Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Jednostki 3. poziomu

Jaka jednostka 3. poziomu jest dla Was najlepsza?
Cerber
7%
 7%  [ 24 ]
Szary Elf (Wysoki Elf)
33%
 33%  [ 105 ]
Uruk
0%
 0%  [ 1 ]
Żywiołak Lodu
4%
 4%  [ 13 ]
Upiór
2%
 2%  [ 7 ]
Smoczy Oślizg (Ważka)
12%
 12%  [ 39 ]
Beholder (Obserwator)
7%
 7%  [ 23 ]
Żelazny Golem
5%
 5%  [ 18 ]
Gryf Królewski
26%
 26%  [ 85 ]
Nie mam zdania
0%
 0%  [ 3 ]
Głosowań: 318
Wszystkich Głosów: 318

Autor Wiadomość
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-27, 09:30   

Tak, ale często w grach większe znaczenie ma to, która jednostka pozwoli na szybki start. Żyw. lodu mogą być mocne w lategamie jak na 3. poziom, ale to elfy (a we wrotach żyw. burzy i rusałki) robią za powerstack ciągnący całą armię na początku. Dlatego gryf to mięso, żyw. lodu ok, ale duża inwestycja, a taki elf jednak jest bardzo ważny.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Apes85 



Wiek: 38
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 18
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-10-27, 12:42   

Na małych mapkach, S to się zgodzę, że ŻL nie są tak dobre jak na mapach XL. Na "eskach" szybki start faktycznie ma znaczenie (to samo tyczy się np Wiwern, szybki start daje im pewną przewagę na początku nad dajmy na to Skorpenami, ale czy Wiwerny są lepsze od Skorpen? I dont think so). Zgodzisz się chyba jednak ze mną, że Żywiołak Lodu to trochę niedoceniana jednostka? Znacznie lepsza niż by wynikało to z wyników ankiety.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-10-27, 13:04   

Za mało czynników bierzesz pod uwagę, ŻL ma niską szybkość w porównaniu do gryfa a dodatkowo gryf zawsze kontratakuje. Nie chcę tutaj bronić gryfa, w zamku jest on bardzo często zbędny jednakże i tak jak dla mnie jest przydatniejszy niż ŻL we wrotach. Chodzi o strategiczne znaczenie danej jednostki a nie same statystyki.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2016-10-27, 13:25   

Tak jak Mikus pisał, za mało bierzesz czynników pod uwagę. Lodki stawia się chyba dopiero w 3 tygodniu jakoś nie i to jakoś w FB nie błyszczą. Rusałki i burzyki nadaja siłę napędową dla wrót, a dla takiego bastionu Elfy od pierwszego tygodnia już coś robią.
 
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 666
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2016-10-27, 15:33   

Dla mnie ważne jest aby szybko wybudować siedlisko ogniskach ptaków. Wydając rtęc na żywiołaki może się okazać , że stracę jeden przyrost tych stworzeń. Dla mnie wybór jest oczywisty.

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-10-27, 16:06   

Dodam jeszcze to: elfy mogą mieć mało życia, ale gdyby zastąpić 14 szarych elfów 12 żyw. lodu, podczas walk ponosiłbyś dużo większe straty - bo elfy mają obrażenia 6-10 uwzględniając 2 strzały, a żyw. lodu 3-7 i jest ich nawet mniej. W większości bitew (nie w fb, przeciwko neutralom) najistotniejszym czynnikiem będzie jak najszybsze zaoranie przeciwnika, a nie tankowanie obrażeń strzelcem - jeśli dochodzi do tego, to bitwa i tak zakończy się bolesnymi stratami.

Apes85 napisał/a:
ale czy Wiwerny są lepsze od Skorpen?


Przy normalnym przyroście nie, ale dzięki hivom wiwern masz często 3x więcej:P
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-10-19, 16:30   

1. elf
2. gryf
3. pirat
4. oko
5. ważka
6. zywiołak - tak nisko bo drogi strasznie.
7. golem
8. cerber - tak go chwalicie a jak dla mnie to jednak 25 hp na niskim przyroście, mozna ocisgnąć przyrost 13 z budynkiem, bardzo miernie, a czy sa jacyś silni? Nie są, bo jest ich mało liczebnościowo, nawet jesli ich nie zamieniamy w demonki, bardzo podatne na ofensywę, no i kolejne miekka jednostka inferno, można mówić, że zaraz zaraz ma 25 hp, czyli ponad srednia, ale jest iich jednak mało, fakt jak się by grało inferno z cerberami można nieco zystać powtrzymaniem kontry, ale po co skoro i tak sie patrzymy jak inni walką zeby sie wyjebac i wskrzesic demona xD
9. uruk bo jednak strzela xD
10 upiór najsilniejsza jednostka, jej jedynym plusem jest to, że nie musimy jej wogle budowac.
 
Lonerlee


Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-07-26, 23:14   

Żelazny golem to bardzo dobra opcja dla defensywnego maga. Btw. Gryfy są overrated.
 
Bring_thesky 
Bring_thesky


Wiek: 33
Dołączyła: 14 Gru 2020
Posty: 7
Wysłany: 2021-08-26, 11:42   

Oczywiście, że ważki, chociażby ze względu na inicjatywą. W zasadzie to (+kontratak) jest jedną zaletą gryfów i to dopiero ulepszonych. Może jeśli wsadziśż w herosa jakieś items. Ponadto jeśli chodzi o golda i surowce, to ważka również wygląda korzystnie i warto ją kupować. Do tego jeszcze, istnieje wiele lokacji (zwłaszcza na Yebusie) w któych ważki można rekrutować.
Ważki + items to inicjatywa jak na jednostkach ostatniego poziomu i to we wczesnej grze
Raczej sporo gram na Yebus i gra wygląda tam zupełnie inaczej, niż siedziało się z przyjaciółmi i grało w trybie gorące pośladki - gdybym wiedział wtedy to, co wiem teraz - to byłbym najlepszym graczem.
Obecnie gram w Diablo 2 Resurrected i uważam to za wspaniałą grę, zwłaszcza przedmioty (d2r items).
Gra trochę różni się od Heroes III ale umówmy się, zarównie d2r jak i heroes 3 to już gry retro.
Możesz kupić d2r items na Odealo, na tej stronie znajdziesz więcej informacji D2r items

Gorąco pozdrawiam
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 32 z 32
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group