Cytat: |
To zaklęcie trafia się prawie zawsze i we wszystkich gildiach |
Gandalf napisał/a: |
Jak to było w tej reklamie Żywca? Poza tym wcale nierzadko zdarza mi się, że w gildii nie ma haste - w dużej mierze zależy to od miasta, którym gramy. |
page napisał/a: |
Ja dziś miałem, dla przykładu, Inferno bez Haste'a i zaklęć ognia (sic!)
Dobrze, że u sąsiada "znalazłem" Rękę Śmierci i Klątwę. |
FeestQ napisał/a: |
Po za tym chyba nigdy nie gramy całej gry jednym miastem, tylko zdobywamy. Nieważne czy to miasta neutralne, gdzie możemy wybudować gildie, czy to miasta innego gracza, w których gildie, gdy miasto zdobywamy raczej już są. |
FeestQ napisał/a: |
Ale wracając do tematu, moim zdaniem to behemoty są jedną z jednostek, dla których przyśpieszenie jest jak skarb. |
black wolf napisał/a: |
Ja zagłosowałem, że są bardzo dobre przez to, że niszczą obronę o 80% i mają dużo HP. Słabością jest za to obrona i szybkość no i to że nie lata co przy oblężeniu może pozwalać mu tylko hasać przy murach zamku. |
Leance napisał/a: |
Cyklopy (jeśli mamy), jeśli nie mają ciekawszego celu, mogą zwiększyć możliwości behemota |
Cytat: |
Twierdza to miasto ofensywne, więc myślę, że powinno być przystosowane do szybkiego ataku |
black wolf napisał/a: |
Tylko pamiętajmy, że gracz będzie chciał szybko zniszczyć cyce właśnie za tę zdolność a jak jeszcze wiadomo jest to najmniej wytrzymały 6 level 70HP;/. |
Muczoczaczo napisał/a: |
W Twierdzy nie jest jakoś dużo jednostek przystosowanych do szybkiego ataku (Roki, Jeźdźcy, może Gobliny, szkoda, że tylko to pierwsze lata :P) |
Cytat: |
Niby tak, ale magia powietrza i taktyka i każdy stwór dojdzie do przeciwnika w 1. turze |
Cytat: |
tedy mass slowjest niwelowane |