Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Mistrzostwa Polski Heroes III - Faza pucharowa
Odpowiedz do tematu
Wayfarer problem.!!
Autor Wiadomość
Dather

Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 4
Wysłany: 2011-09-10, 12:14   Wayfarer problem.!!

Witam forumowiczów !
Jestem nowy troche czytam wasze forum i postanowiłem się przyłączyć do konwersacji :)

Problem wyglada nastepująco sciągnąłem tą mape wayfarer i nie mogę zdobyć przez te 7 dni zamku. Nie powiem ale jest to dość skomplikowane rozwalilem juz te medusy i napewno je trzeba rozwalic bo wtedy dostaje sie drewno na statek ogarnalem ze dostaje sie 40 doswiadczenia(przy charpiach na wodzie) tyle ile brakuje do 2 lvl i wtedy jest zawansowana logistyka dzieki czemu ma sie wiecej pol ale brakuje mi 1 pola zeby wsiasc do statku.

Jakies pomysły bo mnie ta mapa dreczy psychicznie. ;)

Sprawdzałem w edytorze trzeba byc u klucznika 4 dnia bo 5 mówi juz nigdy tędy nie przejdziesz.
A ja wlasnie docieram 5...
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-13, 02:28   

Nie wiem co to za mapka, ale jeśli nie możesz gdzieś dojść w danym czasie, to może musisz wykasować jakąś wolniejszą jednostkę z armii (np. zombie spowalniają herosa). Ewentualnie może nie wchodziłęś w jakieś "rally flag" czy inne budynki przedłużające ruch. Nie wiem. Nie znam mapy.
 
Dather

Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 4
Wysłany: 2011-09-13, 20:42   

http://www.maps4heroes.co...farer_e_791.zip

Okej to wklejam link do mapki i czekam na rezultaty ;)
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-14, 01:59   

http://www.celestialheave...der=asc&start=0

Tu masz wszystko po kolei, ale jeśli nie mogłeś przejść do 1 miasta bez "spoliera" to od razu lepiej odpuść tę mapę, bo jest naprawdę "impossible" wręcz przegięta. No ale zawsze możesz walczyć ze "ściągą".
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2186
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-16, 20:26   

W ogóle nie rajcują mnie takie mapki, gdzie trzeba po prostu być jasnowidzem i przewidzieć co autor miał na myśli (przywodzi to na myśl rozczytywanie wierszy Mirona Białoszewskiego), a bez "solucji" to droga przez mękę i milion loadów.
Zamiast wymyślać takie mapy lepiej stworzyć jakąś z trudnymi bitwami, gdzie od początku trzeba wykazać się umiejętnościami, a nie borykaniem się ze sztucznymi problemami.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-16, 22:30   

yarzapp napisał/a:
nie rajcują mnie takie mapki, gdzie trzeba po prostu być jasnowidzem i przewidzieć co autor miał na myśli


Jak najbardziej się zgadzam
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-09-17, 21:18   

yarzapp napisał/a:
W ogóle nie rajcują mnie takie mapki, gdzie trzeba po prostu być jasnowidzem i przewidzieć co autor miał na myśli (przywodzi to na myśl rozczytywanie wierszy Mirona Białoszewskiego), a bez "solucji" to droga przez mękę i milion loadów.
Zamiast wymyślać takie mapy lepiej stworzyć jakąś z trudnymi bitwami, gdzie od początku trzeba wykazać się umiejętnościami, a nie borykaniem się ze sztucznymi problemami.
Najlepsze jest to że niektóre mapy w kampanii są tak zbudowane że mając swobodę i tak robimy to co autor miał na myśli.

Po prostu rozgrywka jest reżyserowana za pomocą rozrzucenia na podłogę różnych zabawek - z których korzystamy bo wiemy co nam dadzą.

Ale ogółem zgadzam się - mapy można podzielić na otwarte i zamknięte jeśli chodzi o pole manewru. Lepsze są te pierwsze - można je przejść na wiele sposobów, użyć rożnych stylów.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 17
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-27, 18:57   

Właśnie gram tą mapę ale zgadzam się z opnniami powyżej.
Też nie rozumiem poco robić taką mapę-zgadywankę.
Mapa mi się nie podoba bo autor wymyślił ją w taki sposób ,że dziąła wedle zasady zrobisz tak jak ja myślałem`albo nie przejdziesz.
Zero jakich kolwieke heroesów tylko zgadywanie bitwy się powtarzają itp.
Ogólnie to wdg mnie mapa syf
 
Volkor 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 63
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 179
Wysłany: 2017-08-28, 00:54   

To jest mapa dla bardzo doświadczonych graczy mających dużą wiedzę o mechanice gry, czarów i bitew. Z całym szacunkiem ale "jeszcze dużo ryżu przed Wami" chłopaki zanim ogarniecie jak ciężko zrobić taką mapę i ile trwają testy by wszystko było perfekcyjne. Pozdrawiam.
 
Kostuch


Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 67
Wysłany: 2017-08-28, 01:06   

Live'a u Kiszaka widzieliscie i zachcialo wam sie grac w tę mapkę co :D?

Mama mnie pyta czy wierze w Boga?
Mamo odpowiedz, czy Bóg wierzy we mnie?
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 17
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-28, 19:13   

Volkor napisał/a:
To jest mapa dla bardzo doświadczonych graczy mających dużą wiedzę o mechanice gry, czarów i bitew. Z całym szacunkiem ale "jeszcze dużo ryżu przed Wami" chłopaki zanim ogarniecie jak ciężko zrobić taką mapę i ile trwają testy by wszystko było perfekcyjne. Pozdrawiam.

Ja już troszkę trudnych map robiłem np:zemsta mutare ,afryka herosów itp
ale dla mnie w tej mapie się nie podoba głównie 1 tydzień to usuwanie trola itp bardzo sztywne to jest.
Teraz gram już troszkę dalszy etap *(bo grałem w tę mapkę tylko 2h) i już nawet spoko bitwy ale 1 tydzień nie podobał mi się.
A mechanike czarów itp :to już troszke znam ([areny gdzie nawet ofiuara,kontraatak potrafiły wygrać grę!!]kampanie wiec nie to mnie zniechencało ale już dalej jest ok są spoko bitwy trochę kombinacji

[ Dodano: 2017-08-28, 19:15 ]
Kostuch,
nie nie od kiszaka mapę znalazłem miesiąc temu ale nie miałem czasu znalazłem ją w jakimś temacie na AW nawet chyba z twojej wypowiedzi :mrgreen:
 
Cyruss 
:))

Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 2
Wysłany: 2018-01-11, 17:42   

Mam problem,
Jestem na etapie pokonania fioletowego bastionu na południu mapy i stoję przed wodą trochę wyżej. Używam waterwalka i próbuję dostać się na jakieś fragmenty mapy żeby odnowić ruch przed chłopami. Stoi tam jednak zbyt dużo tytanów.
Podglądając mapę na edytorze zauważyłem iż jest tam jakieś zdarzenie z 1 ice ele które w grze nie chce mi się otworzyć przez co dolatuję od razu do tytanów.
Stwierdziłem że nie będę się tym przejmował i najwyżej obejdę to kodzikiem na ruch, jednak po wylądowaniu koło chłopów żaden z nich nie chciał się dołączyć, wszystkie od razu uciekają
Moje pytanie jest takie czy problemem może być to, że gram na Hocie? I czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji?
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 557
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2018-01-11, 18:07   

Cyruss napisał/a:
wylądowaniu koło chłopów żaden z nich nie chciał się dołączyć, wszystkie od razu uciekają

Też mam Hota i u mnie się przyłączają. Sprawdź w edytorze jaki mają stosunek do ciebie. Powinien być przyjazny (zawsze się dołączy).
PS: W nowej wersji HoTA podobno nie można już odpalać zdarzeń na wodzie nie będąc na łódce.

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
Cyruss 
:))

Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 2
Wysłany: 2018-01-11, 18:32   

New Year napisał/a:
Sprawdź w edytorze jaki mają stosunek do ciebie

O dziwo mają przyjazny.
Próbowałem odpalić jeszcze sejwa poprzez h3 bez hoty, ale nie widział żadnych zapisów.
Ciężko mi cokolwiek innego wymyślic, ale dzięki za odzew :)
edit
Jakby ktoś mógł coś zaproponować to chętnie wysłucham.
 
Warmonger 

Wiek: 29
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 3
Wysłany: 2018-01-14, 11:32   

Cytat:
Podglądając mapę na edytorze zauważyłem iż jest tam jakieś zdarzenie z 1 ice ele które w grze nie chce mi się otworzyć przez co dolatuję od razu do tytanów.

To wina najnowszej hoty.
Cytat:
[+] Water events now won't trigger while passing over them using Fly or Water Walk

http://forum.vcmi.eu/portal.php
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group