Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2015-10-09, 15:25
Ulepszone ruchałki maja duże tempo i brak kontrataku, co pozwala grać nimi "wait, atak, ucieczka, wait, atak (...) wygrałeś bez strat", zwłaszcza z wolnymi jednostkami bez morale typu nekro-jednostki do 5 tempa, golemy, ale w sumie też gówniaki typu enty czy krasnale, które nawet jak zmoralują to nei dojdą.
EDIT: I ja uważam to miasto za słabe, ale tylko na polskich zasadach na mapach typu Jebus.
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Ale też mam wątpliwości, czy w walce 1na1 poradziłby sobie z archaniołem czy arcydiabłem. Jak dla mnie wśród jednostek 7ego, to jest gdzieś po środku.
200 feniksów zabiło 100 archaniołów. Feniksów zostało 63. Nawet nie miały szansy użyć odrodzenia. Dzięki przyrostowi są najlepszą jednostką 7. poziomu.
Miasto bardzo dobre wręcz przesadzone!
Zalety:
-przyrosty
-szybkość feniksa
-odrodzenie feniksa
-żywiołaki magii
-odporność u żywiołaków na poszczególne magie
-uniwersytet (jak mi brakuje slota to często się teleportuje by magi wody/ognia nauczyć obok powietrza i ziemi.
-żyw burzy dobre jak jednostki 3lvl
- już na początku dzięki dobrej taktyce mając 100 rusałek możemy pokonać 200 zombie
-gral poznajemy dzięki niemu wszystkie czary!
-dobre klasy bohaterów:wędrowiec(premia do ruchu po mapie) elementalista (chyba najlepszy spośród magicznych bohaterów)
wady:
-papierowe rusałki
-drogi uniwersytet :(
-niektóre jednostki są przeciętne ale ich przyrost robi swoje
-wolne żyw ziemi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum