Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Cytadela (Fortress)
Autor Wiadomość
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-09-21, 07:20   

SCS napisał/a:
Pierwszy tydzień to up. jaszczury, zamek i wiwki, jeżeli na mapie jest kasa to reszta stworzeń (bogato hydry, biednie byki)

A to już akurat zależy jak i z kim kto gra, z kompem na 200% tego nie zrobisz i lepiej iść w kapitol tak jak pisał (choć i tego w pierwszym tygodniu nie postawisz).

A bazyliszki wcale nie są takie powolne ;-)

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2013-09-21, 11:06   

Fakt, też mi się wydawało, że bazyliszki to bardziej do ataku są.

Uniwersalny schemat rozbudowy miasta to budowanie jak najwięcej stworów w pierwszym tygodniu, tak żeby potem było więcej do wykupienia – na początku gry kasę można zbierać ze skrzyni, a doświadczenie i tak się zdobędzie w bitwach i na kamieniach wiedzy. To oczywista oczywistość we wszystkich ligach.

Prawdą jest, że w grze z komputerem na 200% może być z tym trochę trudniej, bo brakuje surowców. Z drugiej strony – jak się ma kapitol i kupę złota, to przecież nie ma na co jej wydawać.

Z tym, że Wystan i Tazar to najlepsi bohaterowie, chyba się zgodzę. Podobno Wystanowi lepiej się rozkładają umiejętności, ale trudno mi powiedzieć, bo nie wiem, jak umiejętności do wyboru zależą od startowych.

Cytadela to jedno z trzech jedynych tanich miast – obok Bastionu i Twierdzy. Nie próbowałem nigdy walczyć wiedźmami.

[ Dodano: 2013-09-21, 12:09 ]
Prawdziwym koksem od Cytadeli i legendą tego forum jest oczywiście Eaglevcl. Był w tym na tyle dobry, że przekonał do grania tym miastem Shaktiego, który wcześniej miał o nim niskie zdanie.

Potem Atos (Michał3130) zachwycał się tym, jak dzięki Cytadeli można mieć wielką frajdę z wygrywania mnóstwa bitew bez strat.

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-04, 15:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-09-21, 12:12   

Mikus napisał/a:

A to już akurat zależy jak i z kim kto gra, z kompem na 200% tego nie zrobisz i lepiej iść w kapitol tak jak pisał (choć i tego w pierwszym tygodniu nie postawisz).

A bazyliszki wcale nie są takie powolne ;-)


Nie brałem pod uwagę kompa, tam praktycznie każda rozbudowa w pierwszym tygodniu będzie skuteczna ;)

Tarnoob napisał/a:


Z tym, że Wystan i Tazar to najlepsi bohaterowie, chyba się zgodzę. Podobno Wystanowi lepiej się rozkładają umiejętności, ale trudno mi powiedzieć, bo nie wiem, jak umiejętności do wyboru zależą od startowych.



Prosta kwestia, Tazar ma 2 lvl na dobre umiejętności, a wystan 5 ;)
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2013-09-21, 17:56   

Nie rozumiem. W jaki sposób? Chodzi o to, że przy awansowaniu zawsze dostaje propozycję ulepszenia jednej z tych umiejętności, które już ma?

Rozród nie jest prawem człowieka.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-09-21, 19:04   

Dostaje up do jednej z tych które ma i jedną inną, czyli mając czwarty lvl masz cztery szanse na dobrą umiejętność przy 5 lvl dwie kolejne, tazar ma jedną szansę przy awansie na drugi poziom i dwie na trzeci, więc razem ma trzy szanse a wystan sześć.
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2013-09-23, 12:33   

Dobre. :-D Koniecznie trzeba o tym gdzieś napisać.

[ Dodano: 2013-09-23, 13:34 ]
Panie SCS, łap tłustego plusa i gratulacje. Masz u mnie nie wiem co – fory, chody, jak to się nazywa i co byś chciał?

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-04, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-09-23, 21:16   

Chciał bym nową kurtkę bo trochę mi się obecna wytarła ;)
 
 
Vulgard
Vulgard


Dołączył: 15 Paź 2014
Posty: 32
Wysłany: 2014-10-16, 00:23   

Moja opinia na temat Cytadeli:
Ciekawe miasto, chyba jedyne, w którym każda jednostka jest ważna. Reptilion może i jest słaby, ale jest jedynym strzelcem w tym zamku, więc warto go mieć. Gnolle to bardzo fajne jedynki, nieco wolne ale z dobrymi statystykami. Ważki to moja ulubiona jednostka trzeciego poziomu - ulepszona przelatuje całą mapę, wrzuca Rozproszenie i Osłabienie. Świetnie kontruje wszelkiej maści strzelców. Bazyliszki są dość wolne, ale stosunkowo wytrzymałe i mają przydatną zdolność - fajnie bronią reptilianów. Gorgony to najlepsza jednostka piątego poziomu - nie dość że czołg, to jeszcze dosyć szybki. Ulepszone gorgony to podstawa każdej armii. Wiwerny to kolejny latacz - w zasadzie jest to ważka z lepszymi statystykami ale gorszymi zdolnościami. Osobiście mam co do niej mieszane uczucia. Hydry to z kolei bardzo fajna siódemka, można jedną taką zrobić Smoczą Utopię jeśli spełnimy szereg warunków.

Zamek bardzo wszechstronny i dopasowujący się do sytuacji.

Z bohaterów najbardziej lubię Tazara - specjalizacja w płatnerstwie to błogosławieństwo dla tego zamku.
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-03-13, 21:04   

Małe pytanko, czy u was też ulepszone gorgony wymagają magazynu zasobów ?
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2015-03-14, 00:47   

A spotkałeś się z wersją gry, gdzie nie jest wymagany?
 
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-03-14, 00:50   

Trzy wersje gry, ale to chyba była sama podstawka oraz armagedon, ostatnio zauważyłem że w edycji u kumpla one potrzebują stąd moje zdziwienie tak jak wymaganie 3 klejnotów do archaniołów.
 
Samurize 
The Fallen One



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 101
Wysłany: 2015-03-15, 12:13   

Witamy w aktualnej wersji stabilizującej w miarę rozgrywkę.

Hunt down the weak, Predators of the sea...
 
 
MrFisterr 
No-life :D



Wiek: 77
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-06-15, 19:23   

krzemo napisał/a:
wtedy atak w skamieniałego jest o połowe mniejszy.


No ale najczęściej zostawia się skamieniałych na koniec walki i wtedy można się dobrze przygotować do ataki na nie (oczywiście jeśli są jakąś znaczną siłą) jak np. zaatakowanie oddziałem blokującym kontratak, użycie magii, oddalenie się jednostek ze słabym hp. itd...... :->

Hej, macie jakieś pytania na temat Heroes 3? Pytajcie śmiało, odpowiem każdemu! ;)
 
forzaragazzi

Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-06-12, 09:10   

No cóż, Cytadela to miasto raczej dla hmmm.... "koneserów" :-P Ma pewne oczywiste wady, ale także pewne zalety.

Jednostki:
Poziom 1 - Gnolle - nic specjalnego. Typowa jedynka
Poziom 2 - Jaszczury - jedyna jedn. strzelająca. Ważni w pierwszej fazie gry. Bardzo przydałby się w ich przypadku np podwójny strzał lub zwiększona wytrzymałośc
Poziom 3 - Ważki - szybko giną, zadają mało obrażeń ale świetnie nadają się do zastopowania strzelca wroga. Jezeli mamy wolny slot warto ze względów strategicznych zagospodarowac ją ważką
Poziom 4 - Bazyliszki - niby zwyczajna, przeciętna jednostka krocząca ale ich zamiana w kamień wchodzi dosyć często i czasami potrafi być bardzo pomocna
Poziom 5 - Gorgony - podstawa tego zamku. Jeden z dwóch filarów. Ma podobne statystyki co jednostka 6 poziomowa i oczywiście słynne zabójcze spojrzenie.
Poziom 6 - Wiwerny - b. mała wytrzymałość ale za to latają
Poziom 7 - Hydry - w zależności jak potoczy się bitwa mogą w ogóle nie wziąć udziału w walce bądź zadawać rekordowe obrażenia atakując kilka jednostek naraz.... drugi filar tego zamku

Bohater - na mapki większe od S wybór jest tylko jeden - Tazar. Problemem u niego - jak już było wspominane - jest generalnie to, że lubią mu wchodzić takie umiejętności jak first aid czy scouting (aczkolwiek balistyka w jego przypadku nie jest tragiczną umiejętnością). Natomiast co do współczynników, to ja w jego przypadku pakuję boosty (Areny i Akademie) w ATAK. Po prostu Tazarowi naturalnie wchodzi obrona, płatnerstwo wzmacnia się z każdym osiągniętym poziomem (plus boosty tylko do obrony) toteż wartość dodana z +1 pkt ataku jest w jego przypadku zazwyczaj większa niż wartość dodana z +1 pkt defensa.

Taktyka - z racji swego, najczęściej w przypadku tego zamku niestety to przeciwnik jest sporo szybszy i kreuje pole bitwy. Im jednak bardziej bitwa się przedłuża, szanse cytadeli rosną bo gdy hydra wejdzie w tango pomiędzy jednostki przeciwnika lub gorgony dopadną 7 poziom wroga.... to sami wiecie :-D
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2016-06-12, 12:16   

Cytat:
Poziom 2 - Jaszczury - jedyna jedn. strzelająca. Ważni w pierwszej fazie gry. Bardzo przydałby się w ich przypadku np podwójny strzał lub zwiększona wytrzymałośc

Przecież mają dużo HP i obrony też nie mało 8-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 23 z 25
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group