Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Przesunięty przez: Malekith
2009-07-19, 13:20
Random Map Templates
Autor Wiadomość
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-06-30, 13:20   

Mi się poprzednia wersja bardzo podobała,bo takie element losowości ma swój smak. Jednak nie oglądałem jeszcze kolejnej wersji.Jeśli będzie taka jakiej się spodziewam to bardzo dobrze.

EDIT

Nie podoba mi się ten nowy templ. :-? Jest troszkę zryty,prawdę mówiąc.Nie wiem dlaczego,ale na dwóch wylosowanych mapkach,jeśli liczyć za strefę miejsca za strażnikami,to nekro było 6strefą...Te nowe rzczy powoduja że chciało by się zatrzymać w 1 strefie ze 2 tyg,ale nie można sobie pozwolic na zwłoke,bo przeciwnik będzie w nekro szybciej.Od biedy ten templ może być,ale nie widzę innej możliwości jak grać cytą teraz.Inne zamki maja przewalone,bo cyta daje hyderkę albo 2 szczurowi i ten wszystko obrobi,potem można najwyżej skillować boha i zabrać puchę z 1 strefy,a potem znowu zabić i wrócić do 2 strefy.A inne zamki tak łatwo nie beda miały,zeby coś dac szczurowi i ten wszystko owalił.to takie poczatkowe spostrzezenia.Jak sobie przypomne coś jeszcze i teraz zobacze to napisze.Ale srednio templ wypadaw moich oczach,poprzedni był dobry :-P (dopoki nie trafi mi sie powalona mapka) ;-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-05, 11:34   

Post wyżej jest już na pewno nieaktualny :)

Nowa porcja rmg ;)

Long Run 1vs1vs1 - best template ever w wersji dla 3 graczy :)
Long Run 2vs2 - j/w z tym, że do gry drużynowej 2vs2. Strefy pierwsze drużyn są ze sobą połączone (brak guarda) i z obu jest dostęp do 2 strefy.
Oba temple na bazie szablonu L.

Long Run 2vs2.rar
Pobierz Plik ściągnięto 759 raz(y) 783 Bajtów

Long Run 1vs1vs1.rar
Pobierz Plik ściągnięto 699 raz(y) 798 Bajtów

 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-08-05, 12:56   

Wieczorkiem jak cos
2 vs 2 moze byc

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-13, 18:46   

Clash of Dragons - bardzo bogata mapa, w najlepszych strefach masa siedlisk neutralnych smoków. Do poprawnego działania wymaga pliku objects.txt z paczki, który odblokowuje te siedliska. Nie trzeba zmieniać go na czas gry na innych mapach (nie licząc tych na których mogą być te siedliska.

Dostępne rozmiary to L+U, XL, XL+U

Grać na silnych potworach. Najlepiej XL lub L+U.

EDIT
Clash of Dragons v1.1 - jedyna zmiana to więcej reliktów.

EDIT
Clash of Dragons v1.2
Zmiany 1.1->1.2:
-dodany guard 50000 pomiędzy podstrefami zespołów smoczych stref,
-usunięty bug, który czasem powodował niegenerowanie się połączeń w smoczych zespołach stref (ten bug jest także baaardzo częsty na pc2).

EDIT
Jeśli używasz plików 2.2, objects.txt dołączony do templa, nie jest potrzebny.


Schemat:


Clash of Dragons 1.2.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1930 raz(y) 872 Bajtów

Clash of Dragons 1.1.rar
Pobierz Plik ściągnięto 827 raz(y) 6,85 KB

Clash of Dragons.rar
Pobierz Plik ściągnięto 791 raz(y) 6,85 KB

 
 
zaylek

Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 8
Wysłany: 2009-08-25, 15:03   

a znalazl by sie jakis templ na 1v1v1v1 (najlepiej long run lub balance ktorys) ??
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-25, 15:10   

Myślę, że da się zrobić, ale raczej tylko pod XL, XL+U bo trzeba podwoić liczbę stref. Long run jest już przerobiony do gry 2vs2, ale pod grę FFA nie nadaje się. Balance 2vs2 można grać FFA.

EDIT

Nowy otwarty templ - Fear
Na razie to wstępna wersja.

Fear.rar
Pobierz Plik ściągnięto 572 raz(y) 833 Bajtów

 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-20, 18:20   

Albo coś mi nie działa albo ja nie kumaty. Po 1 czy te mapy wkleić do katalogu jako foldery czy jako pliki? Po 2 mam do wyboru kilka map losowych nie posiadających nazwy i opisu. Po 3 żadna mapa nie chce się wygenerować. Po 4 wywala mnie z HoMM3




 
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-20, 19:44   

To są generatory map... Wsadzasz je do /data bez folderu , sam plik rmg.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-21, 20:58   

Wiem ale jak nakazać generatorowi je stworzyć?




 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-21, 21:02   

Jeden z nich się musi nazywać rmg.txt i jego będzie wykorzystywał generator


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-21, 23:53   

Hektor, a potrafisz tworzyć losowe mapy?
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-12-22, 11:36   

Tak potrafię ale z tymi są problemy.




 
 
LaEa 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1178
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-12-22, 13:45   

Dzięki, czekałem pół roku na Twoją odpowiedź, wreszcie ! Wstawiasz plik rmg do data i sama mapa sie tworzy.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-12-22, 20:16   

^^ U mnie się program denerwuje. Nie podoba mu się to co robię.




 
 
krzysius
Gość
Wysłany: 2011-04-19, 02:35   

Poszukuje jakiegoś tampla na pojedynki 1vs1 na mapach M, z niewielka ilością miast. Czy możecie mi coś polecić ?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 14
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group