Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zielony kartograf chce zrobić swoje.
Autor Wiadomość
OlemaOsaII

Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-01-05, 19:41   Zielony kartograf chce zrobić swoje.

Jak temat zaśmieca dział, czy coś, to bez żadnych jęków agonii z mojej strony można go usunąć.(Lub przenieść w lepsze miejsce.)
---


Na mojej liście stu rzeczy do zrobienia przed śmiercią znajduje się nienumerowany punkcik wspominający o zrobieniu mapki do kultowych Hirołsów Tri. Po wybraniu pomysłu (fabularna, opisowa, krótka mapka) i adekwatnego rozmiaru mapy do moich kartograficznych zdolności (S), kolejne było tworzenie znośniej geografii i adekwatnej do niej fabuły. Trzeciego dnia twórczej pracy naszło mnie uczucie, że podstawowy edytor ogranicza moje zawyżone ambicję na małą i zgrabną mapkę.

WoG i skrypty, które można wcisnąć w mapkę, zdają się moim wybawicielem. Niestety temat znam BARDZO powierzchownie, a Google nie lubi mnie na tyle, by pokazać mi co i z czym przy skryptowaniu się je. Gdyby ktoś mi paluchem (lub linkiem) wskazał bibliotekę i powiedział - "tam jest skarbnica wiedzy, której pragniesz" - to w odpowiedzi moja wdzięczność będzie wielka.

Iii... Czy, oprócz poziomu trudności i wydarzeń, istnieje inny sposób ograniczania startowych surowców gracza?

XXX
Ostatnio zmieniony przez OlemaOsaII 2017-01-06, 16:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-01-05, 20:02   

Wydarzenia czasowe I na mapie, jeśli tego nie masz, plus te w mieście. Inaczej ich nie zmniejszymy.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 666
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-01-05, 20:24   

OlemaOsaII napisał/a:
Iii... Czy, oprócz poziomu trudności i wydarzeń, istnieje inny sposób ograniczania startowych surowców gracza?

Nie ma bo nie są potrzebne.
OlemaOsaII napisał/a:

WoG i skrypty, które można wcisnąć w mapkę, zdają się moim wybawicielem. Niestety temat znam BARDZO powierzchownie, a Google nie lubi mnie na tyle, by pokazać mi co i z czym przy skryptowaniu się je. Gdyby ktoś mi paluchem (lub linkiem) wskazał bibliotekę i powiedział - "tam jest skarbnica wiedzy, której pragniesz" - to w odpowiedzi moja wdzięczność będzie wielka.

http://www.erm.acidcave.net/
Jedyna strona o skryptach którą mogę znaleźć. Skrypty są bardzo trudne i nie wiem czy jest sens poświęcać tyle czasu na to. Jeżeli naprawdę chcesz mieć skrypty w swojej mapie to życzę powodzenia.
PS: Może wpierw weźmiesz się za zwykłą mapę. Dużo mapmakerów zaczynało od dużych map bądź stawiali sobie wysoko poprzeczkę i później efekty ich pracy były słabe.

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
OlemaOsaII

Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-01-05, 20:52   

Informowanie gracza co turę, że skradziono mu 500 złota z miasta, kiedy ma ich pięć. To mija się z przyjemnością grania i mojej chęci, by gracz miał wolę czytać zawartość okienek z fabularną zawartością. Korci mnie na te skrypty, bo nie ukrywam, że uśmiecham się do nich, jak łysy do grzebienia. Wykorzystam te najprostsze, a jak nie będzie mi szło, to przekombinuję mapę, by działała po mojemu bez skryptów. - Chyba to będzie "Złoty Środek".

XXX
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group