Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nieprzydatne budynki
Autor Wiadomość
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-11-30, 21:55   

FeestQ napisał/a:
Cytat:
Jarmark czasu do tej pory stanowi dla mnie zagadkę.


Jest to budynek z WoG - a, który jakimś cudem znalazł się na jednej mapie (chyba zima bądź ziemia tytanów), który nie działa w wersji bez Woga.


Podobno wg twórców HoMM3 miał to byc czarny rynek, przemieszczający się po mapie. Potem autorzy zrezygnowali z niego i usuneli z gry. Zostawili tylko w jednej mapie, by była ozdoba ;-)
 
silverfrog 
Born again



Wiek: 40
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 71
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-03, 14:50   

Leance napisał/a:
Zostawili tylko w jednej mapie, by była ozdoba ;-)

Raczej przez roztargnienie. :mrgreen: Da się do niego wjechać, ale absolutnie nic się nie dzieje.
Gandalf napisał/a:
Ponieważ prawie nigdy nie kupuję kapitolu, rzadko buduję kuźnię. ;-)

Na dużych mapach wydaje mi się niezbędny, skarby z mapy w końcu kiedyś się skończą.
Gandalf napisał/a:
A co powiesz o bractwie miecza :lol:

Same pozytywy! ;-) Jest tanie, i dodaje dwa punkty morale do garnizonu który już ma 1pt. za karczmę, 1pt. za rodzimą armię i czasem +1pt. za anioły (o dowodzeniu nie wspomnę ;-) ). To nic że możemy maksymalnie mieć +3pt. morala, ten budynek jest nieoceniony. :lol:
Dobra dość żartów bo ktoś jeszcze umrze ze śmiechu czytając to :mrgreen:
Pisałem że nie ma nieprzydatnych budynków, ale mogą być baaardzo mało przydatne i to jest skrajny przykład. (Teoretycznie raz na milion partii może się przydać) :?: :?: ).
 
Cor Kalom 
PALACZ ZIELA



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 187
Skąd: Z Bractwa Śniącego
Wysłany: 2009-12-06, 20:40   

bractwo miecza to jest śmiech po prostu. chyba temu miastu, w którym występuje najmniej jest potrzebne. :lol: ponadto całun ciemności zamiast ukrywać to zdradza położenie miasta- syf. to chyba najgorsze ścierwo w grze.



Długi czas oczekiwania dobiegł końca, artefakt ogniskujący złączy nasze duchowe siły tak, abyśmy w końcu mogli przebudzić Śniącego.
Śniący zbudź się, o Śniący...
 
 
silverfrog 
Born again



Wiek: 40
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 71
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-07, 01:19   

Cor Kalom napisał/a:
ponadto całun ciemności zamiast ukrywać to zdradza położenie miasta- syf

Z drugiej strony, gdy wróg zna już pozycję naszego nekro postawienie tej struktury sprawi że nie będzie wiedział co się u nas dzieje. To może dać nam taktyczną przewagę. Poza tyym na s-kach całun zakrywa naprawdę spory obszar mapy. To potrafi nieźle wkurzyć. :-D
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-12-07, 14:29   

Gdy na mapie znajdziemy obserwatorium czy gramy fortecą, a w pobliżu jest necro z całunem, to częściowo można zniwelować działanie tego badziewnego/świetnego (niepotrzebne skreślić) całunu.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-12-07, 18:45   

Nie uważam całunu za kompletny badziew, ale najczęściej nie stawiam tego w ogóle :-P
 
Makaay 



Wiek: 31
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: S-rz
Wysłany: 2009-12-08, 19:18   

Ja niezbyt często gram necro. Nie gram dużo na multi, więc jeśli gram to z komputerem. Nie robi mi różnicy postawienie całunu. Najczęściej go buduję, żeby mieć całe miasto rozbudowane :D. Jeśli bym grał z graczem to mi by nie był potrzebny. Najgorszym budynkiem w całej grze jest Bractwo miecza. To jest wcale nie przydatne gdyż zamek ma wystarczające morale.

"Pewien mądry powiedział, że pióro jest silniejsze od miecza"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2010-07-18, 14:22   

Cytat:
Wieża obserwacyjna w Tover (mam angielską wersję) - za droga na początku, potem bezużyteczna.


Chyba, że ustawimy wieczną ciemność w wogu. (perpetual darkness)

Cytat:
Kanał ewakuacyjny czy coś takiego w Stronghold - komu żal stracić słabego herosa? Silny nie musi uciekać.


A pośredni bohater (np. straciłeś wojsko, wdarłeś się do twierdzy, a tu wraca wrogi bohater), najsilniejszy jakiego masz, wiesz, że bez niego przegrasz? Nie pokonasz silnego wroga, ale uciekniesz do silniejszego miasta. Jednak w gruncie rzeczy nieroztropne wybudowanie tego budynku w swoim mieście, może zaszkodzić. Dobiłbyś swojego przeciwnika, zgarnął arty, a tu Ci ucieka do swojego miasta, przyjeżdża z posiłkami.

Cytat:
Budynki podnoszące morale, szczęście i inne w czasie oblężenia miast - słaby heros i tak zginie, silnemu nie potrzebne.


Silny nie oznacza, że ma szczęście i dowodzenie na expercie.

Cytat:
i nie będe się czepiał - każdy ma swoje zdanie. Namiot medyka jest moim ulubionym przedmiotem przez bohatera Rion'a.


Rion też był moim ulubionym bohaterem.

Eaglevcl napisał/a:
A tam wg mnie najbardziej beznadziejnym budynkiem [a dokładnie jego częścią] są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia... Co innego gdy przeciwnik traci turę na fosie albo innym badziewiu... to już nie raz mi tyłek uratowało ^^

Kolejnym dennym budynkiem jest staw i fontanna w bastionie wg mnie dużo za droga...


Teraz sądzę, że mogę się z tym zgodzić.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
Ostatnio zmieniony przez Pioter ziom 2010-07-18, 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-07-18, 14:37   

Straszna jest świątynia valhali (poprawcie mnie) w Twierdzy- szkoda na to kasy.
Oraz: bractwo miecza w zamku, sanktuarium, obelisk krwi w Cytce.
Pioter ziom napisał/a:
nieroztropne

Po prostu w nieodpowiednim momencie.
Ja uważam tunel za potrzebny (mimo wszystko)- w niektórych wypadkach. ;-)

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-07-18, 16:10   

Pioter ziom napisał/a:
są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia..



Jakie miny u Tytanów? Nie chodzi czasem o 'fosę' Fortecy? Zapora jak każda inna, zadaje więcej dmg, ale za to nie wejdziesz na minę 2x podczas jednej walki.
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2010-07-18, 16:19   

The Shadow napisał/a:
Pioter ziom napisał/a:
są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia..



Jakie miny u Tytanów? Nie chodzi czasem o 'fosę' Fortecy? Zapora jak każda inna, zadaje więcej dmg, ale za to nie wejdziesz na minę 2x podczas jednej walki.


No, chodzi o fosę z fortecy.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-07-18, 18:37   

Najbardziej nieprzydatnym budynkiem wedlug mnie jest Lokout Tower z Towera(na poczatku gry sie jej nie buduje, za duzo surki, a sa wazniejsze zeczy do budowy, a potem i tak wszystko dookola zamku jest odkryte.).
Pioter, czemu znajduje sie w twojej sygnaturze? Jestem az tak popularny? :mrgreen:

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-07-18, 19:06   

Lowcakur napisał/a:
Pioter, czemu znajduje sie w twojej sygnaturze? Jestem az tak popularny? :mrgreen:
No nie, znowu ta stara, debilna sztuczka z Gość i ktoś daje się na nią nabrać... A dzień jest taki deszczowy :-( A z tą wieżyczką może spokojnie konkurować kilka "cudów", jak chociażby bractwo miecza. :lol:

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-19, 11:39   

Akolita napisał/a:
Straszna jest świątynia valhali (poprawcie mnie) w Twierdzy- szkoda na to kasy.


Szczególnie, jak masz 4 twierdze. Po co nam te denne budynki. Tak samo nie ma sensu odwiedzać obozu najemników, albo areny. 1 punkt ataku, phi, co za żenada!
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2010-07-19, 12:14   

Leance napisał/a:
Akolita napisał/a:
Straszna jest świątynia valhali (poprawcie mnie) w Twierdzy- szkoda na to kasy.


Szczególnie, jak masz 4 twierdze. Po co nam te denne budynki. Tak samo nie ma sensu odwiedzać obozu najemników, albo areny. 1 punkt ataku, phi, co za żenada!



Powinien być w każdym mieście albo jakiś super budynek (różniące się od siebie), albo bez dodatkowych budynków. A nie sale czy tam hale valhalli.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 9 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group