Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
edytor map
Autor Wiadomość
LqMookie
LqMookie


Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-29, 11:08   edytor map

witam mam problem żeby odpalić mapke którą zrobiłem ciągle jest napisane : ''Wszystkie artefakty na mapie są niedostępne badź zarezerwowane."
Co najmniej jeden artefakt na mapie musi być dostępny bez wypełnienia misji.
i nie wiem co mam zrobić wszystkie artefakty są rozmieszczone na mapie i są wolne mimo to ciągle widnieje ten napis.
załączyłem mapke nie wiem czy dobrze to robie bo pierwszy raz sie bawie edytorem

niezwykła przygoda.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 284 raz(y) 60,32 KB

 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2016-02-29, 12:01   

sprawdź teraz

PS
Spoiler:
--- Pokaż ---

Parę drobnych spostrzeżeń odnośnie mapki:
Po pierwsze po co Elleshar'owi, który ma specjalność inteligencję, zabrałeś inteligencję, a dałeś mistycyzm i talent magiczny? :O
Po drugie, mogłeś zdecydować się na mniejszy rozmiar mapy, dlaczego XL? jest pełno pustych miejsc, pełno pustej wody na południu, itp. Jakbyś chciał tę mapę wrzucić na tę stronę to lepiej z tym się wstrzymaj i dokończ robienie tej mapy :P


niezwykła przygoda.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 264 raz(y) 60,34 KB


Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
LqMookie
LqMookie


Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-02-29, 12:31   

nie działa :S dalej nie wiem co trzeba zrobić i wogole jak odpalic :/
klikam w edytorze narzędzia przetestuj mape i dalej ten napis
 
Veracruz 
veracruz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 223
Wysłany: 2016-02-29, 12:45   

Problem ten jest bez znaczenia przy tworzeniu mapy, jaki i późniejszym jej ogrywaniu. Tak więc nie przejmuj się - I rób mapę dalej!

P.S
O, ile dobrze pamiętam, problem ten występował przy edytorze RoE[ i chyba AB]. Zatem, jeśli otworzysz mapę za pomocą edytora HotA, bądź SoD, wtedy "Twojego" błędu w ogóle nie będzie.

Zwykła kaczka
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-05, 14:05   

Mam inny problem, pierwszy raz mi się trafił a trochę lat już mapy robię. Nie mogę wejść do podziemi bo pojawia mi się komunikat:

"Zaraz przy wejściu natrafiasz na wielkie zawalisko blokujące tunel. Opuszczasz to miejsce z poczuciem niezadowalenia i rozczarowania"

Panowie jakieś pomysły ?
 
New Year 
Rinasce piu gloriosa



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 666
Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2016-03-05, 14:12   

Volkor napisał/a:
"Zaraz przy wejściu natrafiasz na wielkie zawalisko blokujące tunel. Opuszczasz to miejsce z poczuciem niezadowalenia i rozczarowania"

Oznacza to, że nasz bohater nie ma gdzie wyjść na dole. Wiem to bo raz też postawiłem wejście do podziemi gdy nie miałem zbudowanych podziemi. Jeszcze jedna uwaga. Jedno wejście na górze i na dole. Czyli jak masz dwa wejścia u góry i jeden na dole to do jednego z tych górnych nie będziesz mógł wejść.

Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-05, 14:20   

Spoko, dzięki New Year już obczaiłem o co chodziło:

Spośród wszystkich wejść do podziemi pod jednym znajdował się teren pokryty elementami środowiska naturalnego góry, lasy itp., na którym niemożliwe było umieszczenie ewentualnego wyjścia w podziemiach. Komp blokował więc pobliskie wejścia nie mogąc przyporządkować dróg łączących wejście z wyjściem.
Pozdrawiam.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group