Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Jednostki 6. poziomu

Która z poniższych jednostek jest najlepsza?
Czempion
9%
 9%  [ 32 ]
Skorpena (naga królewska)
24%
 24%  [ 85 ]
Ifryt sułtański (miryd)
4%
 4%  [ 15 ]
Jednorożec bitewny
1%
 1%  [ 7 ]
Upiorny rycerz (władca mroku)
48%
 48%  [ 170 ]
Cyklop królewski
4%
 4%  [ 15 ]
Żywiołak magii
2%
 2%  [ 10 ]
Wiwerna królewska
1%
 1%  [ 7 ]
Chimera
2%
 2%  [ 8 ]
Nie mam zdania
0%
 0%  [ 3 ]
Głosowań: 352
Wszystkich Głosów: 352

Autor Wiadomość
london5 

Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2016-04-26, 10:38   

Bezapelacyjnie Upiorny rycerz.
 
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-12-03, 02:14   

Teoretycznie najbardziej użyteczne w praktyce sa nagi, bo przecież one powstrzymują kontre co mocno ułatwia farmienie i toczenie wielkich bitew. Z drugiej storny sa drogie, i tu najlepiej w stosunku ceny do jakosci prezentuje sie kawalerzysta, dodatkowo wiadomo na polowie map jest stajnia, co powoduje, że mozna miec 5 czempionów na początku 2 tygodnia co jest juz prawdziwa siłą, o niskim koszcie produkcji.

Pamiętajmy, że champion z blessem może zadać największe obrażenia z 6 lvla, rycerz pomimo swojego kryta, ma obrażenia które mozna zapisac 18-36 jako iż kryt ma 20% szans. Champion może zadać 25 + załóżmy średnio przebywa 8 pół czyli 25 *1,4=35, spore nie? :D

Moje typy:
1. champion
2. naga
3. rycerz
4. nix
5. cyklop
6. ifryt
7. jednorożec
8. zywiolak magi
9. wiwerna/chimera

jednak realia sa takie, ze wiwerny i cyklopy zazwyczaj występuja w duzo wiekszych ilościach, ale czy to ma sie liczyc jako siła jednostki? mysle, ze tak, wkoncu to jest jej plus, wtedy najsilniejsza jednostka 6 lvla staje sie cyklop a druga wiwerna.
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2017-12-03, 10:49   

W hocie są banki cyklopów, a samo siedlisko nie potrzebuje kryształów. A wiwerny wcale nie padają szybko na Tazarze...
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2017-12-03, 12:22   

Przy władcach bestii nawet ważki są tanky.
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-12-03, 16:21   

zrealowanydawid napisał/a:
Champion może zadać 25 + załóżmy średnio przebywa 8 pół czyli 25 *1,4=35, spore nie? :D

Nie, to tak nie działa (a raczej działa tak tylko w ściśle określonych warunkach). Polecam zapoznać się z tym http://mightandmagic.wiki...ge_%28Heroes%29

A Ty Krzemo ogarnąłbyś HotA:P Zresztą wiwki już w SoDzie były podstawą armii na większości templi.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-12-06, 13:00   

zrealowanydawid napisał/a:
Czemu miałbym nie skakać po polu bitwy z kąta do kąta skoro moge zadać o 40% wieksze obrażenia?
Przeczytaj mój post, 40% to bardzo optymistyczna (i w sumie najbiedniejsza) wersja.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-12-07, 01:04   

krzemo napisał/a:
gram tylko official release ;p

Mieszkam pod kamieniem*

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
kr1zis89



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 50
Wysłany: 2017-12-07, 17:34   

A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-12-07, 21:10   

hrabo napisał/a:
Przeczytaj mój post, 40% to bardzo optymistyczna (i w sumie najbiedniejsza) wersja.


Coś poza to że bonus do obrazen wynosi 5% na pole jest istotne?
Chcesz mi mówić tu o umiejętnościach bohatera? jakie to ma znaczenia, i tak obrażenia beda własnie o 5% 8 x kratek większe???

krzemo napisał/a:
pewnie, że może, ale wtedy najpewniej nie uderzy w kluczowe jednostki ale losowe. Tak jak napisałem wyżej - albo uderzamy tam gdzie chcemy albo tam gdzie zadamy duże obrażenia. Oczywiście czasem zejdzie się jedno z drugim. Czasem.


Sranie do gara, kluczowych jednostek masz z 3,4 w pierwszej turze starasz sie coś zlikwidować a potem ciągle masz coś do zrobienia :D
Zreszta głupia gadka, jak nawet czempion przebędzie 4/5 pól to bije tyle co najlepsi na tym poziomie.
Dla mnie to jednostka która pasuje też do kosztów zamku, królewska naga niestety jest sporo za droga, co powoduje problemy z wykupieniem tytanów.

krzemo napisał/a:
można też rzucić curse dlatego takie gadanie jest imo bezcelowe


Ty jesteś bezcelowy, oceniaj jednostki w taki sposób jaki bedziesz ich używał, a nie oceniasz je, tak jak by nie mieli używać umiejętności, albo miałbyś ich nie wspierać czarami :DD

Jesli taki gigant ma obrażenia 40-60, to ta 60-tka to nie jest potęga? Np grasz nellą, nie idziesz w moc, i co, walisz blessa i masz taką mocna jednostke.

A farmienie? Na farmieniu nie rzucisz blesa? :D
czy farmienie to już się nie liczy wogle i nie ma sensu tego oceniać? :DD


kr1zis89 napisał/a:
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.


No spoko masz racje, ale wex pod uwage to, że nekro to inny zamek, ma ssacy 2,3 lvl dlatego, że sa szkielety, a smok ssie bo 4,5,6 lvl z nekro sa w ścisłej czołówce jednsotek z tego poziomu.
I teraz odbierając im Co by nie było, druga najsilniejszą jednsotke z zamku (pierwszy wampir), a jednoczesnie jedną z 4 sensownych jednsotek, nie ma co sie dziwić :DD
Zresztą takie gadki to nie maja za dużego sensu :D
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2017-12-07, 21:38   

zrealowanydawid napisał/a:
królewska naga niestety jest sporo za droga, co powoduje problemy z wykupieniem tytanów.

Posiadanie tytanów to czysta abstrakcja, chyba że ktoś gra jebusa fortecą XD
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-12-08, 15:04   

zrealowanydawid napisał/a:
Coś poza to że bonus do obrazen wynosi 5% na pole jest istotne?
Chcesz mi mówić tu o umiejętnościach bohatera? jakie to ma znaczenia, i tak obrażenia beda własnie o 5% 8 x kratek większe???

Nie przeczytam argumentu rzuconego przez rozmówcę, ale się wypowiem.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Bernard 

Wiek: 28
Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 6
Wysłany: 2017-12-08, 17:05   

kr1zis89 napisał/a:
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.


Nie zgodze się co do bastionu ,wg mnie trzon armii tego zamku stanowią poza elfami jednorogi ,ulepszone mają 110/120? hp ,w każdym razie dość dużo jak na jednostkę 6. poziomu i na początku gry są bardzo pomocne by czyścić banki a i oślepienie też jest mega,jakoś mam wrażenie że w hocie wchodzi o wiele częściej ,jednak swój głos oddałem na mrocznego rycerza za ilość hp i piekielnie duże obrażenia,a nekro też wcale tak nie leży i kwiczy bez nich ,przecież są jeszcze alpy i legiony szkieletów ;d
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-12-11, 21:24   

Bernard napisał/a:
kr1zis89 napisał/a:
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.


Nie zgodze się co do bastionu ,wg mnie trzon armii tego zamku stanowią poza elfami jednorogi ,ulepszone mają 110/120? hp ,w każdym razie dość dużo jak na jednostkę 6. poziomu i na początku gry są bardzo pomocne by czyścić banki a i oślepienie też jest mega,jakoś mam wrażenie że w hocie wchodzi o wiele częściej ,jednak swój głos oddałem na mrocznego rycerza za ilość hp i piekielnie duże obrażenia,a nekro też wcale tak nie leży i kwiczy bez nich ,przecież są jeszcze alpy i legiony szkieletów ;d


No ale jednak bastion ma wsparcie ze strony przeciez centaura, krasnoluda, elfa, enta i smoka,, pegaza uznam jako masło.
Nekro tak nie ma, i w pewnym sensie jest to racja.
 
Bring_thesky 
Bring_thesky


Wiek: 33
Dołączyła: 14 Gru 2020
Posty: 7
Wysłany: 2021-08-26, 11:44   

Upiorny rycerz, chociaż aby kupić trzeba mieć sporo gold.
Zawsze doceniałam Cyklopy
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 46 z 46
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group