Witam jako iż liga heroes ma jakieś skrypty na to żeby mapa się losowała w miare po równo to ja proszę o przeedytowanie dla mnie standardowego skryptu do woga. Jedyną zmianą o którą proszę jest wyłączenie bądź ograniczenie do max 5 na mape tworzenia neutralnych zamków...
Bo jak gram w woga większą partię to mnie jasny gwint strzela jak mam podbijać 30 zamków :)
Możesz zmieniać schemat tworzenia losowych map poprzez templaty, oraz stronkę, którą podałem na sb (tutaj nie mogę jej podać, bo mi filtr antyspamowy żre posta)
Ograniczenia do zamków nigdzie nie widziałem (chyba, że w jakimś templacie będzie)
Członek Stowarzyszenia Obrońców Map i honorowy mapmaker Brazzers - portalu z niegrzecznymi mapami.
Save oreo!
Najprościej i najmniej fachowo mówiąc (bo tylko tak umiem) jest to plik, który określa jak ma generować się losowa mapa (np. templat jebus sprawia, że mapy są bardzo bogate, mają pośrodku pustynię, określonych strażników na nią itd..).
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum