Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Inferno
Autor Wiadomość
Dracon 
Pogromca Smoków



Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 93
Skąd: Bracada
Wysłany: 2007-10-02, 19:44   Inferno

Inferno jest moją 2-3 ulubioną rasą, głownie z uwagi na super klimat i bardzo fajne z wyglądu jednostki. Z pewnością Chowańce to niewypał, jedna z najsłabszych unitów 1 lvl, ale już Magogi- jedyna strzelająca jednostka- są całkiem całkiem tylko ta wkurzająca cecha ranienia także własnych jednostek ! Cerbery uderzają w kilka jednostek naraz, lecz wogóle są słabe. Rogate Demony - dość silne, po za tym bardzo fajne z wyglądu. Teraz zacznie się Wspaniała Trójca Inferna: Czarci Lord- potężny, super wygląd, no i ta zdolność wskrzeszania demonów! Strasznie przydatna jak masz np.100 czarcich. Dalej mamy Ifryty. Obrażenia, Szybkość, Wygląd, Tarcza Ognia!!! Tylko to hp... No i zostały Diabły i Arcydiabły. Tu wygląd wg mnie kapitalny! Co z tego, że mało życia, jak teleportacja i atak oraz obrona na medal! I kto mówi, że Archanioły lepsze, skoro ja np.3 Arcy na 3 Archa plus niewielkie armie 1-2 lvl po obu stronach i zwycięstwo tych pierwszych. W Inferno mamy jeszcze fajne Chmury Siarki oraz muzyczkę i klimacik z piekła rodem! Do tego dochodzi Xeron i Ostrze Armagedonu!
Teraz wasza kolei :D
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-02, 13:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-08, 16:12   

Fajnie się gra cerberami i ifrytami. Wskrzeszanie czartami też bardzo przyjemne, tylko dlaczego potrzebują gildii 2 poziomu? To nie smoki!
Magogi to raczej ciekawostka - przeciwnik (nawet komputer) potrafi odpowiednio ułożyć armię.
Reszta nie porywa umiejętnościami.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-09, 12:33   

plusy:
- gildia magow 5 poziom
- wrota wymiarow - przenoszenie miedzy zamkami bardzo przydatne przy zbieraniu armii, obronie i przemieszczaniu sie po mapie.

jednostki:

1. chowance - bardzo szybkie, daja mane bohaterowi, gdy wrog rzuca czary - przydatne na poczatku.

2. magogi - bardzo slabi strzelcy, raczej dobrzy tylko z poczatku lub na odstrzal. ich rażenie ogniem czasem utrudniajace, a czasem przydatne. czasem pozostawiam je nie ulepszone. ogien nie dziala na ifryty, wiec mozna bezpiecznie przy nich strzelac. jak ma sie ich malo mozna np. odslepiac swoje jednostki stojace przy wrogu.

3. cerbery - atakuja do 3 pol obok siebie. nie mozna kontratakowac. szybki, dosyc odporny. dobra jednostka do konsekwetnego oslabiania wroga.

4. demony - twarda jednostka ze sporym przyrostem. ulepszony o 20 hp wiecej od zwyklego (lacznie 60). mocny prawie jak ogr, ale do tego calkiem szybki.

5. czarty - zadaja duze obrazenia, szybkie i skuteczne w walce. troszke malo odporne. po gildi magow 2 poziomu mozna robic ulepszone, ktore wskrzeszaja kazda jednostke w demony (zostaja po walce). wkoncu to silny czar, wiec wymagac tej gildi moze. zdolnosc bardzo uzyteczna gdy chcemy zebrac duzo demonow. jak jest potrzeba mozna 'sztucznie' przeprowadzac walki tak, zeby miec jak najwiecej demonow (z innych mniej przydatnych jednostek).

6. ifryt - bardzo szybki, silny. troszke malo wytrzymaly. tarcza ognia zadaje obrazenia atakujacemu (nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie, ale zazwyczaj za duzo szkod nie wyrzadza).

7. diabel! przemieszcza sie teleportujac (lata), zajmuje jedno pole (z 7 p. jednostek tylko on i tytan), nie mozna kontraatkowac. swoją kosą pieknie wykasza przeciwnikow...
 
Bezelus 

Wiek: 37
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 1
Skąd: Dębno
Wysłany: 2007-10-09, 13:14   

diabły i artcy diabły są świetne ale nie można pominąć bechemota i tytana.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-15, 12:46   

W inferno można pominąć behemota i tytana - byłoby to nawet wskazane. Diabły to dla mnie jedna z najsłabszych jednostek 7poziomu, jeśli nie najsłabsza. Teleportacja to raczej ciekawostka niż coś użytecznego. A teleport miejski bardzo rzadko jest użyteczny. Gdy już trafisz na dwa miasta i rozwiniesz je do tego stopnia to często masz już czar portal miejski.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-18, 01:05   

wrota wymiarow (teleport miejski w inferno) bywa bardzo uzyteczny. jednak to bardzo zalezy od mapy. zdarzylo mi sie wiele razy, ze nie mialem czaru portalu miejskiego, a wrota wymiarow dawaly mi naprawde duzo. jest to jeden z przydatniejszych budynkow.
 
musk 
fire in the hole ^^



Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 46
Skąd: Łęki k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-26, 22:05   

Miasto ma daremnych strzelcow (Gogi), natomiast nadrabia jednostkami ofensywnymi (Ifryty, Diably, Czarty). Mimo wszystko taka infernowska armie dosc latwo rozniesc. Krotko mowiac, jest to jedyny zamek ktorym granie mnie wkurza. ;]

 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-11-27, 19:29   

moje spostrzezenia:
-wrota wymiarow jak narazie jeszcze nigdy nie mialem okazji uzyc
-magogi strasznie mnie denerwuja atakujac za i przeciw
-zdolnosc czartow do wskrzeszania jest super
-Diabel to jedna z najladniejszych jednostek w grze
-za to cerbery i magogi mi sie nie podobaja
-tarcza ifrytow ma fajną animacje
-obrazki bohaterow tez uwazam w wiekszosci za brzydkie, mi (poza grą) inferno kojarzy sie raczej z przebiegloscia i kombinacja a nie z brzydotą i smarzeniem ogniem, moze dlatego tak odbieram bohaterow

Ogolnie fajne miasto do grania, ale ciezko mi sie przekonac z powodu wygladu bohaterow.
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-01-25, 10:55   

czorbok napisał/a:
4. demony - twarda jednostka ze sporym przyrostem. ulepszony o 20 hp wiecej od zwyklego (lacznie 60). mocny prawie jak ogr, ale do tego calkiem szybki.

u mnie w grze zwykly demon35hp ulepszony 40 wiec niewiem czemu uCiebie 60.. Demon w tym dobry ze dosyc tanio mozna go kupic : 270 sztuk zlota ulepszony ..:)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-02-23, 16:51   

