Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Najlepsze miasto na szybkie podbicie kopalń

Acmilanista - 2008-12-14, 12:33
:
Forteca - ulepszasz 1 poziom i wszystko:)
page - 2010-01-04, 18:18
:
Myślę, że najlepiej zdobywa się kopalnie bohami ze spec w 1 poziomie, wiadomo którzy to mają. Niezależnie od boha łatwo się to robi Lochem (zwłaszcza z Harpimi Wiedźmami) i Zamkiem.
The Shadow - 2010-01-04, 19:08
:
Malekith napisał/a:
Biorę Malekitha, parę troglaków tam ma. Załatwiam sobie strzałę i się kosi wszystko. Za kaskę robię drugiego boha i daję więcej trogli głównemu. Jest ich juz wtedy koło 100. Przy bitwie daję haste, czekanie i zabijam naraz 2 oddziały.


Robię bardzo podobnie. Biore malka, magiczna szczałkę, poexpie troche, kupuję next boha, przerzucam tam troche 'zielonych' (do głównego), ewentualnie, żeby sobie poprawić humor w następnym dniu biore wir magii i sobie koksze dalej, aż mi w końcu many zabraknie. Jeżeli oczywiście gram na biedniejszych mapkach, bo skoro były by bogate w surkę to do minosów > zamek, wykupuję wojo. Trzaskam kapitol, chimery, gm2 i dragi.
Gandalf - 2010-01-04, 19:19
:
Nie lepiej po prostu grać Shaktim? Jak dla mnie powyższa taktyka to za dużo niepotrzebnego kombinowania, poza tym 4 razy na początku rzucisz strzałę i many zabraknie (nie mów, że będziesz budował wir magii w 1 tygodniu...). Już nie wspominając o tym, że niekoniecznie w gildii musi być magiczna strzała...
Akolita - 2010-01-04, 19:22
:
Gandalf napisał/a:
poza tym 4 razy na początku rzucisz strzałę i many zabraknie

i co z tego,że zabraknie są studnie itp.rzeczy na których można sobie manę odbudować,wir magii nie jest wtedy wcale potrzebny-a jeśli ci tak juz zależy na manie jest mistycyzm....
Skwer - 2010-01-04, 19:24
:
page napisał/a:
Niezależnie od boha łatwo się to robi Lochem (zwłaszcza z Harpimi Wiedźmami) i Zamkiem.
\
no ze strzelcami jest trochę gorzej bo po 2-3 walkach praktycznie nie mamy już czym tych kopalń podbijać. Jak mamy Shaktiego to troglo i wystarczy - a harpie też pomóc mogą. Dobra na strzelców jest Twierdza - wbijamy taktykę na Mistrza i strzelcy lecą od wilczych i goblinów
The Shadow - 2010-01-04, 19:29
:
Gandalf napisał/a:
(nie mów, że będziesz budował wir magii w 1 tygodniu...).


Jeżeli mana bd mi potrzebna na podbicie banków, a nie mam many, a kasy mało to jednak wole ten Wir sobie strzelić.

Akolita napisał/a:
a jeśli ci tak juz zależy na manie jest mistycyzm....


Nie jestem głupi i nie zapychałbym sobie takim shitem wolnego slota w takim bohaterze ;p
Akolita - 2010-01-04, 19:33
:
The Shadow napisał/a:
Nie jestem głupi i nie zapychałbym sobie takim shitem wolnego slota w takim bohaterze ;p

chcesz mi powiedzieć,że mistycyzm w takim przypadku jaki opisał Gandalf się nie przydaje? - napewno,a co do wolnego slota nie zapycham zwykle takimi g... jak:
znajdowanie drogi,finanse,sokoli wzrok,szczęście,dowodzenie,odkrywanie
The Shadow - 2010-01-04, 19:43
:
Akolita napisał/a:
chcesz mi powiedzieć,że mistycyzm w takim przypadku jaki opisał Gandalf się nie przydaje?


Może i się przydaje, ale wolałbym łyknąć coś lepszego. Bo miscytyzm przyda mi się praktycznie tylko na początku, a w dalszej części bd tylko zmarnowanym slotem. Po za tym, jak ktoś lubi kombinować... bez większej potrzeby rzucenia 'szczałki' nie bd marnował many, oprócz tego jest dużo sposobów jak sprawić sobie na właściwą chwile mane.

Cytat:
napewno,a co do wolnego slota nie zapycham zwykle takimi g... jak:
znajdowanie drogi,finanse,sokoli wzrok,szczęście,dowodzenie,odkrywanie


A co myślisz, że ja takie coś biorę? Finanse to tylko dla szczurków. A co do tych skilli to zagraj sobie Malekithem i zobacz jak często bd Ci takie skille wchodzić, część i tak się nie pojawi, bo zgarniesz coś przydatniejszego, np. M.ziemi, pow, loge, inteligencje itp.
Leance - 2010-01-04, 19:43
:
Akolita napisał/a:
chcesz mi powiedzieć,że mistycyzm w takim przypadku jaki opisał Gandalf się nie przydaje? - napewno,a co do wolnego slota nie zapycham zwykle takimi g... jak:
znajdowanie drogi,finanse,sokoli wzrok,szczęście,dowodzenie,odkrywanie


Znajdowanie drogi może przydac się zawsze, gdy np. cała mapa jest bagnem, a my gramy czarnoksiężnikiem, to raczej w miarę normalny ruch jest przydatniejszy od 1 magicznej strzały dziennie. W czasie, w jakim to sie naładuje już szybciej wrócic do zamku, do wiru i mieć te 40 many (zakładam, że szybko zdobędzie się ten 1 pkt wiedzy) niż czekac na to 8 dni.
Boss18 - 2010-01-04, 21:08
:
Najlepszym miastem na 1 tydz jest oczywiscie Wz zaden potwor ze spedeem nawet do 6 nie za da wogóle strat... niby Up w Towerze daje kopa w 1 tyg ale przez to czasem nie zbudujemy geniuszy lub zamku... fajnie sie expi wystanem a shakti to wogole poezja...zamek jest slaby na pierwszy tydzien bo jednostki sa za wolne i nie jest latwo ... bastionem z upem centow jedzie wszystko tak jak shakti prawie
Gandalf - 2010-01-05, 00:16
:
Boss18 napisał/a:
zaden potwor ze spedeem nawet do 6 nie za da wogóle strat...
Chyba, że jest strzelającym, a my nie wzięliśmy Lacusa. ;-)
Sauron - 2010-01-05, 13:57
:
To chyba wiadomo,że forteca z gremlinami...
Michał3103 - 2010-01-05, 14:41
:
O ile kopalń nie bronią strzelający ;-)

Jeśli wyłączyć kopa jakiego daje boh to odpadają Lochy i Inferno (Ignatius). Warto to chyba wyłączyć, bo pytanie jest o miasto nie o boha. Na pewno WŻ z uwagi na mocny 2 lv i szybki 1. Na pewno Bastion z uwagi na świetny 1 lv i czasem możliwą pomoc paru elfów (nie tylko Ivorovi się na starcie trafiają).

Te zamki w moim przekonaniu w początkowym podbijaniu nie mają konkurencji.
Sauron - 2010-01-05, 15:31
:
Michał3103 napisał/a:
O ile kopalń nie bronią strzelający

No tak,nie pomyślałem,co prawda to żadkość,ale jak się ma gargulce można tych strzeloków próbować przyblokować.