Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
dziwny bug (+600... ataku!?)
Autor Wiadomość
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-04, 22:07   dziwny bug (+600... ataku!?)

Dobra, nie mam z tego screenshota (nie wiem czemu nie zrobiłem), ale sytuacja taka:

Gram miastem z gremlinami i tytanami, heros Theodorus, ten od magów. w wogu herosi dodają bonusy do jednostek i widać dokładnie ile, a nie tak jak w starym herosie.

no i zonk, bo w jednej z bitew, 30 arcymagów (trzydziestu) zabija jednym strzałem 4 kryształowe smoki (te co biegają). Patrzę na tych swoich magów i widzę - atak + ok. 640). wtf!? patrzę po bitwie na bonus theodorusa, a tu stoi jak na dłoni - theodorus dodaje magom +(ponad)600... (ale reszta statów normalnie. poziom theodorusa wtedy trochę poniżej 20-tego. (całą mapę przeszedlem w 114 dni świata herosa, więc nie miałem herosów z chorymi levelami czy coś). bonu się utrzymywał do momentu wyjścia z gry. gdy 2 dni później dokańczałem, to bonus wynosił tylko 17 (akurat gdy przydałby się ten zbugowany :D).

Pytanie: ktoś spotkał się z czymś podobnym i wie co to powoduje?
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-09, 15:26   

Sporo swego czasu grałem w WoGa i nic podobnego mnie nie spotkało, niemniej sposób, w jaki spece od jednostek dopakowują swoje oddziały powoduje, że opłaca się grać właściwie tylko specami od jednostek, wyjątek stanowi necro, gdzie Galthran szkieletom daje jedynie takie bonusy, jak w standardowym SoDzie, no ale jest to jak najbardziej słuszne rozwiązanie, więc tam lepiej grać specem od nekromancji.

Co do rzeczonego przypadku, to spróbuj może jakąś inną mapkę zagrać tym hirkiem i sprawdź, czy opisana przez Ciebie sytuacja się powtórzy, w co w sumie wątpię.

Bardziej mi to wygląda na przypadkowe przypisanie wartości z kosmosu zmiennej odpowiedzialnej za bonus do ataku magów na tym hirku, spowodowane błędem przy dynamicznej alokacji pamięci i może to wcale nie być wina samego WoGa, tylko systemu operacyjnego.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-19, 22:31   

Nic w tej kwestii się nie działo, aż tu nagle Bron dostaje najpierw gigantyczny ujemny "bonus" (w info o skillu pokazuje że nic nie dodaje, ale bazyliszki jak widać mają ujemny atak (i obronę!), ale dodaje normalnie życie i szybkość



Ale potem Bron dostaje "wymarzony" zbugowany bonus:



Który "działa" - 37 "Większych Bazyliszków" robi atak za 2k dmg na trollach -

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group