Diablik jednostka która ma dwa zadania... jedno to takie że na początku podczas atakowania np. strażników kopalń osłania Goga... a drugie to bardzo ważne zadanie... diabliki zaraz padają jak już pewnie wiecie, a jak wszystkie nie padną zostanie 30-20 z np.300 to ja im pomagam paść mianowicie kulą ognia... i potem wkracza Czarci lord i robi użytek z poległych diablików z czego potrafi wskrzesić nawet 30-60 demonów. Gog nieoceniona jednostka w tym mieście na początku moim zdaniem nie opłaca się ich ulepszać w dalszych etapach też padną i Czarci zrobi z nich użytek. No i Cerber jedna z moich ulubionych jednostek w grze wszystkie staty idą łeb w łeb z gryfem do tego powstrzymuję kontratak i ma trzy polowy atak bardzo przydatny... Demon siła polega na ilości podobnie jak u enta. Czarci lord służy do wskrzeszania Demonów, ale potrafi swojm batem pokrzyżować plany przeciwnikowi. A propos ja zawsze z tego miasta na start wybieram sobie bohaterkę imieniem Nymus ponieważ ma na początku sk. ataku na zaawansowanym poziomie, a jej specjalizacją są Czarty przez co czarty będą więcej przyzywać demonów.Miryd bardzo szybka i przebiegła jednostka która jest ognią odporna
ma tarczę ognia bardzo dobrze wspomaga Arcydiabła...No i Arcydiabeł dużo ataku wiele obrony, sped, powstrzymywanie kontry, obniżanie szczęścia przeciwnikowi to bardzo dobre zalety... a i bym zapomniał Arcydiabeł zajmuję tylko jedną pole to wielki plus ...Arcydiabłem da się pokonać nawet 1000 szkieletów.... Pamiętam raz toczyłem bitwę i na sam koniec kolesiowi zostało 80 entów, a mi 3 Arcydiabły no, ale wygrałem moja taktyką Enty nawet jednego punktu obrażeń mi nie zadały.
Magia bardzo dobra ponieważ w tym mieście jest duże prawdopodobieństwo na czary ognia. Bohaterowie jak dla mnie mogą być.
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2008-09-18, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-03, 15:20   

paweł napisał/a:
Inferno to bardzo dobre i silne miasto jeżeli dysponuje się bardzo dobrą i przebiegłą taktyką. :lol:

a masło jest maślane

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-03, 17:04   

Ja w przeciwieństwie do ciebie posiadam jakoś strategie. :-P
 
musk 
fire in the hole ^^



Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 46
Skąd: Łęki k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-03, 21:49   

"jeżeli dysponuje się bardzo dobrą i przebiegłą taktyką." to jak dla mnie każde jest takie :P :D

 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-04, 11:08   

paweł napisał/a:
Ja w przeciwieństwie do ciebie posiadam jakoś strategie. :-P

Skąd wiesz, że nie mam strategii?
Jeżeli piszesz coś o inferno, to może więcej konkretów...
Może uda mi się sprowokować Cię do podzielenia sie Twoją wiedzą, gdy napiszę co myślę o tym mieście?
Poziom pierwszy - najsłabsza jednostka w grze - szybko i sprawnie ginie w starciu z każdym przeciwnikiem. Siła ataku i obrażenia pozostawiają wiele do życzenia. Brak pozytecznych umiejętności specjalnych.
Poziom drugi - kaleczy nasze jednostki, gdy są w zwarciu z przeciwnikiem, więc znowu średnio się udało. Sytuację ratuje trochę ifryt, który jest odporny na ogień, więc możemy strzelać do tego kogo atakuje ifryt. Ale co robić gdy jeszcz nie ma ifryta, albo gdy ifryt i jego przeciwnik jest daleko,a blisko mamy czysty strzał, tylę że zranimy swoją jednostkę?
Poziom trzeci - szybki i blokuje kontratak. Dodatkowa specjalność bezużyteczna na poziomie wyższym niż 80%. Niby można by go uzywac do obrony miast, ale ma za mało życia i ginie od czarów.
Poziom czwarty - dobre mięso armatnie. Wystarczająco szybkie żeby pełnić swą zaszczytną rolę, ma sporo pktów życia, przyzwoity atak i obronę.
Reszta innym razem...

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-04, 17:53   

Arcydiabły są dobre w ataku i w obronie.
Bardzo duża szybkośc pozwalająca wykonanie pierwszego ruchu.
Małe obrażenia i małe hp, ale gdyby miał więcej był by za silny.
Zajmuie jedno pole.
Brak kontry wroga dzięki temu Arcydiabeł żadziei obrywa.
Miryd bardzo świetny oddział do blokowania łuczników bardzo szybki przyzwoity atak i obrona.Średnie hp jak na ten poziom.Odpornośc na ogień kontratak za pomocą tarczy.
Czarcie lordy statystyki mają średnie jak na ten poziom.Ale wskrzesznie robi swoje.
Chowańce nie są najsłabsze kładą gremlina i chłopa.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 19
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group