Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Przesunięty przez: Malekith
2009-07-19, 13:20
Random Map Templates
Autor Wiadomość
filazaf

Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 5
Wysłany: 2017-06-04, 15:12   

Gdzie można dorwać templaty dla giga?
Bo jak przerabiam Diamond na sztywno na G, to jest pustawy strasznie.
A jak bawię się powiększanie numerków, to przed końcem 1 miesiąca, to mi się gra wykrzacza
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-06-04, 16:32   

Nie spotkałem się z tym, podasz więcej szczegółów? Jakie konkretnie numerki powiększasz? Grasz na HotA czy SoD?

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Warmonger 

Wiek: 34
Dołączył: 24 Sie 2016
Posty: 3
Wysłany: 2017-06-08, 07:49   

Pewne problemy mogą wynikać z faktu, że istnieje limit na ilość Puszek Pandory (200) i oczywiście więzień. Na bogatszych mapach, gdy te obiekty się skończą, zarówno OH3, jak i HoTA, generują puste strefy :(

http://forum.vcmi.eu/portal.php
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-09-27, 14:01   

Czy ktos posiada schemat Feara? Bo wyjebało legendyheroes juz dawno, a ruskie tego chyba nie majo na hw

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-09-27, 17:03   

Wygeneruj kilkanaście map i odtwórz schemat. Chyba, że ktoś serio ma, ale bardzo wątpię :/

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-09-27, 18:50   

Na szybko rozpisane z pliku rmg, nie chciało mi się w paincie xd Wszystkie przejścia podwójne, szerokie i bez guardów.

template fear.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 37,57 KB


HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-09-27, 22:29   

^Not all heroes wear capes

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-09-28, 00:47   

Capes of silence Kappa. Cause some do not have expert wisdom.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-09-28, 17:09   

'Cause some DO HAVE it, tak by bardziej pasowało :P

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
filazaf

Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 5
Wysłany: 2017-12-04, 16:40   

Tutaj znalazłem ulepszone/ wszystkie template, na 3 stronie jest paczka
Ale dalej nie znalazłem schematu map G
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-12-04, 19:33   

Tutaj jest tego nawet więcej, ale wciąż nie wszystko.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-12-04, 20:42   

http://clip2net.com/clip/...-7f6e7-34kb.jpg
Wygląda...źle :v

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-12-04, 22:42   

Taki turbojebus na dwóch z kompem w treżaku xD

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-12-05, 21:11   

O matko. Ale tak na ogół - smutne, że przy takiej ilości templi, jakie istnieją (czyli spokojnie z 2 x to, co w linkach) i tych wszystkich, które nawet mają jakiś minimalny rozgłos/są grywalne większość community i tak maltretuje jeden i ten sam. Rozumiem, że na ogół tak działa człowiek, ale no mimo wszystko. Można by zrobić jakiś mini turniej bez ogłoszenia templa i przed każdą kolejką losować danej parze jeden z puli tych najdziwniejszych - tak podczas ich połączenia, żeby nie generowali over 9000 map przed pojedynkiem. Każdy miałby wielkie problemy i byłby ubaw oglądając takie gry :P

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-12-12, 23:20   

Jest jakiś poradnik do tworzenia/ modyfikowania templi?
Rozumiem debugowanie w wersji complete z kodem na mape, ale jakies wskazówki?
Widzałem na początku tego tematu Malekith sporo pisał, i chyba znał sie najlpeiej jednak chyba go już nie ma niestety.

O co mi chodzi? Zeby zrozumieć jak działa generator. Najwazniejsze sprawy to wiadomo losowanie miast następnych i dweeli jednotek. Na jakiej zasadzie sie to opiera?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 12 z 14
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group