Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsze miasto do pokonania Zamku
Autor Wiadomość
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2010-08-08, 13:23   

Z waszym podejściem to w ogóle można nie rozmawiać o heroes3. Koledzy grają zapewne na zwykłym randomie lub jakiejś gotowej, oryginalnej mapce i po co tu zaraz z templami wyjeżdżacie?
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-08-08, 13:28   

Maszkarra napisał/a:
Raczej nie grają jebusa tylko random ;)


Xeno, przecież ja już wcześniej to napisałem. Po co drugi raz?
Zamiast mówić o zamkach doradźcie naszemu koledze taktykę lub jakieś pomocne czmychy.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2010-08-08, 13:37   

Kolega przyjdzie to mu sie napisze.
 
 
Kamilio 
Elita Tytanów



Wiek: 27
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 39
Wysłany: 2010-09-28, 19:56   

Fortecą było by na przykład łatwo, ale jest ona trochę trudna do ogarnięcia dla nowych ;-) Nie próbowałem grać lochem przeciwko zamkowi, ale myślę że też by uszło. Twierdza dzięki behemotom mogła by też coś tam zagwarantować - zaniżanie obrony na przykład :-> Z tym że behemoty są wolne więc można było by potraktować je przyśpieszeniem ale to też za dużo by chyba nie dało w tym przypadku. Przynajmniej wcześnie je można nabyć co dało by nam we wczesnej fazie gry przewagę. Infernem bym nie próbował nie będę tu już wyjaśniał dlaczego zbyt wiele tego jest :-P

W życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żelki...
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-28, 22:25   

Kamilio napisał/a:
Infernem bym nie próbował nie będę tu już wyjaśniał dlaczego zbyt wiele tego jest :-P

A ja uważam, że potyczki zamek vs. inferno są fajne, bo walczy dobro vs. zło, tak samo, jak lubię pojedynki twierdza vs. cytadela (atak vs. obrona).


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Kamilio 
Elita Tytanów



Wiek: 27
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 39
Wysłany: 2010-09-29, 06:37   

yarzapp napisał/a:
Kamilio napisał/a:
Infernem bym nie próbował nie będę tu już wyjaśniał dlaczego zbyt wiele tego jest :-P

A ja uważam, że potyczki zamek vs. inferno są fajne, bo walczy dobro vs. zło, tak samo, jak lubię pojedynki twierdza vs. cytadela (atak vs. obrona).


Nie mam nic do tego że lubisz Inferno ;-) Po prostu ja tego miasta nie ogarniam to chyba jest możliwe :->

W życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żelki...
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-09-29, 12:32   

Najlepsza byłaby cytadela lub magiczne miasto. Ze stroigiem jest problem taki ze o ile jego haste zmiata wszystko o tyle na niego równie skutecznie dziala. Tak czy siak ja bylbym za cytka
 
 
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2010-10-04, 16:48   

Ja proponowałbym Cytadelę lub Fortecę, chociaż z Fortecą mogą wystąpić drobne problemy z niektórymi surowcami/budynkami. Cytadela jest tania i jednocześnie dobra, a w połączeniu z odpowiednim bohaterem i jego umiejętnościami może siać grozę na polu bitwy. Wybierając Fortecę, można użyć zaklęć, których w Fortecy jest pełno, natomiast grając Cytadelą trzeba opierać się na szybkości(najlepiej by tu pasowało masowe przyspieszenie) i obronie. To tyle ode mnie.
 
 
maurice



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 70
Wysłany: 2010-10-04, 18:29   

Z punktu widzenia założeń tematu, naturalną odpowiedzią jest Tower i Conf.
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-10-04, 18:31   

Cytadela rzeczywiście jest dobra, ale przewagę w speedzie będziesz miał tylko wtedy, gdy nie będzie archów (np. na balance). Natomiast co do świetnej obrony i dobrego stosunku jakości do ceny, zgadzam się w 100%. :-) Jeśli chodzi o fortecę, miałbym wątpliwości, ale w sumie tam, gdzie nie ma archów/aniołów w większej ilości zamek rzadko ma silną pozycję. Czempy i kusze to jednak nie to samo:P
EDIT: A kusze można pocisnąć w towerze magią - dobry piorun i już 1/3 nie ma:-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-10-04, 21:31   

Gandalf napisał/a:
EDIT: A kusze można pocisnąć w towerze magią - dobry piorun i już 1/3 nie ma:-)


Jak dla mnie szkoda marnować pierwsze czary na nie. Kusze się i tak eliminuje na samym początku, więc lepiej wjechać całą armią na haste. Oczywiście, to jest jakiś sposób (jeśli się boimy podejść), ale raczej tylko na rozgrywki z kompem.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-04, 22:48   

Leance, ale mowa jest o towerze, bez sensu jest lecieć towerem na chama do przodu, właśnie dobrym planem jest ubić piorunem kusze, po czym się okopać i czekać aż wróg podejdzie, albo go wystrzelać, jeśli tego nie uczyni.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-10-06, 07:56   

Ciekawe czym wy chcecie strzelać zakładając ze archów nie bd? Zresztą na haste ewentualnie + slow = koniec towera. Latwo mozemy dostać w zamku modlitwę albo klona. Mysle ze przy haste albo modlitwie tower przegrałby grę w 2-3 kolejki a conf tym bardziej.
Nekro z zamkiem sobie raczej nieźle by radziko
 
 
maurice



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 70
Wysłany: 2010-10-06, 09:05   

Jeśli rozważamy scenariusz w którym wykorzystujemy 18 speeda archów i/lub taktykę do zrobienia silnego puncha w 1 turze walki z mass haste, to ciężko powiedzieć, czy jest zamek który to wytrzyma bez radykalnych strat.

W innych sytuacjach - tower/ conf czyli "chodź tu do mnie" Feel i zabawa strzelcami.
 
Cube 
Cube



Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-04-28, 18:15   

Sorki, ze odświeżam kolejny stary temat, ale jestem wlasnie ciekaw, co robić przeciwko taktyce zamku "modlitwa + arch na wjazd". Zamek ma takiego hirka, który ma specjalnosc modlitwe i potem walka z nim jak ma juz archanioly jest bardzo ciezka :S Co mogloby wytrzymac taki wjazd? Loch, czy raczej cytka? A moze te miliony szkieletów? :D

Kto oddaje wolność za bezpieczeństwo temu nie należy się ani jedno, ani drugie.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group