Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Zagadki
Autor Wiadomość
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-07-13, 12:00   

Dobra, nie zrozumieliśmy się. Ramka zaznaczenia edytora jest inna.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-16, 17:52   

nikt nie odpowiedział, więc daje rozwiązanie
Ravciozo napisał/a:

2) Istnieje obiekt, który w edytorze SoD występuje i w edytorze HotA...również. I w obu wygląda tak samo. Ma taką samą funkcję i w ogóle. Ale...zajmuje inną ilość terenu! Inną ilość 'kratek', choć poza tym jest identyczny. Pytanie: co to za obiekt? ;)

chyba raczej 3 obiekty xd

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-07-16, 19:29   

Brawo. Wprawdzie rozmawialiśmy o tym na PW, ale i tak gratuluję dobrej odpowiedzi. Z moich zagadek zostaje literówka w angielskim edytorze HotA (poza żwyiołak burzy) oraz jakieś tam stare nierozwiązane moje zagadki; jak ktoś chce to się cofnie parę stron.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-16, 19:43   

Ravciozo napisał/a:
Brawo. Wprawdzie rozmawialiśmy o tym na PW, ale i tak gratuluję dobrej odpowiedzi.

przecie wszystko było w moim poradniku ;v

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-07-16, 22:03   

eee...gdzie? :v

A może ktoś pokusi się o rozwiązanie drugiej (pierwszej, właściwie) zagadki?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-30, 13:11   

czas odświeżyć temat. jak zrobić, żeby w pierwszym dniu gry(111) było do wykupienia 0 jednostek?(ofc gdy siedlisko mamy już zbudowane od razu) i nie, to nie są żadne wogi :P

[ Dodano: 2017-07-30, 14:27 ]
by lepiej zobrazować sytuację:
zaczynamy grę. dzień 1. wchodzimy do naszego początkowego miasta, a tam mamy już siedlisko jednostki, ale do wykupienia 0 :-D

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2017-07-30, 13:57   

Hm, wykupić jednostki, wyjść z zamku, wejść ponownie i tadam - 0 :P

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
tactic


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 41
Skąd: z Polski
Wysłany: 2017-07-30, 15:07   

Musi być miesiąc plagi?
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-30, 15:57   

to sam początek rozgrywki...

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Michael 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 247
Wysłany: 2017-07-30, 18:37   

Zrobić zdarzenie czasowe dla tego zamku budujące w pierwszym dniu te siedliska? xd
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-30, 19:07   

to jeden ze sposobów. jest jeszcze inny :-)

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
sasgabi 

Wiek: 54
Dołączyła: 17 Sie 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-08-17, 21:05   

dzięki Begrezen :mrgreen:
 
skorpen90004002



Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 28
Wysłany: 2017-09-26, 12:35   

czy da sie na randomowej mapie 1vs7 cpu 200%, bez dyplomacji, przekroczyć liczebność armii jednego typu, poł miliona albo milion?(albo jeszcze więcej) jak tak, to jak i czy tylko tego jednego typu, czy wszystkie?

np. w limicie czasowym do 12 miesiąca.

EDIT: hrabo wychaczył błąd 1vs7

Skorpiony powinny wejść do gry jako 7-poziomowe jednostki
Ostatnio zmieniony przez skorpen90004002 2017-09-26, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-09-26, 12:47   

Nie da się grać 1v8.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-09-26, 15:11   

Maksymalna liczebność to jakieś 2147xxxxxx chyba, jeśli nie o to chodzi, to proszę, sprecyzuj pytanie

[ Dodano: 2017-09-26, 16:12 ]
Begrezen napisał/a:
czas odświeżyć temat. jak zrobić, żeby w pierwszym dniu gry(111) było do wykupienia 0 jednostek?(ofc gdy siedlisko mamy już zbudowane od razu) i nie, to nie są żadne wogi :P

[ Dodano: 2017-07-30, 14:27 ]
by lepiej zobrazować sytuację:
zaczynamy grę. dzień 1. wchodzimy do naszego początkowego miasta, a tam mamy już siedlisko jednostki, ale do wykupienia 0 :-D


1. Zdarzenie czasowe
2. Grać hot-seat i nie być pierwszym graczem w 111 - ktoś inny może je wykupić.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 89 z 91
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group