Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Jednostki 4. poziomu

Która z jednostek 4 poziomu jest twoim zdaniem najsilniejsza?
Wampirzy lord (alp)
61%
 61%  [ 182 ]
Bazyliszek królewski (większy)
2%
 2%  [ 6 ]
Krzyżowiec
17%
 17%  [ 51 ]
Ogr szaman
6%
 6%  [ 19 ]
Meduza królewska
1%
 1%  [ 5 ]
Arcymag
6%
 6%  [ 20 ]
Żywiołak energii
0%
 0%  [ 1 ]
Srebrny pegaz
2%
 2%  [ 8 ]
Rogaty demon
1%
 1%  [ 5 ]
Głosowań: 297
Wszystkich Głosów: 297

Autor Wiadomość
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-08-18, 09:50   

Cytat:
Alp – legendarna istota. Rodzaj wampira. Jest to tzw. wampir wyższy, przez niektórych nazywany także zmorą. Występuje zwykle pod postacią ludzkiej kobiety, potrafi się polimorfować w zwierzęta takie jak pies czy kot. Spotkać go można zwykle w okolicach wsi. Atakuje tylko nocą podczas pełni. Krew wysysa głównie ze śpiących istot, wgryzając się wstrzykuje w ciało ofiary usypiającą substancję, powodującą koszmary. Pojawia się między innymi w sadze o wiedźminie i Narrenturm Andrzeja Sapkowskiego, jako odmiana wampira (mężczyzna o białych włosach), oraz w grze komputerowej Heroes of Might and Magic III.

Alp wywodzi się z germańskiej mitologii, o czym świadczą terminy Alptraum (koszmar senny) i Alpdrück (postać z koszmaru, dusząca śpiącego, czyli Dusiołek).

wikipedia nie boli :-P

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2017-08-18, 10:10   

hehe, lenistwo... dzięki ;)
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-10-23, 00:01   

1. wampir na pewno poza konkurencją, chociaż
koszta ulepszenia sa dość spore, al na pewno nie tak wysokie aby mówić o czymś typu koszta krzyształów w bastionie.
2. assid -> moga być kontrowersje, ja kocham ta jednsotkę, jej przyrost + duży atak, bardzo dobre obrażenia sprawiają, że jest to wg mnie najgroźniejsza jednostka przeciwłucznicza w początkowych fazach gry w walkach z graczem, jak i idealny dobijak jak niks weźmie na klate kontre.
Do tego cena jednostki i budynku bardzo fajna, bardzo lubie mapy gdy mam budynek do tych jednostek, jest to chyba najlepsza opcja w tym zamku, i nie wiem czy nie najlepsza jednostka w grze patrząc na stosunek budowy siedliska, przyrostu użyteczności i ceny.
3. ogr -> to jest jednak mimo wszystko zawodnik, kosmiczne obrazenia atak i hp, nie mozna go jednak nie docenic, a ta żadze krwi jednak zawsze rzuca, i zwiększa o 30% obrażenia beha czy roka, to też jednak dużo, a jak posiadamy grupowe przyspieszenie na pewno jest silny ;d
4. krzyzowiec co tu pisac, wielu moze uwazac ze jest silny, jednak brakuje mu jednej rzeczy - hp, gdyby miał 40 można byłoby go typować do top1, bo wtedy pewnie robił by wampira, ale to była by już przesada, po prostu wybitna jednostka ofensywna.
5. demon jest tu musi byc ;d Nie powiem, ze jest jednostką najlepszą, bo równie dobrze mógłbym powiedzieć, ze to czart nią jest na swoim poziomie i to bardziej czartowi się należą "brawa" Demo jako jednostka ma jednak sporo dobrych cech -> przyzwoite statystyki atak/obrona/obrazenia/hp jedynie kuleje szybkość, ale wiadomo grając inferno i tak musimy lecieć w magie powietrza. Kolejne plusy to cena jednostki i siedliska, naprawdę fajna jednostka nawet jesli nie umiemy farmic.
No i kolejny wielki plus, po farmieniu ulepszenie które daje 5 hp i 1 do speeda czyli jak by nie patrzył daje bardzo dużo kosztuje tylko 20 złota.
No i kolejny plus jednostki jest taki, kupując demony pierwszego dnia można strasznie dużo wytankować nimi i mieć walki bez strat
6 mag zawsze spoko
7. bazyl
8. meduza
9. pegaz -> miałem go dać na 6 miejsce, ale jak zrobiłem testy to on dostaje ostry wpiernicz na symulacji z jednego przyrostu od kazdego, no może rozwali meduzy ledwo i królów poziomu zywioły, i pomimo jego niby strategicznej pozycji w bastionie uważam, że są nic nie warte i lepiej zbierać wiwerny bo pegazy przy pierwszej lepszej walce padną jak muchy i nawet strzelaków nie wybiją :D
10 zywiolak
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-10-23, 00:15   

Cytat:
ogr(...)zwiększa o 30% obrażenia beha czy roka

eee co? jakie 30% obrażenia?

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2017-10-24, 10:48   

zrealowanydawid napisał/a:
2. assid -> moga być kontrowersje, ja kocham ta jednsotkę, jej przyrost + duży atak, bardzo dobre obrażenia sprawiają, że jest to wg mnie najgroźniejsza jednostka przeciwłucznicza w początkowych fazach gry w walkach z graczem, jak i idealny dobijak jak niks weźmie na klate kontre.

To się dość mocno rozpędziłeś! Pomimo dużego przyrostu assid pada jak mucha, nawet przy ataku słabszych jednostek. Przez to jest raczej słabszą jednostką 4 levelu.
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2017-10-24, 18:29   

Begrezen,
Chyba o żądzę krwi mu chodziło.
Zgodzę się z alpami ale potem wdg mnie :
krzyżowiec,ogr,arcymag bazyliszek demon -na równi,pegaz,meduza i Ptak z hota a na końcu żywiołak
Wogóle nwm jak mogli tak nekro nie zbalansować zaczynając rozbudowę na alpy już w 3 tygodniu niczego innego nie używam sięszkielety usuwam bo spowalniają armię dlatego na maina biorę thanta z orzywieniem i regeneracją many jest on bardzo silny.Ten sposób może jest słaby na multi ale nekro nigdy mp nie grałem bo tak jak mówię jest ono zbyt silne.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-10-24, 21:51   

Lwikcrg napisał/a:
Begrezen,
Chyba o żądzę krwi mu chodziło.

Na pewno o to i Beg o tym wie - problem w tym, że to nie jest 30%. Wprawdzie w odpowiednich warunkach, MA PRAWO być akurat 30% (5% dmg/1 pkt różnicy atak-obrona dla atak-obrona>0), ale tylko dla odpowiedniego stosunku atak/obrona oraz dla walki na magicznej ziemi, gdzie ogry castują ten czar w wersji dodającej 6 ataku, nie 3. Dlatego to może być 30%, ale nie musi. I chyba o to Begrezenowi chodziło, Lwikcrg ;)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2017-10-24, 22:08   

Wsumie ciekawe te wyliczenia nigdy nie czytałem o tych % do ataku w zaklęciach tj(modlitwa,rządza itp)
Jak już mówisz o magicznej ziemi to cytka,strong,forteca mają na niej lekką przewagę .Jeszcze jak u dżina wejdzie modlitwa.
A jak to jest u czarodziejskiego smoka ktoś wie?Zadaje większy dmg na magicznej czy jak?
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-11-26, 01:36   

Ravciozo napisał/a:
Lwikcrg napisał/a:
Begrezen,
Chyba o żądzę krwi mu chodziło.

Na pewno o to i Beg o tym wie - problem w tym, że to nie jest 30%. Wprawdzie w odpowiednich warunkach, MA PRAWO być akurat 30% (5% dmg/1 pkt różnicy atak-obrona dla atak-obrona>0), ale tylko dla odpowiedniego stosunku atak/obrona oraz dla walki na magicznej ziemi, gdzie ogry castują ten czar w wersji dodającej 6 ataku, nie 3. Dlatego to może być 30%, ale nie musi. I chyba o to Begrezenowi chodziło, Lwikcrg ;)


ziomek zwieksza o 6.
Jak lepiej zobrazować zadawany dmg? 6 ataku nie brzmi tak przekonywująco jak 30 % :D
Miałem na mysli farmienie, zreszta twierdza ma praktycznie zawsze wiecej ataku niz wróg obrony wiec 30%.
I po co gadasz o tej magiczdej ziemi, jej nigdy nie ma w normalnych warunkach, naucz sie przydatnych rzeczy a nie swirujesz głupotami :D
Co by nie było, lepiej powiedziec, ze daja 6 ataku, prezycyjniej ;)

heroes3 napisał/a:
zrealowanydawid napisał/a:
2. assid -> moga być kontrowersje, ja kocham ta jednsotkę, jej przyrost + duży atak, bardzo dobre obrażenia sprawiają, że jest to wg mnie najgroźniejsza jednostka przeciwłucznicza w początkowych fazach gry w walkach z graczem, jak i idealny dobijak jak niks weźmie na klate kontre.

To się dość mocno rozpędziłeś! Pomimo dużego przyrostu assid pada jak mucha, nawet przy ataku słabszych jednostek. Przez to jest raczej słabszą jednostką 4 levelu.


No nie zgodze się z tobą. Krzyżowca zalicza się na bank to ścisłej czołówki, a obe jednostki są niemak identyczne, z tym, ze asidów mamy 3 o więcej czyli finalnie mozmna się spodziewać ich o jakieś 37,5% więcej, co spowoduje, że zadadzą o ok 20% dmg więcej niż krzyżowcy, a co do twardości mają co prawda 4 obrony i 5 hp mniej, ale czy to nie rekompensuje tego, ze maja lot na całą mape i przecież można fajne akcje nimi robić na klepsydrze już w pierwszej turze, czego nie może zrobić prkatycznie żadna jednostka tego poziomu. Wątpie tez, zeby ktoś skupił w pierwszej turze na nich własnie atak, bo czarami lepiej walić pirata/nixa. Ja ogólnie za duzo przystanią nie grałem, wogle teraz nie gram w heroski ale ta jednostka ma potencjał jak się na nich mocno postawi od początku nic nie straci i jeszcze bedzie dwell to dmg robią chory jak na moje oko z corkesem :D

Czy jakakolwiek onna jednostka 4 poziomu jest tak groźna nie licząc alpa? Wiadomo, jest dośc łatwa do zlikwidowania, ale ciągle ma przyrost +37,5%, czyli to tak jakby mieli prawie 40 hp ;d

Nie chodzi w tej jednostke o to żeby solo kładł ogra przecież :D
A alpa mógłby pojechać spokojnie 1v1, bo jak by wleciał od razu w niego na podwójnym ataku mógłby ich prawie do konca wybić :D
A zrobiłem krótki test:
100 wampirów vs 135 assidów
bohaterowie isra vs corkes
stasystyki bazowe - isra 10-10 , corkes 15-5
poziomy bohaterów - 15.
bez magii.
Przegieg bitwy, jako ze assid zaatakuje pierwsze wampir pierwsza tura tarcza, a potem wiadomo.
Assid go zjadł, straty 41/135 assidów xD

Tak wiem, był corkes, ale to tak wiele nie zmienia tak wiele, teraz wybrałem sobie dereka do testów, na statach 10/10, i obaj bohaterowie nie mają zadnych umiejetności drugorzednych mogacych wspłynac na walke (atak,obrona dowodzenie, luck) i wyszlo tak, ze zostalo 51 assidow, a kto inny jest w stanie porobić alpa 1v1? :DD
Krzyżowiec nie ma zadnych szans, a jak on nie ma to nikt nie ma.

I teraz piszcie swoje mądrości :D
 
Lonerlee


Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-07-26, 23:16   

Chociaż tutaj idzie się z większością zgodzić. Wampirzy lordowie, bez dwóch zdań.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 32 z 32
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group