6 czarnych to już super, ale jaka jest szansa na tak fajną mapkę?
Smoki często się ulepsza w 3 tygodniu.
Moim zdaniem na Jebusa XL najlepsza jest Cytadela (łatwo robi się Utopię i pokonuje quardy). Później dałbym Strong=Castle (może być problem z wykupem Archów i dobrym bohaterem).
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 18:32, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-13, 13:11
Malekith napisał/a:
6 czarnych to już super, ale jaka jest szansa na tak fajną mapkę?
W sumie jedyne, co mi było do tego potrzebne to harpie zbudowane na start, dwell smoka strzeżony przez jakieś 40 demonów, ze dwie krypty, pełna meduzarnia i targowisko na mapie.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Ostatnio grałem Jebusa XL i udało mi się na Pustynie wejść w 114 (horda Nag i Jednorogów), zebrałem w 3 dni 10 Aniołów, 20 Wiwern i Monre wciągnąłem na 17 lvl. Na Pustynie wchodziłem samymi Aniołami, a do osiągnięcia tego wszystkiego wystarczyło mi 110 Rusałek którymi równie dobrze też mógłbym czyścić ostatnią strefę.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-10, 22:57
Skwer napisał/a:
Ostatnio grałem Jebusa XL i udało mi się na Pustynie wejść w 114 (horda Nag i Jednorogów), zebrałem w 3 dni 10 Aniołów, 20 Wiwern i Monre wciągnąłem na 17 lvl. Na Pustynie wchodziłem samymi Aniołami, a do osiągnięcia tego wszystkiego wystarczyło mi 110 Rusałek którymi równie dobrze też mógłbym czyścić ostatnią strefę.
Coś takiego i żadnych save'ów nawet nie zamieścisz?
Chciałbym zobaczyć mapkę, przy której da się coś takiego zrobić, no chyba, że zwyczajnie się zbijasz.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Niestety nie mam ani sejwów ani mapy.
Gra wyglądała tak:
3 dwelle Rusałek zdobyte pierwszego dnia i 1 magii + 60 Rozwalonych Złotych Golemów, a za nimi puszka 20k gold.
2 dzień - dwell Powietrza i Ognia, Horda Krzyżowców (61) - Strażnicy Korony ze Smoczych Zębów (+4 moc i wiedza) - w tym momencie weszła mi Ziemia na Mistrza. Załadowałem manę. Księgę wziąłem wcześniej gdy przechodziłem koło miasta.
3 dzień - Pierwsza Konserwa 150 (slot upg) - drobne straty przez morale. Ten sam dzień, druga Konserwa 200 (slot upg). Po niej załadowałem manę, bo była pod miastem (konserwa), a 3 Anioły dałem szczurowi aby obrobił duże Rojowisko (90).
3 dzień - 3 trzecia Konserwa 150 Gryfów + obok Naszyjnik ze Smoczych Zębów (demon go pilnowały, ale nie pamiętam ile), Miecz +6 Ataku który był dzień drogi darowałem sobie gdyż Szczur odkrył wejście na Pustynie. Rozbiłem Hirka i wykupiłem w mieście. Od razu wyszedłem, bo miał sporo kroków (Monere).
Manę załadowałem w studni przed Pustynią i po drodze zdobyłem Hełm +4 wiedza.
Wrzuciłem wszystkie Anioły do Maina (resztą armii szczury czyściły 1 strefę). 10 Aniołów, Slow, Tarcza, Kamienna Skóra i statystyki 8/9/10/12 (takie miałem chyba jak zdobyłem Naszyjnik Boskich Mocy, ale nie pamiętam dokładnie). Miałem do wyboru Hordę Nag (non up) i Hordę Jednorożców (również non up). Mass slow + 10 Aniołów które brały slot na hita.
Następnego dnia (5) Rozwaliłem Hordę Wiwek i kolejne Rojowisko (45), a także Mnóstwo Hydr (strażnicy naszyjniku boskich mocy)
Widzę, ze odkopuje trochę stary temat, ale domyslam się, ze jebusy dalej są grane, a ja jestem ciekaw JAK się je gra :) Nie chcialem zakladac nwoego tematu (chociaz moze trzeba?), ale chciałbym prosić o jakieś podstawowe info co do niego :) Wyczytalem juz, ze trzeba jak najszybciej wyjsc na pustynie, robic puszki i szukac dwelli, ale... Jakim cudem jesteście w stanie tak szybko robic 7lvl unity i ich upg wersje? :D Macie moze jakies replay'e? :) Jedyne co znalazlem, to od maretti'ego, ale on tam gra towerem, a z checia dowiedzialbym się jak się gra np. tym strongiem i Gundulą :D Jakoś z przeszłości mialem przeswiadczenie (najwidoczniej błędne), że strong z magami bitwy to najgorszy zamek :D Ale widzę, że jednak nie.
Wiem, rozpisałem się, ale każde info będzie przydatne :) Także halp plox! :)
Maretti na tym samym kanale na yt umieszczał też jebusa zamkiem (wg mnie prawie bezbłędnego). Jeśli nie chce Ci się szukać to masz: http://www.youtube.com/watch?v=sZXwbdJo5_k
Co do straga to chyba wiele osób już pytało o ten zamek. Przede wszystkim nie jest polecany kompletnym początkującym, jeden z trudniejszych do gry w pierwszym tygodniu. Najważniejsze sprawy to utrzymać przy życiu jak najwięcej wilków do FB (czyli ściąganie kontry pojedynczym slotem/misiem/mięsem. Przejrzyj tez temat odnośnie robienia banków i dwelli, aby jak najmniej strat ponosić. Czasem guard na pustynię będzie dużą przeszkodą dla tego zamku - mogą być potrzebne takie czary jak mass slow/haste i/lub skill taktyka.
Plusy zamku to na pewno jego taniość. Praktycznie zawsze można sobie pozwolić na behemoty w 113/114, a z nimi robienie krypt a nawet mniejszych skarbców krasnoludów jest proste w tym pierwszym tygodniu.
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-01-23, 19:41
Jako że nudzi mi się (xD) to podbiję ten temat: Mimo wyrażonych tu przez szanownych arcyprosów opinii, obecna meta na jebusie wygląda jednak tak, że w Polszy confem, necro, inferno (bodaj poza mną) ani fortecą raczej prawie nikt nie gra, jeśli nie musi, a i cytkę (nie wiem, czemu) rzadko się widuje. W Ruślandii wprawdzie conf i necro są grane, ale conf to raczej też nie ma opinii najlepszego zamku, a inferno i forteca są już kompletnie uznawane za synonim porażki.
Pytanie moje brzmi: Czy nie znaczy to, że powinno się coś zmienić, by przywrócić ład w galaktyce? nasze piękne polskie PC2 (tak wiem, nikt nie lubi pc2... a ja uwielbiam xd) ma to do siebie, że poza 2 zamkami (którymi i tak da się też coś pocisnąć, o czym świadczą mecze w ostatnim turnieju, na którym ktoś wyciągnął Loch na pc2 chyba nawet więcej niż raz i nim pocisnął skutecznie) każdy inny jest raczej równy (pomijając super duże szanse towera w MU ze strongiem). Może więc także i na innych templach (a zwłaszcza JC, bo to o nim piszę) dałoby się wprowadzić jakieś zasady lub inne zmiany (pliki? nie znam się), które poprawiłyby balans i pozwoliłyby wyciągać każdy zamek?
P.S. Nei, nei trolluję, w tematach merytorycznych mi się to nei zdarza.
P.S.2. Tak, piszę serio, wierzę w to, co mówię, nei nawciągałem się niczego.
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Sam zaczynam grać na multi i jebusie i chciałbym was propsów spytać jakie macie sposoby,czym gracie na tym template by w 2-3 tygodniu na pustynie wyjść.
Sam tylko raz w 127 wyszedłem ale to tylko temu że grałem lochem +gunnarem i w karczmie shakti był.
Mam też prośbę byście wyjaśnili jakim bohaterem gracie czy od jednostek czy w specke idziecie.
Z góry dzięki !
Akurat na tym templu specka na skill ~ specka na potwory, dużej dysproporcji nie ma. Może delikatnie na skill, ale w praktyce, czy Shakt, czy Gunnek, oboma (oboma?) dasz radę podobnie wycisnąć ;)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum