Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Najlepsze miasto na szybkie podbicie kopalń

Gandalf - 2010-01-05, 16:58
:
Sauron napisał/a:
żadkość
rzadkość. Czy gdy piszesz, nie widzisz podkreślonych błędów? Poza tym gargulcami nie przyblokujemy strzelających w pierwszej turze, chyba, że mamy taktykę (jeśli np. wybierzemy Torosara i rozwiniemy tę umiejętność chociaż na poziom zaawansowany) lub haste na poziomie co najmniej zaawansowanym (podstawowy może nie wystarczać), co z kolei jest nieprawdopodobne w 1 tygodniu rozgrywki.
The Shadow - 2010-01-05, 19:27
:
Sauron napisał/a:
ale jak się ma gargulce można tych strzeloków próbować przyblokować.



Chyba właśnie swoich popilnować chciałeś powiedzieć ;p
Gargulce za mało speeda mają, żeby dolecieć bezpośrednio na drugi koniec mapki.
Wydaje mi się, że mapka w szerokości ma 12 sqmów, a gargulec (ulepszony)9 speeda, a normalny 6. Więc nie ma mowy...
(bez wzmaczniaczy i takty)
Xeno - 2010-01-05, 19:40
:
No w jednej turze nie doleci,ale strzelcy mają mniej speeda, więc mięso do przodu, by strzelcy ich palnęły, a gargi na czekaj.Potem możemy spokojnie dolecieć i zablokować strzelców.
The Shadow - 2010-01-05, 19:43
:
Cytat:

No w jednej turze nie doleci,ale strzelcy mają mniej speeda, więc mięso do przodu, by strzelcy ich palnęły, a gargi na czekaj.Potem możemy spokojnie dolecieć i zablokować strzelców.


Ale patrząc na gargulce, to byle co w nie strzeli i kilka pada. Bardziej mi chodziło o granie bez strat oraz o ich "bezpośredniość", bez w8. Co jak co, ale gargulce są cieńkie to chyba jedyna taka jednostka(w fortecy) ,pomijając gremliny ;s
Xeno - 2010-01-05, 19:49
:
No co ty powiesz.Zmienisz zdanie jak ci w armie wpadnie szczur z 10 gramami podzielonymi we wszystkie sloty i zacznie wycinać armie z błyskawicy.Potem jeszcze main wpadnie i po zawodach.
Paweł - 2010-01-07, 17:28
:
To teraz napiszę krótko na temat każdego miasta.
Nekropolis- na "szybkie" to mam na myśli, że chodzi o walki przed pierwszym wykupieniem armii, a więc uważam, że to miasto sprawdza się słabo, bo dwa najniższe lvl na tym etapie są mało praktyczne i wolne. W momencie kiedy jesteśmy po pierwszej rekrutacji to już jest łatwo, bo samymi Alpami robi się banki.
Loch- potęga płynąca z hord Shatiego zdecydowanie wystarczy, aby poradzić sobie z cieciami z przed kopalń. To ścisła czołówka jeżeli chodzi o początkowe walki.
Inferno- myślcie co chcecie, ale ja w pierwszym tygodniu osiągam już 8 lvl, a walcze samymi Diablikami i Gogami. Są liczni, mam takie szczęście, że Gogów mam na start 25-35- zawsze, ponadto około 90 Diablików również. Temu miastu nic nie zarzucam jeżeli chodzi o szybki podbój, problemy pojawiają się dopiero ze strzelcami.

Wrota Żywiołów- wystarczą zdecydowanie same Rusałki, aby kosić np. hordy Drzewców- problemy sią dopiero z jednostkami, które mają 6 speda, albo strzelają.
Cytadela- każdy wie jak tamci strzelcy radzą sobie w duecie z Wiwernami.
Twierdza- Wilcze, Gobliny, Roki i Behemoty- jednym słowem z walk wychodzi się w pierwszym tygodnie bez strat, nie licząc oczywiście jednostek, którymi ściągaliśmy kontrataki.

Bastion- Elf, Centaury- wymiatają wszystkich strażników z przed kopalń.
Zamek- Halabarda razem z Kuszą też powinna sobie poradzić z większością przeciwników.
Forteca- tu chyba nie trzeba podawać argumentów, gdyż każdy wie, że Większe Gremliny w ilościach 70-100 ustrzelą wszystko, ponadto możemy wysłać Gargulca, aby przeciwnicy chodzili za nimi w kółko, a Gremlinki mieli czysty strzał.

Naprawdę dla mnie podbijanie kopalń na początku niestanowi problemu, niezależnie jakim gram miastem. Najważniejsze jest, aby nabić przynajmniej 5 lvl do pierwszego wykupienia, przy tym odsłonimy szczurom dostęp do zasobów i kopalń. ;-)
Malekith - 2010-01-07, 19:32
:
Paweł napisał/a:
Nekropolis- na "szybkie" to mam na myśli, że chodzi o walki przed pierwszym wykupieniem armii, a więc uważam, że to miasto sprawdza się słabo, bo dwa najniższe lvl na tym etapie są mało praktyczne i wolne.
Ale galthran daje całkiem dużo szkieletów, które można porównać do trogów shakta. Od 3 (lub 2) dnia mamy 3 licze, które są potężnymi strzelcami (ostatnio moje 3 licze zadały 180+ dmg na rozbójnikach). 2 dni później mamy dostęp do koników - od tego momentu takie guardy jak np. 50 lizardów, 40 orków itp. robi się bez strat (nawet pobocznym). Ponadto gildia w 1 dniu daje strzałkę szczurom.
Tiamath - 2010-01-08, 12:10
:
Na GW 1.5 jest kopalnia złota do zrobienia w pierwszym dniu gry.
Pilnuje jej zawsze 30-33 guardó 4 levela, upg albo non upg.
Poniewaz ostatnio mój przeciwnik zabił się na upg ograch jestem ciekawy jakimi zamkami jesteście w stanie zabić tego guarda jeżeli będzie to np upg wampir, upg med, upg magowie.
altaeir - 2010-01-08, 17:07
:
Ty nie cwaniakuj bo te ogry moralowały, były w 6 czy 7 slotach, mają po 60hp i można se posrać jak nie wie się jak to zrobić. A to ze można te guardy zabić to jedno, tylko że jak mam stracić sporo wojska to co to za sukces. Później zabiłem bazyle przy kopalni, przy towerze up bazyle i 2 sloty w 1 ruchach dostały morala zabiły pojedyncze ważki i miałem na dupie all sloty, ale udało się wybronić, nie grałem tej mapy 100+ za to jedną hydrą zabiłem grupę efrytów w 4 dniu. Żeby nie pisać nie na temat, myślę że najlepszy byłby tower/conflux/loch/zamek z kuszami. Zresztą co tu pisać kopalnie pilnują zazwyczaj jakieś słabe guardy. A Malek podsunał mi rozwiązanie i kolejnym razem dostaniesz, bo wtedy wylądowałem przy arenie z portalu i musiałem na piechote zasuwać do 2 zamku.
Tiamath - 2010-01-08, 21:21
:
A jaka jest roznica miedzy mnsotwo ogrow na gw a na zwyklej mapie?
Straznik to straznik i 100 gier na mapie nic nie zmienia.
Albo sie umie ich zabic albo nie.
Ciesze sie ze masz plan , bardzo lubie gw:D
altaeir - 2010-01-08, 22:31
:
Ciekaw jestem na jakim templu zabiłbyś te ogry w 1/2 dniu, chyba tylko loch by dał radę. Towerowi skończyły by się strzały. A te ogry można zabić bez problemu tylko że trzeba by robić upa lizarda, a o się mija z moim planem, bo dzięki ulepszonym ważkom mam full ruchu mogę dużo objechać, mam szczurka w 3 dniu na morzu, w 1/2/1 mogę obić minosy,meduzy i utopię. Każde wyjście ma plusy i minusy. Ty się śmiejesz, a ciekaw jestem czy byś zabił takie ogry zamkiem z nieulepszonymi łucznikami, zwykłymi pikami i mięsem w 1 dniu. Na mapie bym ich zabił kilka dni później, a to że wiele jeszcze przede mną w h3 nie jest dla mnie nowością. Ale niedługo zaczniesz mówić że zabicie hordy hydr na gw jest proste :-P
Akolita - 2010-01-09, 15:07
:
Najlepszym miastem do zdobywania kopalń jest zamek i lochy.
Zamek:pikinierzy-dobra jednostka(jedna z lepszych 1lv.)nawet szybka
+ kusznicy osłabiający przeciwnika(pikinierami dobijamy)
Lochy:dużo troglodytów na start(chyba najwięcej ma Shakti)+ harpie powstrzymujące kontre-najgorzej jeśli kopalni pilnuja odziały strzelające np. arcymagowie rozdzieleni w 7 slotach, to już mały problem...
black wolf - 2010-01-09, 17:12
:
Moim zdaniem najlepszym miastem na podbijanie kopalń jest Loch i Bastion.
Loch- roje mocnych troglów zwłaszcza jeśli mamy Shaktiego, harpie wiedźmy które wracają na miejsce i latają w ogóle prawie najlepszy 2 poziom.
Nie można także zapomnieć o ich bohaterach czarnoksiężnikach którzy są przepakowani Jedite oraz Alamar. :-D

Bastion-Najlepszy 1 poziomowiec średnie krasnoludy i mocne elfy dają im wszystkie otwarte kopalnie.
I nie można także zapomnieć o ich bohaterach takich jak Mephala.
Jeszcze dobry jest Zamek ale tej rasy nie lubię :-P .
Akolita - 2010-01-09, 19:33
:
black wolf napisał/a:
którzy są przepakowani Jedite oraz Alamar

pewnie chodzi ci o wskrzeszenie, w sumie dlatego to jedni z moich ulubionych bohów
black wolf napisał/a:
Jeszcze dobry jest Zamek ale tej rasy nie lubię

ja zamku równiez nie lubię, dla mnie najlepszą rasą są Lochy pózniej Forteca ;-)
black wolf - 2010-01-09, 19:38
:
Akolita napisał/a:
pewnie chodzi ci o wskrzeszenie, w sumie dlatego to jedni z moich ulubionych bohów

Zgadłeś kolego :mrgreen: .

Cytat:
ja zamku równiez nie lubię, dla mnie najlepszą rasą są Lochy pózniej Forteca

Loch też jest moim zdaniem najlepszym miastem.
A nie uważasz, że na drugim miejscu piwinno być nekropolis, no wiesz nekromacja.