Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-05-10, 13:32
Szkoda, że ptaków właśnie nie masz, bo to już by nie było trzeba zbyt dużo mięsa tracić. Można te gobliny poświęcić, i tak nie na wiele Ci się przydadzą, ale zostaw sobie trochę, żeby mieć na jedynki.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-10-14, 17:16
Witam. Temat stary, wypowiem się, pewnie zbiorę za to baty, ale może się uda czegoś dowiedzieć :P Tak więc: jak przy użyciu fortecy robić banki - mam na myśli zwłaszcza gryfiarnie, ważkarnie, oraz krypty na terenie necro ^ ^, ale za wczesne krasnoludziarnie tez się nie obraziłbym xD jeśli to oczywiście możliwe.
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Możesz sobie obejrzeć (w propozycjach po prawej masz kolejne dni):
http://www.youtube.com/watch?v=XJzQ8DXrgcY
Jako że jestem noobem, to nic przydatniejszego bym nie mógł napisać.
PS Różnica jest przede wszystkim taka, że nie zawsze mamy native teren i wtedy może być gorzej trochę (bo tracimy +1 do speeda dla jednostek z miasta, a tower jest powolny). Poza tym od mapy i gracza zależy, czy ulepszać gremy w 1. tygodniu, czy nie, a to sporo zmienia jesli chodzi o początek (ja bez ulepszenia prawie nic nie umiem zrobić, ale opóźnia ono rozbudowę, co na tym templacie jest niewskazane ;p).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-10-14, 17:26
lol. To to i ja znam Gandziu drogi :D. Znaczy fakt, dawno nie oglądałem, to i nie pamiętam co tam było :D ale... no to jest jebus. Więc i strategia troszku inna, i w ogóle... Ale dzięki za próbę pomocy :D
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Krasnoludy:
http://www.youtube.com/watch?v=4nPUXP2VQJw
Na każdej ziemi oprócz trawy powinno dać zrobić się to samo. Ważne jest, aby w 2 pierwszych kolejkach zadać jak największe dmg górnemu slotowi krasnali. Przy 100+ krasnoludach musi być wózek. Bez up'a gremów radziłbym się nie porywać na większe Skarbce niż 100 krasnoludków.
Krypta:
Gremliny (w przypadku dużej) muszą stać w 2, 5 lub 7 slocie, inne ważne jednostki również - tak aby wampiry i zjawy nie uderzyły w nich w pierwszej kolejce. Reszta mięcho.
Mile widziane czary: slow, haste, bless.
[ Dodano: 2013-10-14, 20:33 ]
Dago napisał/a:
mam na myśli zwłaszcza gryfiarnie, ważkarnie,
zostawiamy na 2 tydzień z reguły - czekamy na nagi - do dużych konserw przyda się slow.
Do Rojowisk nie bierzemy Gremlinów.
Ostatnio zmieniony przez Skwer 2013-10-14, 23:57, w całości zmieniany 1 raz
Plus masowe morale na pojedynczych gargach... Żeby taki atak na bank miał sens, przydałyby się chociaż 2 nagi i main. Poza tym skąd weźmiesz wózek w pierwszym tygodniu? Trzeba liczyć na farta z fabryką machin wojennych na mapie lub poboczne miasto (do tego wózek sam w sobie kosztuje 1k + 1k kuźnia + poświęcenie ruchu pobocznych aby go donieść).
Moim zdaniem ryzykowanie całej gry, żeby zyskać niewielką przewagę nad przeciwnikiem nie jest tego warte (chyba, że sytuacja i tak wygląda tragicznie, wtedy w sumie nie ma niczego do stracenia).
chyba, że sytuacja i tak wygląda tragicznie, wtedy w sumie nie ma niczego do stracenia
Dokładnie. Z tego co pamiętam kasy miałem akurat na kuźnię i wóz - nic na mapie poza Skarbcem nie mogło mi uratować tyłka.
Co do morali:
Film powstal na prośbę Hudzina po skończonej grze. W oryginale krasnale ubiły trochę woja, dość szybko wszystkie gargulce i po polu bitwy oprowadzałem je 3 magami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum