Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-11-30, 21:55
FeestQ napisał/a:
Cytat:
Jarmark czasu do tej pory stanowi dla mnie zagadkę.
Jest to budynek z WoG - a, który jakimś cudem znalazł się na jednej mapie (chyba zima bądź ziemia tytanów), który nie działa w wersji bez Woga.
Podobno wg twórców HoMM3 miał to byc czarny rynek, przemieszczający się po mapie. Potem autorzy zrezygnowali z niego i usuneli z gry. Zostawili tylko w jednej mapie, by była ozdoba
Raczej przez roztargnienie. Da się do niego wjechać, ale absolutnie nic się nie dzieje.
Gandalf napisał/a:
Ponieważ prawie nigdy nie kupuję kapitolu, rzadko buduję kuźnię.
Na dużych mapach wydaje mi się niezbędny, skarby z mapy w końcu kiedyś się skończą.
Gandalf napisał/a:
A co powiesz o bractwie miecza
Same pozytywy! Jest tanie, i dodaje dwa punkty morale do garnizonu który już ma 1pt. za karczmę, 1pt. za rodzimą armię i czasem +1pt. za anioły (o dowodzeniu nie wspomnę ). To nic że możemy maksymalnie mieć +3pt. morala, ten budynek jest nieoceniony.
Dobra dość żartów bo ktoś jeszcze umrze ze śmiechu czytając to
Pisałem że nie ma nieprzydatnych budynków, ale mogą być baaardzo mało przydatne i to jest skrajny przykład. (Teoretycznie raz na milion partii może się przydać) ).
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 187 Skąd: Z Bractwa Śniącego
Wysłany: 2009-12-06, 20:40
bractwo miecza to jest śmiech po prostu. chyba temu miastu, w którym występuje najmniej jest potrzebne. ponadto całun ciemności zamiast ukrywać to zdradza położenie miasta- syf. to chyba najgorsze ścierwo w grze.
Długi czas oczekiwania dobiegł końca, artefakt ogniskujący złączy nasze duchowe siły tak, abyśmy w końcu mogli przebudzić Śniącego.
Śniący zbudź się, o Śniący...
ponadto całun ciemności zamiast ukrywać to zdradza położenie miasta- syf
Z drugiej strony, gdy wróg zna już pozycję naszego nekro postawienie tej struktury sprawi że nie będzie wiedział co się u nas dzieje. To może dać nam taktyczną przewagę. Poza tyym na s-kach całun zakrywa naprawdę spory obszar mapy. To potrafi nieźle wkurzyć.
Gdy na mapie znajdziemy obserwatorium czy gramy fortecą, a w pobliżu jest necro z całunem, to częściowo można zniwelować działanie tego badziewnego/świetnego (niepotrzebne skreślić) całunu.
Ja niezbyt często gram necro. Nie gram dużo na multi, więc jeśli gram to z komputerem. Nie robi mi różnicy postawienie całunu. Najczęściej go buduję, żeby mieć całe miasto rozbudowane :D. Jeśli bym grał z graczem to mi by nie był potrzebny. Najgorszym budynkiem w całej grze jest Bractwo miecza. To jest wcale nie przydatne gdyż zamek ma wystarczające morale.
"Pewien mądry powiedział, że pióro jest silniejsze od miecza"
Wieża obserwacyjna w Tover (mam angielską wersję) - za droga na początku, potem bezużyteczna.
Chyba, że ustawimy wieczną ciemność w wogu. (perpetual darkness)
Cytat:
Kanał ewakuacyjny czy coś takiego w Stronghold - komu żal stracić słabego herosa? Silny nie musi uciekać.
A pośredni bohater (np. straciłeś wojsko, wdarłeś się do twierdzy, a tu wraca wrogi bohater), najsilniejszy jakiego masz, wiesz, że bez niego przegrasz? Nie pokonasz silnego wroga, ale uciekniesz do silniejszego miasta. Jednak w gruncie rzeczy nieroztropne wybudowanie tego budynku w swoim mieście, może zaszkodzić. Dobiłbyś swojego przeciwnika, zgarnął arty, a tu Ci ucieka do swojego miasta, przyjeżdża z posiłkami.
Cytat:
Budynki podnoszące morale, szczęście i inne w czasie oblężenia miast - słaby heros i tak zginie, silnemu nie potrzebne.
Silny nie oznacza, że ma szczęście i dowodzenie na expercie.
Cytat:
i nie będe się czepiał - każdy ma swoje zdanie. Namiot medyka jest moim ulubionym przedmiotem przez bohatera Rion'a.
Rion też był moim ulubionym bohaterem.
Eaglevcl napisał/a:
A tam wg mnie najbardziej beznadziejnym budynkiem [a dokładnie jego częścią] są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia... Co innego gdy przeciwnik traci turę na fosie albo innym badziewiu... to już nie raz mi tyłek uratowało ^^
Kolejnym dennym budynkiem jest staw i fontanna w bastionie wg mnie dużo za droga...
są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia..
Jakie miny u Tytanów? Nie chodzi czasem o 'fosę' Fortecy? Zapora jak każda inna, zadaje więcej dmg, ale za to nie wejdziesz na minę 2x podczas jednej walki.
są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia..
Jakie miny u Tytanów? Nie chodzi czasem o 'fosę' Fortecy? Zapora jak każda inna, zadaje więcej dmg, ale za to nie wejdziesz na minę 2x podczas jednej walki.
Najbardziej nieprzydatnym budynkiem wedlug mnie jest Lokout Tower z Towera(na poczatku gry sie jej nie buduje, za duzo surki, a sa wazniejsze zeczy do budowy, a potem i tak wszystko dookola zamku jest odkryte.).
Pioter, czemu znajduje sie w twojej sygnaturze? Jestem az tak popularny?
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Pioter, czemu znajduje sie w twojej sygnaturze? Jestem az tak popularny?
No nie, znowu ta stara, debilna sztuczka z Gość i ktoś daje się na nią nabrać... A dzień jest taki deszczowy A z tą wieżyczką może spokojnie konkurować kilka "cudów", jak chociażby bractwo miecza.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-19, 11:39
Akolita napisał/a:
Straszna jest świątynia valhali (poprawcie mnie) w Twierdzy- szkoda na to kasy.
Szczególnie, jak masz 4 twierdze. Po co nam te denne budynki. Tak samo nie ma sensu odwiedzać obozu najemników, albo areny. 1 punkt ataku, phi, co za żenada!
Straszna jest świątynia valhali (poprawcie mnie) w Twierdzy- szkoda na to kasy.
Szczególnie, jak masz 4 twierdze. Po co nam te denne budynki. Tak samo nie ma sensu odwiedzać obozu najemników, albo areny. 1 punkt ataku, phi, co za żenada!
Powinien być w każdym mieście albo jakiś super budynek (różniące się od siebie), albo bez dodatkowych budynków. A nie sale czy tam hale valhalli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum