Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Przesunięty przez: Malekith
2009-07-19, 13:20
Random Map Templates
Autor Wiadomość
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-11-22, 16:34   

To teraz ja:
Dałby ktoś radę przerobić Blockbustera, żeby wioskami pobocznymi nie były zawsze necro? Możliwe, że to bardzo mało roboty dla wprawnej osoby (skuszę się na spróbowanie też, no ale...), a znacznie urozmaiciłoby potencjalną grę :)

[ Dodano: 2016-11-22, 16:40 ]
(.rmg nie otwiera mi się w excelu, co najwyżej w notatniku)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-11-22, 16:40   

Banał, zwłaszcza jeśli masz pod ręką schemat. Otwórz plik rmg w excelu z tabulacją jako odstępem między komórkami, znajdź wiersze odpowiedzialne za strefy poboczne i dodaj możliwość występowania innych zamków w kolumnach za to odpowiedzialnych. Rozpoznasz te wiersze po tym, że w zakładce towns tylko necro będzie zaznaczone jako możliwy zamek:P Zrobiłbym to na szybko i pokazał screena, ale nie ma mnie w domu i nie mam tych plików pod ręką.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-11-22, 18:52   

"Nie otwiera mi się w excelu"
Spróbuję to znaleźć w notatniku, bo np. statystyki jednostek w notatniku (HcTraits chyba) dałem radę podmieniać. "x" to możliwość występowania, tak? Czy niemożliwość (zakładam to pierwsze)?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-11-22, 20:02   

Ja zawsze edytuję te pliki libre office calciem, może excel jest opóźniony:P Dorzucam screena, żółte pola powinny mieć 'x', wtedy wszystkie zamki będą dostępne (także necro i conflux przy losowaniu)

blockbuster.JPG
Plik ściągnięto 18 raz(y) 50,13 KB

 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-11-22, 20:27   

Wadą notatnika jest po prostu fakt, że kolumny są przesunięte, więc czasem nagłówek kolumny odpowiada danym dziesięć kolumn danych wcześniej...spróbowałem raz, nie wyszło, spróbuję we wszystkich rzędach z dziewięcioma wyseparowanymi kolumnami zaspamić iksem, wtedy pewnie trafię na odpowiednią kolumnę. Ewentualnie zorientuję ją sobie wg. kolumny ai value guard czy od początku dokumentu. Dam znać

[ Dodano: 2016-11-22, 20:33 ]
Ściągnę przy okazji Twój program.

Edit:
Zaspamowałem iksami i teraz w pierwszym rollu miastami pobocznymi były: conf i necro, conf i necro. Za drugim razem connf i necro, necro i necro. Trzeci: conf i necro, conf i necro

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-11-22, 20:58   

Masz edytowany plik. Zabawa z tym w notatniku to jakaś tragedia musi być xd

rmg.zip
Pobierz Plik ściągnięto 289 raz(y) 1,09 KB

 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-11-22, 20:58   

W office calcu wszystko poszło sprawnie, ale nie ma opcji zmiany formatu na .txt, więc raczej H3 tego nie odczyta :/

edit: Zmieniłem format na .xlsx, potem z niego na .txt (Macintosh), a stamtąd na .txt.
Problem w tym, że wyszedł mi template na 0 graczy, od S do M (+U). Wpisałem odpowiednio 1 i 2 w kolumnę "minimum/maximum" human position, ale nie pomogło. Którą kolumnę zmienić, żeby wyszło?

[ Dodano: 2016-11-22, 20:59 ]
A ok, zrobiłeś to już... Dzięki!

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-11-22, 21:01   

Robisz tak:
Prawym na plik, otwórz za pomocą.
Potem w oknie konwersji ustawiasz tabulację jako znak rozdzielający.
Następnie zapisujesz zwykłym zapisz, nie zapisz jako.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-11-22, 21:03   

Edit2:
Działa. Które kolumny zmieniłeś, że się udało?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-11-22, 21:22   

Te, które wskazałem na screenie. Typy zamków możliwe do wylosowania w danej strefie. Generalnie jakbyś przejrzał temat kilka stron wstecz, to tłumaczyłem seku jak te pliki działają.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-11-22, 21:37   

To dziwne, mi przy zaiksowaniu właśnie tych pól wyskoczył template na zero graczy...no ale ok, nieważne już.

Co do rozmowy z seku, to czytałem wtedy na bieżąco, ale sam wiesz - to nie mogło tak dobrze zostać w głowie. Dobra, przejrzę to jeszcze raz i jakbym miał jakieś problemy z templami, to dam znać ;)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
freestyle01 


Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 38
Wysłany: 2016-12-10, 17:54   

Malekith napisał/a:
Cytat:
- strona legendyheroes podana przez ceza się sypie, nie wiadomo ile jeszcze będzie działać a na chwilę obecną brakuje znaków :)
Ta strona raczej nigdzie się nie wybiera i jest na pewnym serwerze. Brak polskich znaków to efekt przeniesienia.

Poza tym masz link do legendy schematów. Myślę, że ładnie streszczają one dokładny opis.



Strona nie działa.
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-12-10, 17:58   

No, śpi już od jakiegoś czasu. Schematy wciąż są na rosyjskim forum h3, gdzieś był temat z instrukcją rejestracji konta.

Edit: Akurat ten konkretny link mi działa.
 
Daffodil 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 445
Wysłany: 2016-12-15, 19:58   

Ktoś byłby w stanie mi zmodyfikować template'a Jebus Cross, żeby mógł być odpalony w rozmiarach większych niż XL+U? Zainstalowałem sobie HotĘ, stąd prośba. ;)

Justice will prevail.
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-12-15, 20:06   

Znajdź folder z jebusem, otwórz tak, jak wyżej radziłem Ravciozowi i zmień maksymalny rozmiar z 32 (4x4x2) na 98 (7x7x2).

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 11 z 14
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group