Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Gra przez internet.POMOCY!!!!!!
Autor Wiadomość
Sir fronshire 



Wiek: 30
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2009-06-13, 12:20   Gra przez internet.POMOCY!!!!!!

Jeśli chodzi o grę przez internet to jestem zupełnie zielony :P. Chciałem z moim sąsiadem pograć sobie w homm właśnie przez neta. Zainstalowałem hamachi, utworzyłem sieć, kolega do mnie dołączył, włączam Homm, gra wieloosobowa, tc\ip, no i zaczynam hostować, następnie włącza się ekran w którym można wybrać scenariusz itp., ale jest podana tylko moja nazwa. Kolega mówi ze szukając gry, wpisywał moje IP (to z hamachi, oraz to z homm) ale wyświetlał się komunikat "nie znaleziono podanego numeru IP". Więc postanowiliśmy ze to on utworzy sieć. Zrobiliśmy zupełnie to samo, tylko ze w tym przypadku to ja szukałem gry. Wpisałem IP kolegi ( znowu to z hamachi oraz z heroes) ale znów pojawił się komunikat "nie odnaleziono podanego numeru ip"...co robić??? może robię coś źle, proszę o pomoc... (od razu mowie ze granie przez Game spy nie wchodzi w grę bo mam wewnętrzne IP)

Erathio, ojczyzno moja!!!
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-06-13, 13:58   

Hmmm,jak gracie przez hamaka,to wpisujecie tylko ip przypisane przez ten program.W haśle nic nie dajecie.Proponuję wyłączyć firewalla oraz zaporę Windy.Kiedyś maiłem podobny problem,ale go rozwiązałem nie wiem jak. :-P Chyba coś zmieniałem w opcjach połączeń internetowych.Wiec możesz poszperać.No a teraz,mam problem którego nigdy nie rozwiązałem do końca.Gdy łażę po necie muszę robić restart kompa i dopiero się łączyć przez neta.Tego też możecie spróbować.A i co do tego wyłączania firewalla,to nie musi być tak drastycznie od razu,najpierw spróbuj dodać hamaka do wyjątków żeby,połączenia nie były blokowane.
 
Sir fronshire 



Wiek: 30
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 65