Gram w swoją mapę, zaprojektowałem bosa z mocnymi statami. Dodałem sobie kajdany wojny bo ponowna walka z nim byłaby ciężka. Jednak jak go pokonałem komputer wynajął go ponownie po kilku tygodniach.
Chodzi o to, że pokonanie wrogiego bohatera( jeśli nie ucieknie), nie wyklucza go na stałe z gry. Tylko ja tak mam ?
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-28, 01:03
pokonanego bohatera zawsze można wykupić w karczmie. jeśli nie chcesz by wróg go kupował, zmień ustawienia wynajmu tego bohatera, w opcjach gry(ustawienia mapy>>bohaterowie)
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-07-28, 06:21
As098 napisał/a:
Dodałem sobie kajdany wojny bo ponowna walka z nim byłaby ciężka.
Kajdany wojny nie pozwalają żadnej ze stron uciec z pola bitwy. Nie oznacza to jednak, że nie można go później spotkać w karczmie (co jest głupie, ale nic na to nie poradzimy).
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-07-28, 12:27
guziec napisał/a:
To nie jest głupie. Bohater nie ginie, tylko opuszcza gracza. To nie wyklucza przecież pojawienia się w tawernie.
Po przegranej bitwie bohater sobie po prostu odchodzi. Wróg oczywiście nie chce go pojmać, bo po co. Akurat system z więzieniami z heroes 4 uważam za jeden z lepszych (gdyby tylko odsyłali tych bohaterów do stolicy, a nie najbliższego miasta).
To niestety nie jest jedyne niewłaściwe zachowanie gry. Mogę wymienić inne:
- Rozwiązaniem jest, że warunkiem wygranej jest pokonanie takiego bohatera z mega statami.
Tylko jeśli ustawimy to, za cel wygranej komputer nie chce walczyć tym bohaterem.
Problem ze zrobieniem map z celem przetransportowanie artefaktu. Grałem w mapę ( wojna z cesarstwem ) zamiast pokonać trasę wystarczy zaatakować bohaterem i nim uciec, wynajmujemy go w karczmie razem z artefaktem. I tak złożyłem eliksir życia w jeden dzień.
I weź tu zrób dobrą przygodową mapę.
- Warunek przegranej utrata konkretnego bohatera, brak karczmy na przy jego drodze do celu.
Btw miło wiedzieć że forum żyje
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-28, 21:38
As098 napisał/a:
To niestety nie jest jedyne niewłaściwe zachowanie gry. Mogę wymienić inne:
- Rozwiązaniem jest, że warunkiem wygranej jest pokonanie takiego bohatera z mega statami.
Tylko jeśli ustawimy to, za cel wygranej komputer nie chce walczyć tym bohaterem.
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje cel misji raczej nie ma tu nic do rzeczy,
As098 napisał/a:
Problem ze zrobieniem map z celem przetransportowanie artefaktu. Grałem w mapę ( wojna z cesarstwem ) zamiast pokonać trasę wystarczy zaatakować bohaterem i nim uciec, wynajmujemy go w karczmie razem z artefaktem. I tak złożyłem eliksir życia w jeden dzień.
to nie jest niewłaściwe zachowanie gry, tylko niedopatrzenie autora trzeba było ustawić odpowiedni warunek przegranej ;_;
As098 napisał/a:
- Warunek przegranej utrata konkretnego bohatera, brak karczmy na przy jego drodze do celu.
to już zależy od koncepcji mapy. może autor mapy chciał, byś miał tylko jednego bohatera?
As098 napisał/a:
Btw miło wiedzieć że forum żyje
to pewnie dlatego, że konkurs tuż tuż
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje cel misji raczej nie ma tu nic do rzeczy,
Zapomniałeś o tym jak już cpu straci ostatni zamek i wtedy jak to się mówi tonący brzytwy się chwyta ale zazwyczaj to tak właśnie jest na wyższych poziomach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum