Mi się poprzednia wersja bardzo podobała,bo takie element losowości ma swój smak. Jednak nie oglądałem jeszcze kolejnej wersji.Jeśli będzie taka jakiej się spodziewam to bardzo dobrze.
EDIT
Nie podoba mi się ten nowy templ. Jest troszkę zryty,prawdę mówiąc.Nie wiem dlaczego,ale na dwóch wylosowanych mapkach,jeśli liczyć za strefę miejsca za strażnikami,to nekro było 6strefą...Te nowe rzczy powoduja że chciało by się zatrzymać w 1 strefie ze 2 tyg,ale nie można sobie pozwolic na zwłoke,bo przeciwnik będzie w nekro szybciej.Od biedy ten templ może być,ale nie widzę innej możliwości jak grać cytą teraz.Inne zamki maja przewalone,bo cyta daje hyderkę albo 2 szczurowi i ten wszystko obrobi,potem można najwyżej skillować boha i zabrać puchę z 1 strefy,a potem znowu zabić i wrócić do 2 strefy.A inne zamki tak łatwo nie beda miały,zeby coś dac szczurowi i ten wszystko owalił.to takie poczatkowe spostrzezenia.Jak sobie przypomne coś jeszcze i teraz zobacze to napisze.Ale srednio templ wypadaw moich oczach,poprzedni był dobry (dopoki nie trafi mi sie powalona mapka)
Long Run 1vs1vs1 - best template ever w wersji dla 3 graczy :)
Long Run 2vs2 - j/w z tym, że do gry drużynowej 2vs2. Strefy pierwsze drużyn są ze sobą połączone (brak guarda) i z obu jest dostęp do 2 strefy.
Oba temple na bazie szablonu L.
Clash of Dragons - bardzo bogata mapa, w najlepszych strefach masa siedlisk neutralnych smoków. Do poprawnego działania wymaga pliku objects.txt z paczki, który odblokowuje te siedliska. Nie trzeba zmieniać go na czas gry na innych mapach (nie licząc tych na których mogą być te siedliska.
Dostępne rozmiary to L+U, XL, XL+U
Grać na silnych potworach. Najlepiej XL lub L+U.
EDIT
Clash of Dragons v1.1 - jedyna zmiana to więcej reliktów.
EDIT
Clash of Dragons v1.2
Zmiany 1.1->1.2:
-dodany guard 50000 pomiędzy podstrefami zespołów smoczych stref,
-usunięty bug, który czasem powodował niegenerowanie się połączeń w smoczych zespołach stref (ten bug jest także baaardzo częsty na pc2).
EDIT
Jeśli używasz plików 2.2, objects.txt dołączony do templa, nie jest potrzebny.
Myślę, że da się zrobić, ale raczej tylko pod XL, XL+U bo trzeba podwoić liczbę stref. Long run jest już przerobiony do gry 2vs2, ale pod grę FFA nie nadaje się. Balance 2vs2 można grać FFA.
EDIT
Nowy otwarty templ - Fear
Na razie to wstępna wersja.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-20, 18:20
Albo coś mi nie działa albo ja nie kumaty. Po 1 czy te mapy wkleić do katalogu jako foldery czy jako pliki? Po 2 mam do wyboru kilka map losowych nie posiadających nazwy i opisu. Po 3 żadna mapa nie chce się wygenerować. Po 4 wywala mnie z HoMM3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum