Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Forteca (Tower)
Autor Wiadomość
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-03-30, 09:13   Forteca (Tower)

A ten zamek to dlaczego jeszcze opisany nie został? Prosiłbym przenieść ten temat do "ważnych tematów", bo tam jest zaledwie siedem zamków.

Ja zacznę :roll:

Gram Fortecą dość rzadko, choć jest to mocny zamek, ale nie przepadam za nim. Jakoś klimat jest nie w moim stylu.

Jedostki:
Gremlin - ulepszony staje się jedną z bardziej przydatnych jednostek na początek. Jeśli kopalń nie bronią strzelcy to z zestawem większych gremlinów one są już nasze.
Gargulec - jak dla mnie to porażka, słaba jednostka, niczym się nie wyróżnia. Lata i to wszystko.
Golem - wolny, ale dość mocny, dobry defensor. Choć do enta nieco mu brakuje.
Mag - strzelec, nie przepadam za nim, jakoś szybko ginie
Dżin - rzuca czary, ale jako, że lata i jest w stanie przekroczyć mury, a za partnera ma marnego gargulca szybko ginie podczas obrony zamków. Poza tym zauważyłem, że jest jednym z ulubionych celów kompa (a gram głównie z kompem)
Naga \ zwana też Skorpeną- power! Jedna z lepszych jednostek 6 levelu, powstrzymuje kontrę i jest bardzo mocna, moja ulubiona z tego zamku
Gigant \ Tytan- w wersji nieulepszonej jest brzydki i nieciekawy, jako Tytan jest jedyną strzelającą jednostką 7 poziomu, bardzo mocna jednostka

Plusy:
- magia rozwinięta jak nigdzie indziej, wspierana przez bardzo dobry budynek dodatkowy- bibliotekę. Oczywiście do 5 poziomu
- nieźle czarodzieje: Solmyr z łańcuszkiem piorunów i Theodorus, a także Cyra- jedna z 3 postaci ze wszystkich zamków mająca dyplomację od początku
- większy gremlin, skorpena i tytan
- ściany wiedzy. Kolejna pomoc dla magów

Minusy:
- kasa, kasa i jeszcze raz kasa. I potrzebne zasoby. 30 klejnotów za siedlisko tytanów, 5 tyś i 2 klejnoty za jednego tytana to przegięcie. Także dlatego rzadko gram Fortecą, w żadnym innym zamku na- ulepszoną jednostkę 7 poziomu nie muszę czekać tak długo
- gargulec i gigant
- kiepski kolejny budynek dodatkowy: wieża strażnicza. W zasadzie nigdy mi się nie przydała.

Krótko. Świetna magia i dobry zamek, ale za drogi.
To tak na początek... o dalsze wypowiedzi proszę już weteranów ;-)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-18, 11:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-03-30, 09:52   

Ma dobrego graala, odsłania całą mapę
jedyny zamek u którego w magazynie produkowane są klejnoty.

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-30, 10:13   

nick194 napisał/a:
jedyny zamek u którego w magazynie produkowane są klejnoty.
to nei jest duza zaleta. lochy jako jedyne produkuja siarke, bastion jako jedyny produkuje krysztaly :-)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-03-30, 11:42   

no i co z tego? zwykle jak gram to prawie zawsze mam niedostatek klejnotów.
po za tym to kużnia produkuje wozy z amunicją co dla stworzeń z zamku jest +, gdyż ul. gremliny mają tylko 8 strzał!

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-03-30, 14:15   

Atos napisał/a:
Gargulec- jak dla mnie to porażka, słaba jednostka, niczym się nie wyróżnia. Lata i to wszystko.

Wspomaga gremlina podczas zdobywania kopalń. Dzieli się ich na mniejsze oddziały i zasłania go, gdy walczymy z czymś latającym co pilnuje surowców.
Atos napisał/a:
Mag- strzelec, nie przepadam za nim, jakoś szybko ginie

I obniża nam koszty zaklęć o 2 punkty.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-30, 18:34   

No cóż Forteca, a wiec zaczynamy...
Jednostki
Gremlinki bardzo przydatne na początku żeby podbić kopalnie niezbędne do funkcjonowania... Gargulec bardzo świetnie współpracuje z gremlinami których na początku osłania... obydwie jednostki w dalszej fazie gry się nie liczą... Żelazny golem prawdziwy twardziel zwłaszcza w dużych ilościach "rzadko spotyka się go w małych" prawdziwa defensywna jednostka dobrze asekuruje Arcymaga który jest też dobry jak na swój poziom .Dzin przydatny jedynie do wzmacniania swoich jednostek "wspaniały widok jak żuci Precyzję albo Błogosławieństwo na tytana... Przeraza jedna z najlepszych jednostek swojego poziomu za rowno defensywnie jak i ofensywnie.... No i tytan cóż tu dużo mówić jest wspaniały.
Magia jedzie na równi z wrotami żywiołów, a to ze względu na budynek "biblioteka "
Bohaterowie tak jak i w bastionie... brakuje mi tu bohatera ze specjalizacją łucznictwo....
Gral również jest jednym z najlepszych... ogólnie tę oto miasto oceniam na "bardzo dobry "
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2008-10-04, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-03-30, 19:01   

Najmagiczniejsze miasto, Tytan za Archaniołem i Czarnym smokiem, Skorpena najlepsza 6 poziomu, Magia, Magowie zmniejszają koszt zaklęć, biblioteka, magia, dobry grall, Gremlin całkiem niezły, magia, Cyra, Solmyr, Theodorus, magia. Minusy: Gargulec i Dżin słabawe, kasa, wieża straznicza, hmm co jeszcze, a no tak, kasa. Jedno z lepszych miast. A i muzyka fajna, a i wyglad fajny. Miodzio. Sory za bledy od polowy ale y zamienilo sie z z i alt przestal dzialac =)

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-30, 19:02   

Lord Kloszardes napisał/a:
Najmagiczniejsze miasto
wedlug mnie Wrota zywiolow oferuja wieksze mozliwosci magiczne

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-04-01, 20:24   

Biorąc pod uwagę budynek specjalny, czyli uczelnię, to teoretycznie mają większą, ale tylko teoretycznie, ponieważ przeciwnik może trafić na interesującą go magię osiągając kolejne poziomy.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-02, 04:10   

Magiczna uczelnia nie jest aż tak dobra. Dałaby przewagę na początku, ale na początku strasznie drogo to wychodzi: 5 tyś za budynek, 2 tyś za jedną magię. Wolę zdobyć to gdzieś po drodze.

Przewaga WŻ polega na Graalu. Ale Graala mamy dość późno (o ile w ogóle), biblioteka z Fortecy jest w stanie brak Graala wyrównać. I zamiast "wszystkie" zaklęcia mamy ich "bardzo dużo" :-)
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-02, 13:15   

Zabawne. Taki post do księgi maga by pasował :-)
Bądź miły dla koleżanki Adolfie, nowa jest :-) ;-)
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-04-02, 15:54   

heh jak dopiero zaczynałem to forteca dla mnie najlepsza była. ale już mi sie znudziła i gram cytadelą


 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-12, 13:07   

Atos napisał/a:
Magiczna uczelnia nie jest aż tak dobra. Dałaby przewagę na początku, ale na początku strasznie drogo to wychodzi: 5 tyś za budynek, 2 tyś za jedną magię. Wolę zdobyć to gdzieś po drodze.
Bywa tez tak, ze masz duzy lvl ,zostal ci ostatni slot na umiejetnosc i patrzysz nie ma magii ziemii! :-P ,wiec co robisz? idziesz spokojnie do uczelni ,a nie ryzykujesz ,przeciez mozliwe ze ci sie trafi jakies kurewstwo ( finanse /nawigacja na brak wody:P)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-15, 07:54   

no teraz z adolfem się zgodzę... gdy nie mogę trafić na magię ziemii to tylko jak podbije WŻ buduję magiczną uczelnię i jazda:P

 
 
piotr 



Wiek: 51
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 58
Wysłany: 2008-04-15, 18:44   

Lubie grać fortecą , jest to dobry zamek . Posiada dobrą magie . A z wojsk na początek przydatne są gremliny i gargulce do zdobywania kopalń . Golem żelazny pasuje do defensywy, można nim skutecznie bronić arcymagów.Skorpena jest dobra: sprawdza się w ofensywie.Tytan jest jedyną strzelającą jednostką z 7 poziomu i to jego duży plus. Jest bardzo dobrą jednostką i nikt temu niezaprzeczy.

[ Dodano: 2008-05-01, 13:00 ]
Zapomniałem powiedzieć coś o dżinach są słabi i ja nimi żucamczary na tytana.
Ostatnio zmieniony przez [GA]Kamil39 2008-04-15, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 22
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group