Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsze miasto na Jebusa XL

Najlepsze miasto na Jebusa XL
Zamek
15%
 15%  [ 10 ]
Bastion
7%
 7%  [ 5 ]
Forteca
4%
 4%  [ 3 ]
Nekropolia
20%
 20%  [ 13 ]
Lochy
6%
 6%  [ 4 ]
Inferno
6%
 6%  [ 4 ]
Cytadela
21%
 21%  [ 14 ]
Twierdza
9%
 9%  [ 6 ]
Wrota Żywiołów
7%
 7%  [ 5 ]
Głosowań: 64
Wszystkich Głosów: 64

Autor Wiadomość
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-06-04, 07:39   Najlepsze miasto na Jebusa XL

Trzeba jakos to forum rozruszac moze w tym temacie pojawią sie Ciekawe dyskusje gdyz templat jebus jest teraz coraz czesciej grany... i Tu pojawia sie problem jakie najlepsze miasto na tego Templa?? czy To napewno zamek?? a moze Strong albo Cytka?? a jak sie sprawdza Inferno?? czemu nikt nie gra Dungiem ? a co myslicie o pozostalych miastach takich jak bastion prosze o wypowiedzi ... (najlepiej potwierdzone wlasnymi doswiadczeniami i przemysleniami)

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-07-01, 16:42, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-06-04, 09:02   

Ja zagłosowałem na Wrota Żywiołów . Dlaczego ? Ponieważ to najpotężniejsze miasto jeśli chodzi o magie. Przy odrobinie szczęścia możemy zmiażdżyć przeciwnika magią.(O ile ten nie będzie posiadał kulek)
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2010-06-04, 09:07   

Ważne jest to, aby w mieście dało się zrobić siódmy poziom jednostek w pierwszym tygodniu. Potrzebne jest to do skutecznego niszczenia smoczych utopi.
Zamek jest dobry, ponieważ ma Archanioły.
Cytadela dzięki obszarowemu atakowi Hydr Chaosu też jest bardzo dobra na Jebusa.
Twierdza ma dobre przebicie przez Szare Behemoty.

Ogólnie te trzy miasta uważam za najlepsze, ale jest to spowodowane tym, że nimi najczęściej grałem tego templa.
Infernem też dałoby się ładnie zagrać. Potrzebna jest szybka przeróbka mięsa w Demony i slot smokow w Utopi składa się niemal na hita.
Forteca nie budzi we mnie przekonania na tym templu. Na PC2 jest groźna, ale tutaj...
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-06-04, 09:22   

Zgodzę się z LaEą, ale jak sam wspomniał, gdy przeciwnik posiada kulkę (o którą wcale nie jest tak trudno na jebusie) nasze szanse są zerowe.. Byłoby to najlepsze miasto przeciw fortecy (2 magiczne zamki). Ja swój głos oddałem na cytkę. Powody chyba wszystkim znane - Tazar ze swoim specem, świetne gorgonki i hydry, które atakują wszystkich przyległych i do tego blokują kontratak. Jedyny słaby punkt to to, że fortress zwykle nie zaczyna bitew (najszybsza jednostka smocza ważka - 14speed), kiedy gramy przeciwko np. Zamkowi. To może być pewien problem, choć również nie zawsze ponieważ wszystko jest względne ;-)
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2010-06-04, 12:03   

WŻ... Ciekawe czym utopie robisz? Na magię stawiać nie można, bo wystarcza taki płaszczyk/kulka. Ja Jebusa gram zazwyczaj cytką, inferno też jest dobre, bo można łatwo wyciągnąć ponad 200 demonów. Zamek sam w sobie jest silny, ale jak się nie trafi dobrego bolka w karczmie to może być nieciekawie.
 
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-06-04, 12:32   

Dlatego mówię przy odrobinie szczęścia... Bo nie zawsze trafisz kulkę lub płaszczyk . I nie jest tak źle robić utopię, bo robisz na początku rundy ziemniaki (zakładam, że posiadasz czar na tym etapie gry w którym robisz utopię) i wszystko leci na przywołane stworzenie.
 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-06-04, 12:42   

Pewnie zaraz Pentacz wyskoczy że się powtarzam, ale "Każdy zamek jest dobry na Jebusa"
pytanie na jakie zasady gramy i co nam zarzuci mapa. Jeżeli zasady są jak w FA lub WT to każdym zameczkiem można pograć i wygrać. Nawet towerem można posmigać. Co ciekawe jest to zamek który wcale nie potrzebuje 7 levela w 1-3 tygach. Ktoś zaraz powie "weź zabij czarne smoki na guardzie gremlinami", ja odpowiem weź zabij horde efrytów upg strongiem. Tower poradzi sobie ze smokami tak samo jak inne zamki. Potęga tego zamku na jebusie to liczne dwele chochlików i nag. Nie ma mapy na której nie miałbym 4-5 dweli chochlików i co najmniej 1-2 dwelli nag.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-06-04, 13:44   

Tiamath napisał/a:
"Każdy zamek jest dobry na Jebusa"

To dlaczego w frenzy attack (i lidze pro) grałeś non stop strongiem i Gundulą :D ?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-06-06, 20:36   

Bo lubię stronga, łatwo i przyjemnie mi się nim gra, ale to nie znaczy że nie gram i nie wygrywam każdym innymi zamkami. Ostatnia gra z MArrettim Tower vs Ramp. Ja wbiłem w 123 on w 125. Wyczyściłem mu wszystko aż pod jego wejście na pustynie i jedynie brak many zmusił mnie do wykupienia się z wojem. Jego wojo przy wchodzeniu na pustynię 4 złote smoki, 4 konie, 12 wiw, 1 anioł 51 centów 40 krasnali i 12 pegazów. Moje 12 upg przeraz, 5 gigantów, 10 dżinów, 200 chochlików, 1 aniołek i 8 dziadków. W odwodzie zostało mi 8 wiw, 70 gargulców i 15 golemów.
Jemu jakieś non upg elfy i 6 drzewek. Staty mielismy porównywalne ale trafił Tazara w karczmie (mi trafił sie nie gorszy Ivor) który dodatkowo w jakis sposób zminimalizowłą mu straty. Mój ulubiony strong bez przyspieszenia (na jebusie w wersji sod raczej każdy wali w spowolnienie żeby łatwiej robić guardów) i/lub taktyki zebrałby baty. Każdy guard którego da się spowolnić pęka przy chochlikach i 3 dźinach.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-08, 23:53   

Zgadzam się z Tiamathem, każdym zamkiem można pograć na jebusie. Ja najbardziej lubię grać strongiem i infernem.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Masterangello
Gwiazda Portalu



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 104
Wysłany: 2011-02-12, 11:37   

Można grać każdym(wiadome) ale jedne sobie lepiej radzą inne gorzej

Ja się wypowiem jako poważany gracz w h3 ,szczególnie przez klan st jak to wg mnie wygląda

ogólnie na jebusie dzieci warto skupić się na aniołach które mieszkają w konserwie oraz na wiwkach które są w wiwkarni to jest klucz do sukcesu,ponieważ ułatwiają nam wejść w 2 tygodniu do utopijki oraz w 2 tygodniu na pustynie.Ważne też są siedliska

Teraz ułożę mój ranking zamków na Jebusa XL

1.Dung-najlepszy start ze wszystkich zamków-shakti,portal przyzwania
2.strong-bohy spece atak,behy mocne
2.castle-start słaby,od 5 dnia anioly(od2archy) którymi można już wiele
4.tower-jak w infernie dużo siedlisk 1lvl
4.cyta-mocny tazar,start raczej słaby
6.Conf-pewna ziemia +slow w 2 tygu co dużo ułatwia ale ogólnie jednostki słabe
6.Inferno-ciężko się gra,jak w towerze dużo siedlisk 1lvl potem z demonami już lepiej


ramp,necro-nie mam pojęcia nie grywam tymi zamkami

 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-02-12, 11:39   

Ja bym raczej powiedział castle=strong=bagno>dung=ramp=inf>tower=nekro=conf
 
 
Masterangello
Gwiazda Portalu



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 104
Wysłany: 2011-02-12, 11:41   

Szanuje Twoją opinie małek ale dung= inferno?chyba w inne jebusy gramy

 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-02-12, 11:59   

Zależy sporo od mapy, problemem dunga jest brak porządnego powerstacka w 2 tyg. 5 non upg smoków to wcale nie jest tak dużo. Nawet to inferno ma w zasadzie lepszy - demony. Zależy też dużo od tego kto wbije pierwszy, inf może mieć nieco trudniej, ale jeśli wbiją podobnie to wygra ilością armii. Exp shakta w 1 tyg nie zawsze daje taką przewagę, wystarczy, że pod dwelem smoka będzie coś paskudnego i już po expie.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-12, 21:01   

Malekith napisał/a:
problemem dunga jest brak porządnego powerstacka w 2 tyg. 5 non upg smoków to wcale nie jest tak dużo.

Ja miałem ostatnio 6 czarnych smoków w 123, a to już chyba nie jest tak słabo. Jedyny "mały" problem, że bez zbudowanych harpii można pomarzyć o smokach w 1 tygodniu.
Aha, i Shaka sobie wymieniłem na Monere.

Więcej zależy od mapy niż od tego, jakim grasz zamkiem. No chyba, że w inne jebusy gramy.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group