Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Modelowanie Jednostek
Autor Wiadomość
Kalwason 
Behemot

Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 6
Wysłany: 2017-04-21, 09:05   Modelowanie Jednostek

Witam. Mam pytanie i liczę że ktoś odpowie :-)
Jak mam stworzyć własne jednostki do Heroes 3 ?
W sensie jakie są do tego programy żeby stworzyć tak dobre modele jak te oryginalne
z samej gry. Z góry dziękuje za odpowiedź :idea:
 
Veracruz 
veracruz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 223
Wysłany: 2017-04-21, 11:19   

Cytat:
Jak mam stworzyć własne jednostki do Heroes 3 ?

Programem Defmaker, najzwyczajniejszym w świecie Paintem, dużą ilością wolnego czasu oraz czytając poradniki, których pełno w necie! Ot, tyle.

Zwykła kaczka
 
Kalwason 
Behemot

Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 6
Wysłany: 2017-04-21, 14:36   

Dzięki za odpowiedź. Niby tak, ale oryginalne modele są w 3D, a nie 2D. A w paincie
3D nie zrobię. :-P
 
Veracruz 
veracruz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 223
Wysłany: 2017-04-21, 15:15   

Kalwason napisał/a:
Niby tak, ale oryginalne modele są w 3D

Kłóciłbym się co do tego, ale... mogę się mylić. W każdym bądź razie - na 3d nie wyglądają. :P

Zwykła kaczka
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-04-21, 15:24   

Cytat:
Jednostki, pola bitwy, zamki, lokacje na mapie przygody... wszystko to tworzone było w 3D w wysokich rozdzielczościach, a następnie przetwarzane na pomniejszone obrazki 2D. Zabieg ten pozwalał zachować piękną oprawę graficzną i zarazem zachować niewielkie wymagania sprzętowe.

h3 takie piękne <3

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-04-21, 20:22   

Były robione w 3D, jeszcze jak. A temat o modelowaniu masz w tym samym dziale, w którym założyłeś ten temat, raptem kilka pozycji niżej.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Veracruz 
veracruz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 223
Wysłany: 2017-04-22, 06:14   

Begrezen napisał/a:
Cytat:
Jednostki, pola bitwy, zamki, lokacje na mapie przygody... wszystko to tworzone było w 3D w wysokich rozdzielczościach, a następnie przetwarzane na pomniejszone obrazki 2D. Zabieg ten pozwalał zachować piękną oprawę graficzną i zarazem zachować niewielkie wymagania sprzętowe.

h3 takie piękne <3


Czyli, tak jakby miałem rację. :)

Zwykła kaczka
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group