Teoretycznie najbardziej użyteczne w praktyce sa nagi, bo przecież one powstrzymują kontre co mocno ułatwia farmienie i toczenie wielkich bitew. Z drugiej storny sa drogie, i tu najlepiej w stosunku ceny do jakosci prezentuje sie kawalerzysta, dodatkowo wiadomo na polowie map jest stajnia, co powoduje, że mozna miec 5 czempionów na początku 2 tygodnia co jest juz prawdziwa siłą, o niskim koszcie produkcji.
Pamiętajmy, że champion z blessem może zadać największe obrażenia z 6 lvla, rycerz pomimo swojego kryta, ma obrażenia które mozna zapisac 18-36 jako iż kryt ma 20% szans. Champion może zadać 25 + załóżmy średnio przebywa 8 pół czyli 25 *1,4=35, spore nie? :D
jednak realia sa takie, ze wiwerny i cyklopy zazwyczaj występuja w duzo wiekszych ilościach, ale czy to ma sie liczyc jako siła jednostki? mysle, ze tak, wkoncu to jest jej plus, wtedy najsilniejsza jednostka 6 lvla staje sie cyklop a druga wiwerna.
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.
Przeczytaj mój post, 40% to bardzo optymistyczna (i w sumie najbiedniejsza) wersja.
Coś poza to że bonus do obrazen wynosi 5% na pole jest istotne?
Chcesz mi mówić tu o umiejętnościach bohatera? jakie to ma znaczenia, i tak obrażenia beda własnie o 5% 8 x kratek większe???
krzemo napisał/a:
pewnie, że może, ale wtedy najpewniej nie uderzy w kluczowe jednostki ale losowe. Tak jak napisałem wyżej - albo uderzamy tam gdzie chcemy albo tam gdzie zadamy duże obrażenia. Oczywiście czasem zejdzie się jedno z drugim. Czasem.
Sranie do gara, kluczowych jednostek masz z 3,4 w pierwszej turze starasz sie coś zlikwidować a potem ciągle masz coś do zrobienia :D
Zreszta głupia gadka, jak nawet czempion przebędzie 4/5 pól to bije tyle co najlepsi na tym poziomie.
Dla mnie to jednostka która pasuje też do kosztów zamku, królewska naga niestety jest sporo za droga, co powoduje problemy z wykupieniem tytanów.
krzemo napisał/a:
można też rzucić curse dlatego takie gadanie jest imo bezcelowe
Ty jesteś bezcelowy, oceniaj jednostki w taki sposób jaki bedziesz ich używał, a nie oceniasz je, tak jak by nie mieli używać umiejętności, albo miałbyś ich nie wspierać czarami :DD
Jesli taki gigant ma obrażenia 40-60, to ta 60-tka to nie jest potęga? Np grasz nellą, nie idziesz w moc, i co, walisz blessa i masz taką mocna jednostke.
A farmienie? Na farmieniu nie rzucisz blesa? :D
czy farmienie to już się nie liczy wogle i nie ma sensu tego oceniać? :DD
kr1zis89 napisał/a:
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.
No spoko masz racje, ale wex pod uwage to, że nekro to inny zamek, ma ssacy 2,3 lvl dlatego, że sa szkielety, a smok ssie bo 4,5,6 lvl z nekro sa w ścisłej czołówce jednsotek z tego poziomu.
I teraz odbierając im Co by nie było, druga najsilniejszą jednsotke z zamku (pierwszy wampir), a jednoczesnie jedną z 4 sensownych jednsotek, nie ma co sie dziwić :DD
Zresztą takie gadki to nie maja za dużego sensu :D
Coś poza to że bonus do obrazen wynosi 5% na pole jest istotne?
Chcesz mi mówić tu o umiejętnościach bohatera? jakie to ma znaczenia, i tak obrażenia beda własnie o 5% 8 x kratek większe???
Nie przeczytam argumentu rzuconego przez rozmówcę, ale się wypowiem.
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.
Nie zgodze się co do bastionu ,wg mnie trzon armii tego zamku stanowią poza elfami jednorogi ,ulepszone mają 110/120? hp ,w każdym razie dość dużo jak na jednostkę 6. poziomu i na początku gry są bardzo pomocne by czyścić banki a i oślepienie też jest mega,jakoś mam wrażenie że w hocie wchodzi o wiele częściej ,jednak swój głos oddałem na mrocznego rycerza za ilość hp i piekielnie duże obrażenia,a nekro też wcale tak nie leży i kwiczy bez nich ,przecież są jeszcze alpy i legiony szkieletów ;d
A gdyby usunac z kazdego miasta jednostke 6ego levelu??
Ktore najbardziej by ucierpialo?
Zamek, twierdza ,bastion, loch sobie poradzi.
Inferno, forteca, cytka- cos tam odczuje.
Nekropolia lezy i kwiczy.
Nie zgodze się co do bastionu ,wg mnie trzon armii tego zamku stanowią poza elfami jednorogi ,ulepszone mają 110/120? hp ,w każdym razie dość dużo jak na jednostkę 6. poziomu i na początku gry są bardzo pomocne by czyścić banki a i oślepienie też jest mega,jakoś mam wrażenie że w hocie wchodzi o wiele częściej ,jednak swój głos oddałem na mrocznego rycerza za ilość hp i piekielnie duże obrażenia,a nekro też wcale tak nie leży i kwiczy bez nich ,przecież są jeszcze alpy i legiony szkieletów ;d
No ale jednak bastion ma wsparcie ze strony przeciez centaura, krasnoluda, elfa, enta i smoka,, pegaza uznam jako masło.
Nekro tak nie ma, i w pewnym sensie jest to racja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum