Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Kajdany wojny, bug
Autor Wiadomość
As098


Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 35
Wysłany: 2017-07-28, 00:48   Kajdany wojny, bug

Gram w swoją mapę, zaprojektowałem bosa z mocnymi statami. Dodałem sobie kajdany wojny bo ponowna walka z nim byłaby ciężka. Jednak jak go pokonałem komputer wynajął go ponownie po kilku tygodniach.
Chodzi o to, że pokonanie wrogiego bohatera( jeśli nie ucieknie), nie wyklucza go na stałe z gry. Tylko ja tak mam ?
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-28, 01:03   

pokonanego bohatera zawsze można wykupić w karczmie. jeśli nie chcesz by wróg go kupował, zmień ustawienia wynajmu tego bohatera, w opcjach gry(ustawienia mapy>>bohaterowie)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 666
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-07-28, 06:21   

As098 napisał/a:
Dodałem sobie kajdany wojny bo ponowna walka z nim byłaby ciężka.

Kajdany wojny nie pozwalają żadnej ze stron uciec z pola bitwy. Nie oznacza to jednak, że nie można go później spotkać w karczmie (co jest głupie, ale nic na to nie poradzimy).

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
guziec
śmierdziel


Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 7
Wysłany: 2017-07-28, 12:07   

To nie jest głupie. Bohater nie ginie, tylko opuszcza gracza. To nie wyklucza przecież pojawienia się w tawernie.
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 666
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-07-28, 12:27   

guziec napisał/a:
To nie jest głupie. Bohater nie ginie, tylko opuszcza gracza. To nie wyklucza przecież pojawienia się w tawernie.

Po przegranej bitwie bohater sobie po prostu odchodzi. Wróg oczywiście nie chce go pojmać, bo po co. Akurat system z więzieniami z heroes 4 uważam za jeden z lepszych (gdyby tylko odsyłali tych bohaterów do stolicy, a nie najbliższego miasta).

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
As098


Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 35
Wysłany: 2017-07-28, 20:11   

To niestety nie jest jedyne niewłaściwe zachowanie gry. Mogę wymienić inne:
- Rozwiązaniem jest, że warunkiem wygranej jest pokonanie takiego bohatera z mega statami.
Tylko jeśli ustawimy to, za cel wygranej komputer nie chce walczyć tym bohaterem.
Problem ze zrobieniem map z celem przetransportowanie artefaktu. Grałem w mapę ( wojna z cesarstwem ) zamiast pokonać trasę wystarczy zaatakować bohaterem i nim uciec, wynajmujemy go w karczmie razem z artefaktem. I tak złożyłem eliksir życia w jeden dzień.
I weź tu zrób dobrą przygodową mapę.
- Warunek przegranej utrata konkretnego bohatera, brak karczmy na przy jego drodze do celu.
Btw miło wiedzieć że forum żyje :mrgreen:
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-07-28, 21:38   

As098 napisał/a:
To niestety nie jest jedyne niewłaściwe zachowanie gry. Mogę wymienić inne:
- Rozwiązaniem jest, że warunkiem wygranej jest pokonanie takiego bohatera z mega statami.
Tylko jeśli ustawimy to, za cel wygranej komputer nie chce walczyć tym bohaterem.

cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje :-) cel misji raczej nie ma tu nic do rzeczy,

As098 napisał/a:
Problem ze zrobieniem map z celem przetransportowanie artefaktu. Grałem w mapę ( wojna z cesarstwem ) zamiast pokonać trasę wystarczy zaatakować bohaterem i nim uciec, wynajmujemy go w karczmie razem z artefaktem. I tak złożyłem eliksir życia w jeden dzień.

to nie jest niewłaściwe zachowanie gry, tylko niedopatrzenie autora :-| trzeba było ustawić odpowiedni warunek przegranej ;_;

As098 napisał/a:
- Warunek przegranej utrata konkretnego bohatera, brak karczmy na przy jego drodze do celu.

to już zależy od koncepcji mapy. może autor mapy chciał, byś miał tylko jednego bohatera?

As098 napisał/a:
Btw miło wiedzieć że forum żyje :mrgreen:

to pewnie dlatego, że konkurs tuż tuż :-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-30, 11:48   

Begrezen napisał/a:
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje

No tak nie do końca, wiele razy można spotkać cpu rozbijającego się na jakichś neutralach.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2017-07-30, 12:36   

Mikus napisał/a:
Begrezen napisał/a:
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje

No tak nie do końca, wiele razy można spotkać cpu rozbijającego się na jakichś neutralach.

To też chyba zależy od poziomu, na jakim gramy.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-30, 14:19   

Begrezen napisał/a:
cpu atakuje kogoś wtedy, gdy ma pewność wygranej, gdy wie że przegra albo walka będzie bardzo wyrównana to nieatakuje cel misji raczej nie ma tu nic do rzeczy,

Zapomniałeś o tym jak już cpu straci ostatni zamek i wtedy jak to się mówi tonący brzytwy się chwyta ale zazwyczaj to tak właśnie jest na wyższych poziomach.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group