą odsunąć się poza jego zasięg. W następnej turze krasnal nie ma gdzie iść, więc zabija się na dużej grupce szkieletów. Później trzeba poświęcić 2 jedynki na rozproszenie krasnali (tak, żeby można było pozabijać je pojedynczo). Pozostałe jedynki na ściąganie kontry. 12-14 krasnali zabije około 6-7 szkieletów z kontry, więc straty do przyjęcia (zdarzy się tak bodajże 3 razy, kiedy zabraknie jedynek). Pełny slot krasnali można zabić, jeśli wyczekamy je głównym oddziałem szkieletów - 2 uderzenia i 1 kontra, która zabije te 6-7 szkiela.

Choć jestem niemal pewien, że tę walkę można zrobić o wiele lepiej, ale nie chciało mi się jakoś przesadnie kombinować. Jeśli wciąż nie wiesz jak to zrobić, to może wrzucę jakieś screeny do następnego posta.
x123fire napisał/a:
W przypadku nekro to spoko, ale Zamek i Loynys też ? nie leipiej mieć jednego dobrego hero niż 8 do dupy..(oczywiście w przypadku Zamku, z nekro juz wiem, że to się sprawdza)
Malekith napisał/a:
Ci w łańcuszku nie muszą być rozwinięci, mają po prostu donieść armię od siedlisk/miast do głównego bohatera. Wiadomo, że jak się trafi na nich jakaś logistyka, finanse, nauka czarów itp. to jest lepiej, ale to nie priorytet. Po prostu dzięki łańcuszkowi możesz w 1 dzień przenieść armię o 8 dni drogi, jeszcze więcej jeśli po drodze są wygodnie ustawione miasta z bohaterem w garnizonie. To główny sposób na donoszenie armii w rozgrywkach online, gdyż zdobycie wrót/portalu może być problematyczne (lub czary mogą być zbanowane w danym turnieju/lidze).
x123fire napisał/a:
Skoro już porównujesz H3 do pasjansa to Ci powiem tak, że siadamy obaj do niego i jeżeli ja ułożę go za każdym razem szybciej od Ciebie to jednak o czymś świadczy..ale spoko to jest walka z kompem, każdy go jedzie na swój sposób tylko mi po prostu nie chce się tyle czasu z nim męczyć.
Muszę przyznać, że wyraziłem się nie do końca precyzyjnie. Generalnie poruszamy tu kwestię, co dla kogo jest interesującą rozgrywką i prawdę mówiąc, każdy może grać jak ma na to ochotę. Ja jeśli już gram z kompem, to zazwyczaj w maksymalnie niekorzystnych dla mnie warunkach (Single Player Patch) - brak fortu, komputer 2 miasta na start i bohaterowie o 5x większych statystykach początkowych - bez zmieniania mapy w edytorze. Przy takiej konfiguracji pójście prosto w Kapitol bez jednostek, to praktycznie pewna śmierć, zresztą złoto nie jest wtedy aż takim dużym problemem - zdążę postawić ratusz, zanim uzbieram dość surowców na fort. Poza tym preferuję grać optymalną strategią, gdyż po prostu to lubię (a częściowo dlatego, ze przyzwyczaiłem się z gry online).

Po prostu wolę przejąć inicjatywę, niż pasywnie czekać na złoto/surowce - nawet jeśli zajmie to dłużej niż 1,5h :P Jak pewnie zauważyłeś, niektóre tury na początku będą się mocno dłużyć (np. te nieszczęsne krasnale).

x123fire napisał/a:
ale mimo wszystko nie użyje tej strategi, za duużo roboty a ja jestem za stary na takie głaskanie każdego unitu, po za tym większość walk trzeba samemu bić bo szybka walka robi za dużo strat..
W HD modzie masz opcję automatycznej szybkiej walki, a jeśli wynik nie jest satysfakcjonujący, to można powtórzyć ją własnoręcznie. Przyspieszy to rozgrywkę, gdy jest do zabicia dużo banalnych stworzeń.
 
 
x123fire
x123fire



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 31
Wysłany: 2014-07-28, 12:58   

Mikus napisał/a:
Przecież tu nie chodzi o 8 dobrych bohaterów, masz głównego maina, który nosi armię i kosi co się da a poboczni są do robienia łańcuszków i przerzucania armii, ewentualnie czasem zbiją jakieś słabsze moby.

Zgadzam się, tylko widocznie mam błędne podejście, bo wole Isra lvl up + 5% nekro, dlatego chce nią bić praktycznie wszystko, a późniejsze hordy,watahy,itp. to czyste mięso :)
Malekith napisał/a:
W HD modzie masz opcję automatycznej szybkiej walki, a jeśli wynik nie jest satysfakcjonujący, to można powtórzyć ją własnoręcznie. Przyspieszy to rozgrywkę, gdy jest do zabicia dużo banalnych stworzeń.

Bez HD mode to już nawet nie wyobrażam sobie gry. Gra się o wiele wygodniej bez zmian w rozgrywce, tylko ostatnie wersje są jakieś lipne, bo np: unit który chcemy kupić - zamiast zaznaczony na maxa to jest zaznaczona tylko 1 jednostka - albo brak kompatybilności z innymi wersjami H3. A wracając jeszcze do szybkiej walki to nawet w HD potrafi być irytująca, szczególnie z max unit gdy komp potrafi stracić 1 alpa albo konia co dla mnie jest nie do przyjęcia - wszystko przez to, że leci tym unitem na chama. Jak już mam przynajmniej 3-4k szk. to leje na straty, wale jednego po drugim, sprawdzam sile armii i jak jestem najlepszy to wyłączam, bo nie chce mi się ganiać po mapie odbierając wszystkie zamki :P Musze pomyśleć o tym SP Patch.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-07-28, 14:39   

x123fire napisał/a:
bo wole Isra lvl up + 5% nekro, dlatego chce nią bić praktycznie wszystko, a późniejsze hordy,watahy,itp. to czyste mięso :)
Kiedy masz 10+ poziom, to nie sądzę, żeby jakieś marne 500 expa za gobliny cokolwiek zmieniło. Bardziej się opłaca przeznaczyć ten ruch na szybszą ekspansję - dobra puszka pandory może spokojnie dać 1-3 poziomy. Poza tym, jeśli zabijesz te słabsze stwory bohaterem z nekromancją, różnica w liczbie zdobytych szkieletów nie będzie taka duża, zwłaszcza gdy masz kilka nekromatronów.
 
 
x123fire
x123fire



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 31
Wysłany: 2014-07-28, 16:10   

Malekith napisał/a:
Poza tym, jeśli zabijesz te słabsze stwory bohaterem z nekromancją, różnica w liczbie zdobytych szkieletów nie będzie taka duża, zwłaszcza gdy masz kilka nekromatronów.

Jeżeli ta różnica nie jest tak duża to po co w takim razie wszyscy gramy Isrą skoro można by grać Galtharem czy jak mu tam (spec od szkieletów), który swoim specem jest w stanie zrobić ze szkieletów potęgę pod względem ataku i obrony i chyba jeszcze w standardzie ma +1 inicjatywy ? oo zadanie (nie wiem czy możliwe do rozwiązania :p):

Isra zdobyła 5k szk. ile szkieletów zdobył Galthran zakładając, że robili dokładnie to samo ? :)
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-07-28, 18:19   

x123fire napisał/a:
Malekith napisał/a:
Poza tym, jeśli zabijesz te słabsze stwory bohaterem z nekromancją, różnica w liczbie zdobytych szkieletów nie będzie taka duża, zwłaszcza gdy masz kilka nekromatronów.

Jeżeli ta różnica nie jest tak duża to po co w takim razie wszyscy gramy Isrą skoro można by grać Galtharem czy jak mu tam (spec od szkieletów), który swoim specem jest w stanie zrobić ze szkieletów potęgę pod względem ataku i obrony i chyba jeszcze w standardzie ma +1 inicjatywy ? oo zadanie (nie wiem czy możliwe do rozwiązania :p):

Isra zdobyła 5k szk. ile szkieletów zdobył Galthran zakładając, że robili dokładnie to samo ? :)


Wszyscy gracze singler player tak grają, na multi większość pyka właśnie galatharem.
W momencie w którym można jedynie uzupełniać straty Galthran i Tamika to bodaj najlepsze opcje nekro.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-07-29, 02:16   

x123fire napisał/a:
Jeżeli ta różnica nie jest tak duża to po co w takim razie wszyscy gramy Isrą skoro można by grać Galtharem czy jak mu tam (spec od szkieletów), który swoim specem jest w stanie zrobić ze szkieletów potęgę pod względem ataku i obrony i chyba jeszcze w standardzie ma +1 inicjatywy ?
Wszystko zależy od poziomu Isry i od tego jak dużo czasu trzeba poświęcić na dotarcie do tych stworów. Jeśli są w miarę po drodze, to nie ma problemu, ale tracąc zbyt wiele ruchu można sprawić, że ostatecznie całkowita liczba szkieletów będzie mniejsza. Jeśli Isra nie ugania się za goblinami, to znaczy, że zdobywa utopie, artefakty, puszki, pokonuje silnych strażników. To czy dostaniesz z pomniejszych walk 40, czy 70 szkieletów niewiele zmieni. Poza tym czasem potrzebne są tylko dodatkowe zasoby, wtedy to nawet walka bohaterem bez nekromancji jest w porządku.

Galthran jest silnym bohaterem i zapewnia dobrą ekspansję w początkowych fazach gry, ale Isra ma na start zaawansowaną nekromancję (1 poziom i maksimum szkieletów), a po osiągnięciu 15-20 poziomu robi już znacznie więcej szkieletów.
x123fire napisał/a:
Isra zdobyła 5k szk. ile szkieletów zdobył Galthran zakładając, że robili dokładnie to samo ? :)
Zbyt dużo zmiennych, aby ustalić. Może być od 1.5k do 5k. Np. jeśli oboje są na 20 poziomie, mają kaptur wampira i 2 nekromatrony, to Isra ożywi 90% stworzeń, a Galthran 60%. Czyli 50% więcej szkieletów u Isry, ale trzeba wziąć pod uwagę, że:
-Galthran podwoi im bazowy atak i obronę
-poboczni zbieracze z wampirami pozostają bez zmian
-mięso idące do szkieletorni bez zmian
-grając Galthranem mamy większą szansę na dobry rozwój umiejętności (3 poziom może być nieprzyjemny dla Isry)
-grając Galthranem wśród zbieraczy można mieć zarówno Isrę, jak i Vidominę, co zwiększy skuteczność
-im więcej nekromatronów, artefaktów od nekromancji, Graali, tym bardziej zaciera się różnica pomiędzy tymi bohaterami. Nie można przekroczyć 100% nekromancji, więc np. Graal, płaszcz nieumarłego króla i 2 nekromatrony dają 100% nawet bez specjalizacji Isry, więc ich potencjał przy ożywianiu będzie taki sam, ale Galthran będzie dawał szkieletom bardzo dobre bonusy.

Zarówno Isra jak i Galthran są bardzo dobrymi bohaterami i ciężko jednoznacznie stwierdzić, który z nich jest zdecydowanie lepszy. Dużo tu zależy od mapy i szczęścia. Decydującym argumentem jest płaszcz nieumarłego króla - specjalizacja Galthrana będzie tu bezużyteczna, a Isra ożywi więcej liczów.
 
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-02-28, 14:11   

Ja bym poprosił o patent na 1k szkieletów w dwa tygodnie bo ciekaw jestem :)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-02-28, 14:57   

Nowy link do pobrania:
http://www.speedyshare.co...-szkieletow.rar
 
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-03-01, 02:26   

Hmm ładnie, nawet w ratusz nie poszedłeś, tylko mój umysł nie jest w stanie pojąć jak można mieć tyle szkieletów, miałem nie raz 300-400 i zawsze ponad dwieście ale 947?!
 
Samurize 
The Fallen One



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 101
Wysłany: 2015-03-01, 09:22   

Malekith napisał/a:
Nowy link do pobrania:
http://www.speedyshare.co...-szkieletow.rar

Próbowałem odtworzyć kilka z walk które stoczyłeś, za każdym razem efekt końcowy był gorszy. Przykład, 112 (bądź 113) atakujesz hordę gremlinów, szkielety masz podzielone i... co z tego, komp niezależnie od tego co zrobię i tak wali w największą grupkę. Może ktoś wyjaśnić ten fenomen takiemu bananowi jak ja?

Hunt down the weak, Predators of the sea...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 24 z 25
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group