OK, to to już wyjaśnione. Pozostaje:
1) Co do największej ilości jednostek na polu bitwy - da się mieć więcej :P
2) Co do walki z samym sobą - tak było m.in. w turnieju offline Jaskini Behemota, w zapisach Razera z mapy #5, wtedy się sporo ludzi dowiedziało o tym bugu :P. Co więcej, jeśli uciekniemy za pieniądze w tej walce, to teoretycznie zapłaciliśmy sami sobie - powinniśmy być na 0, a jeśli dobrze pamiętam, to zyskujemy golda
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 870 Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-03-24, 20:08
hrabo napisał/a:
Co do bitwy kopii bohatera, przelatując nad wrogim/neutralnym zamkiem można go odwiedzić naciskając spację. Jeśli nie ma w nim innego bohatera, atakujący będzie się bił sam ze sobą, armie będą identyczne, a na puste sloty wejdą najsilniejsze oddziały z garnizonu. Co ciekawe, w wypadku poddania się jednostki z garnizonu znikają, a nasz bohater pojawia się w karczmie wraz z nimi, czyli przeprowadzenie takiej akcji przy użyciu ghost hero pozwala ukraść wszystko, co było w zamku:P
Tego buga już naprawiono w HotA, jeśli dobrze pamiętam.
W HD modzie chyba też to nie działą. Bo z tego co sprawdzałem, da się zatrzymać w pustym mieście z garnizonem/bohaterem, ale nie da się wejść do środka, ani walczyć.
1) Co do największej ilości jednostek na polu bitwy - da się mieć więcej :P
Z miejsca przychodzi mi do głowy Eovacius, który powinien wycisnąć dodatkowego klona:P
Brawo. Jakąś nagrodę poproszę dla tego pana ;]
Póki nie określimy dziedziny (jako HotA), to jeszcze dodatkowy stwór bohatera z WoGa daje jedną dodatkową jednostkę z każdej strony. I balista/katapulta/namiot/?wóz? też oficjalnie traktowane są jako jednostki. Za to wieże strzelnicze nie. To daje i tak dodatkowe 2147xxxxxx + 2 + (6 do 8) jednostek na polu bitwy, o ile się zmieszczą :P
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Wow, nawet nie wiedziałem, że Eovacius tak może. Ktoś z załogi HotA miał naprawdę świetny pomysł.
Sprawdziłem, machiny wojenne oraz wieżyczki (!) wliczają się w pulę 20 jednostek, tak więc jeśli je mamy, ograniczają liczbę możliwych do przywołania żywiołaków bądź klonów.
Także dla HotA mamy dodatkowe 2147xxxxxx-396 jednostek, a w WoGu przypuszczam, że dałoby się na każdym hexie pola bitwy postawić oddział :P WoG ma swoje prawa...
@Begrezen Jeśli zetkniemy Ostrze Armageddonu z Ostrzem Armageddonu nie wydarzy cię nic (tj. Pojawi się informacja This spell will affect noone). Lepszy efekt daje Ostrze Armageddonu vs Miecz Mrozu, polecam
@hrabo dobra odpowiedź. A tu bohater pod czarną banderą dla zainteresowanych ;):
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2017-03-26, 10:36
Ravciozo napisał/a:
A co do ilości złota, to grając kiedyś w Unleashing the Bloodthirsty pamiętam sytuację, kiedy całe złoto ponoć mi zniknęło, gdy już od dawna nie mieściło się w rubryczce. Wczytałem wtedy autosejw i wydałem kasę, ale teraz zastanawiam się,czy faktycznie zniknęło czy nie, bo wtedy tego nie sprawdzałem, po prostu load i już. Czekam na wyniki Twoich testów, heroes3 :D
Daj mi parę chwil, zaraz zmajstruję jakąś mapę z bastionem i dużą ilością kopalni złota i przeprowadzę drobny eksperyment.
EDIT:
Na szybko zmajstrowana mapa do testów z bastionem.
W 3/1/7/ mam 9151363 golda zarówno wg mapy przygody, jak i na targowisku.
W 3/2/1 mam realnie 11938771 golda i taką wartość pokazuje targowisko, podczas gdy mapa przygody twierdzi, że mam 1193877 golda. Czyli ucięło nam ostatnią cyferkę.
Kupuję sobie smoczki za 112000 golda.
Po tym zakupie wg targowiska mam 11826771 golda, zaś wg mapy przygody 1182677 golda.
A ponieważ 11938771 - 112000 = 11826771 (czyli wg targowiska), zaś
1193877 - 112000 (nie równa się, nie wiem jak tu wstawić taki symbol) 1182677 (wg mapy przygody, więc ta rubryczka się myli).
Wniosek - targowisko ma 8 miejsc na cyferki i podaje rzeczywiste wartości. Mapa przygody ma 7 miejsc na cyferki i "ucina" ostatnią cyfrę, więc może mylić
[ Dodano: 2017-07-12, 21:37 ]
2) Istnieje obiekt, który w edytorze SoD występuje i w edytorze HotA...również. I w obu wygląda tak samo. Ma taką samą funkcję i w ogóle. Ale...zajmuje inną ilość terenu! Inną ilość 'kratek', choć poza tym jest identyczny. Pytanie: co to za obiekt? ;)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Te ołtarze wyglądają nieco inaczej (Hotowy jest upośledzony pod względem ~hitboxów, niestety), racja. Ale ilość zajmowanych kratek jest identyczna. Mi chodzi o obiekt, który wygląda i tu i tu identycznie, a ma inne "kratki" ;)
I przypominam o zagadce z literówką (oprócz "żwyiołak burzy"). Nieco trudniejsza, bo literówka NIE WYSTĘPUJE W KAŻDYM MIEJSCU, gdzie owa nazwa jest obecna :D
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Czekaj, altar of thought? Ołtarz myśli? Wg. edytora ma 2x2 albo 3x3? Mówimy o tym samym budynku? W załączniku wysyłam skrin tego, jak wyglądają u mnie. Różnią się wyglądem, ale kratkami nie :/
altars.png
Plik ściągnięto 9 raz(y) 110,33 KB
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum