Wysłany: 2017-10-21, 15:06 Obrońcy neutralnego miasta.
Witam, tworzę pewną mapkę do Heroes III (edytor hoty) i mam problem.
Chciałbym aby bohater z bardzo małą ilością wojska (kilku pikinierów, kilku łuczników, parę gryfów) przejął sobie neutralny zamek w okolicy 2-3 miesiąca. Jednak jest to niemożliwe, ponieważ wśród jego obrońców potrafią być już nawet anioły. Jest jakiś sposób, żeby to zniwelować w edytorze??
Gdy zostawiam garnizon domyślnie, czyli we właściwościach zamku nie klikam "własne ustawienia", to przez pierwsze dwa-trzy tygodnie armia prawie mu nie rośnie, jednak później pojawiają się nieulepszeni kusznicy, mnisi i nawet anioły.
A gdy we właściwościach zamku kliknę "własne ustawienia" i ustawie aby garnizonu bronił tylko jeden pikinier, to mimo wszystko z upływem tygodni obrońcy i tak się pojawiają i to dużo szybciej niż przy zamku z nieustawionym garnizonem. Pojawiają się ulepszeni kusznicy, duża ilość gryfów i kawalerzyści.
Skąd takie różnice i jak temu zapobiec? Chciałbym, aby bohater z maluteńką armią mógł sobie wejść do praktycznie niestrzeżonego zamku w 2-3 miesiącu. Zależy mi na tym, bo to taki urok mapy fabularnej :)
Póki co, jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy, to po prostu ustawić "zdarzenie" przed zamkiem i dodać w nim dużą ilość wojska, tak aby móc zdobyć taki zamek. No ale to mi trochę komplikuje gameplan... pomocy! ;)
No niestety. Ustawiłem 7 slotów po jednej rusałce i z upływem tygodni zostały one bestialsko wtrącone do lochu i zastąpione jednostkami z zamku. Nawet nie zostały połączone w jedną większą grupkę, tak żeby ich wciąż było 7, one po prostu zostały eksterminowane.
Bądźmy poważni... Przecież komputer rozbuduje ten zamek, a jako garnizon ustawi dużo większą armię niż neutralny losowy przyrost. To raz. Dwa, mówię, że to mapa fabularna i w grę nie wchodzi oddanie takiego zamku wrogowi
A mnisi jako obrońcy to się pojawiają nawet mimo wyłączenia klasztoru w zamku...
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-10-21, 16:13
Kajet napisał/a:
Bądźmy poważni... Przecież komputer rozbuduje ten zamek
rozbuduje, jeśli mu na to pozwolisz jako mapmaker xD
Kajet napisał/a:
a jako garnizon ustawi dużo większą armię niż neutralny losowy przyrost.
jeśli będzie miał z czego i jeśli będzie widział zagrożenie
Kajet napisał/a:
mówię, że to mapa fabularna i w grę nie wchodzi oddanie takiego zamku wrogowi
jak mu zablokujesz karczmę i np. fort to nic nie zrobi, a zamek będzie pusty. potem możesz ustawić zdarzenie tylko dla gracza ludzkiego, które ten fort zbuduje i wtedy rozbudowa zamku będzie możliwa.
jest też inna opcja. ustaw zdarzenie, które będzie codziennie kradło dla tego przeciwnika surowce, tak by nie mógł nic budować xD
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Jednak miałeś rację. Wystarczyło dać zamek komputerowi i ustawić mu zdarzenie na pierwszy dzień które odebrało mu wszystkie surowce. Bez tego kompletnie nic nie mógł zbudować a zamek nawet w 3 miesiącu stoi pusty i można sobie normalnie wejść do niego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum