Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Jednostki 2. poziomu

Jaki jest najlepszy stwór 2 poziomu ?
kusznik
23%
 23%  [ 72 ]
krasnoludzki wojownik (żołnierz)
8%
 8%  [ 25 ]
obsydianowy (granitowy) gardulec
2%
 2%  [ 9 ]
magog
2%
 2%  [ 9 ]
zombi
0%
 0%  [ 3 ]
harpia wiedźma
18%
 18%  [ 56 ]
wilczy rycerz
9%
 9%  [ 28 ]
reptilion
2%
 2%  [ 9 ]
żywiołak burzy
31%
 31%  [ 99 ]
Głosowań: 310
Wszystkich Głosów: 310

Autor Wiadomość
Thunar 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 13
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2012-10-19, 19:52   

Ciężko jest powiedzieć, która jest najmocniejsza. Wszystko zależne jest od etapu gry. Na początku każda jednostka strzelająca daje dużą przewagę, wraz z rozwojem gry bardzo zyskują jednostki szybkie, bądź wytrzymałe. Patrząc jakby na całokształt rozgrywki to uważam, że najlepszy jest żywiołak. Pomimo słabego przyrostu jego szybkość i przede wszystkim wytrzymałość, która z dalszym biegiem gry wyrównuje niską populacje, daje mu wyraźną przewagę. Na drugim miejscu umieściłbym kusznika, jego podwójny strzał sieje spustoszenie w szeregach wroga. Bardzo ciekawą jednostką taktycznie jest harpia, która daje duże pole do popisu. Osobiście bardzo lubię krasnoludy w połączeniu z taktyką oraz przyspieszeniem świetnie spisują się przeciwko silnym jednostkom, ewentualnie bez tych bonusów jako support dla jednostek strzelających. Beznadziejne są zombiaki oraz magogi, które to często nie ulepszam, gdyż jest to nieopłacalne.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2012-10-20, 19:40   

Jednostki strzelające z zasady zawsze są potrzebne w armii, a zwłaszcza w początkujących etapach gry ich znaczenie jest wielkie. Czym mniej doświadczony gracz to bardziej to doceni, bo łatwiej jest zasłonić strzelca i bić na dystans niż bawić się mykiem ściągania kontry.

Według mnie Wilka UP ogólnie nic na tym lv nie przebije.
 
Kisiel 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 320
Wysłany: 2012-10-20, 20:09   

Paweł napisał/a:
Według mnie Wilka UP ogólnie nic na tym lv nie przebije.


Serio? Wilczek jest dobry do solidnego uderzenia, ale pierwszy lepszy atak na tym oddziale albo zrówna go z ziemią albo osłabi do dolnej granicy. Conflux + magia wody = bless na expercie. Wilczki są 2 razy tańsze niż żywiołaki burzy i jest ich 50% więcej; o ile ich walory ofensywne mogą przewyższać żywiołaki to pod względem defensywy są baardzo daleko w tyle. Do tego żywiołak to jednostka strzelająca, co jest tym bardziej na korzyść. Podkreślam tutaj bless na expercie, bez którego (imo) conflux nie istnieje- tam każda jednostka ma spory rozrzut dmg.

"The problem with stupid people is that they’re too stupid to realize how stupid they are."
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-20, 20:44   

Burzaki są imba, ale mają jedną gigantyczną wadę, o której często się zapomina, rąbniesz w to piorunem i po burzakach.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2012-10-21, 00:50   

Jak rozdzielisz burze na 1 i resztę i rzucisz ochronę przed powietrzem na główny stack, to już tak nie będą ginąć.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-10-24, 18:53   

yarzapp napisał/a:
Burzaki są imba, ale mają jedną gigantyczną wadę, o której często się zapomina, rąbniesz w to piorunem i po burzakach.

Elfy i Kusze mają również podatność - nie tylko na błyskawice i nie rzucisz pojedynczym żywiołem Ochrony przed powietrzem.

 
 
Tits Boobs 
Tits Boobs


Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 22
Wysłany: 2013-02-15, 09:09   

Lubię burzaki nie tylko ze względu na to że są silne ale również dlatego że świetnie współgrają z żw.lodu. Taka para z mocnym przypieprzem na dystans.

No i muszę przyznać że polubiłem Reptilionów. Może i słabe pod względem ataku ale są chyba jedyną jednostką strzelającą która potrafi przeżyć w sensownych ilościach.
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-23, 13:27   

1. burza (staty poziomu 3.)
2. kusza (2 strzały)
3. harpia
4. wilk
5. krasnal
6. gargulec
7. magog (fireball ale w swoich też)
8. reptilion
9. zombie
 
Vulgard
Vulgard


Dołączył: 15 Paź 2014
Posty: 32
Wysłany: 2014-10-15, 23:18   

Głos oddałem na Kusznika, gdyż jest szybki i strzela dwukrotnie + ma dobre statystyki ofensywne.

Poważnie zastanawiałem się nad Żywiolakiem Burzy, ale bez Blessa nie jest taki dobry. Za to z Blessem napieprza lepiej niż większość trójek.
 
Nitos 

Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 7
Wysłany: 2014-12-31, 20:25   

1.Żywiołak burzy-staty 3 poziomu...
2.Kusznik-2 strzały
3.Krasnolud-wytrzymały,mając taktykę potrafią robić niezłą sieke z Entami+odporność na magię
4.Harpia-to odlatywanie po uderzeniu jest dobre na np.wolne jednostki ale tragiczne na strzelców
5.Reptilion-strzelając, ale staty ma fatalne
6/Magog-też strzela ale słabo,do tego w swoich
7.Gargulec-nic specjalnego
8.Wilczy jeżdziec-w większych walkach nie stanowią zagrożenia,są niby szybkie i całkiem niezły atak ale padają na hita
9.Zombie-zawsze zamieniam w szkielety
 
Huntka
Łowca



Wiek: 40
Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-08-01, 16:43   

Nie trawie cornfluxu więc biorę kusznika 😐
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-01, 19:00   

Moim zdaniem drugi poziom ma parę dobrych jednostek moja pierwsza czwórka to :
Reptilion po paczu stał się jednostką która przez całą grę jest w moim składzie. Lubię go ponieważ ma dobrą wytrzymałość,przyrost i obrażenia co prawda z rozrzutem ale w cytce o błogosławieństwo i magię wody nie jest trudno. ;-)
Harpia bardzo upierdliwa jednostka.Przemawia za nią atak i odlot czyli zaatakuje takie krasnale ale one w następnej turze do niej nie dojdą i brak kontry .
Kusznik ma podwójny strzał ale brak wytrzymałości.
I wilczy jeździec.Podwójne uderzenie ale to co u kusznika mało hp. ;-)
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-10-18, 22:54   

1. Kusznik bo zywioły to tak tragiczny zamek w hocie że i tak się nim nie gra, bynajmniej ja tak uważam.
Porównując to w early game kusznik bedzie robił więcej dmg niż zywiołak w przeliczeniu na przyrost tygodniowy. Również przyrost tygodniowy zywiołaka jest droższy pomimo o 50% niższej populacji.
W późniejszej fazie wiadomo kuszników nam powybijają o wiele łatwiej niż żywiołaki
2. Zywiołak
3. Reptilion
4. krasnal - trzon bastionu w ważnych walkach do blokowania elfa i ogólnie siła xD
5. gargulec za zajebisty przyrost i wytrzymałośc, idealne mięso armatnie którego nigdy nie szkoda wysłac żeby blokował strzelaków wroga. Do tego dość niskie koszta.
6. wilk, jednak ma rąbnięcie i jest mocny we wczesnej fazie jak np behemotem zbierzemy kontre.
7. marynarz -> solidna 2 lvlowa jednostka, jednak najlepiej to sie sprawdza do przerabiania na demony potem ;p
8. harpia, uważam ze szkoda surki na ulepszenie harpi na poczatku gry, obrażenia niskie.
9. gog
10. zomb
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-10-19, 01:31   

magog 9 miejsce? srsly? w hocie?

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2017-10-19, 13:39   

Drugi poziom jest jednak dość wyrównany, uważam że i tak magogi to śmieszna jednostka na późniejszą gre, a wiadomo dla jednej jednostki łucznictwa nie ma sensu rozwijać, zreszta 2 lvla. w początkowej fazie, czy warto je ulepszać? 5 rteci? a bez ulepszenia czym są? xD
Oceniam je jako jednostke mająca 13 hp, czyli dość mało, która w early nic wielkiego nie robi i ma 13 hp, dlatego to miejsce.
Jak gram inferno to przeciez robimy przemiał na poczatek choclików, potem psy i gogi, i na koniec 2 tygodnia juz gogow nie ma, a wolne sloty zajmuja anioły wiwerny i cklopy w armi.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 28 z 29
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group