Akademia Wojny - forum

KKM3 - "Magia Świąt" - Zaklęcia

Anonymous - 2008-12-19, 14:20
: Temat postu: Zaklęcia
Niach, Niach... Poniżej moja część projektu magii świąt, jeśli masz jakiś pomysł, dopisz go, ale klimatycznie i z jakąś historyjką o twoim forumowym alter ego.

Infalcja
poziom podstawowy: ilość złota w skarbcu wroga zwiększa się o 10%, ale jednostki we wszystkich jego miastach są o 20% droższe.
zaawansowany: ilość złota wzrasta o 30%, cena jednostek o 50%
ekspert: wzrost cen dotyczy również budynków, bohaterów, artefaktów i kursu wymiany na targowiskach.

Barszczmagedon

Duże ilości barszczu spadają na wszystkie jednostki na polu bitwy, zadając im rany.
podst.: barszcz Winiary instant; jeśli bohater nie posiada magii wody, spada w postaci proszku
zaawans.: barszcz babuni Knorr; istnieje (2 * moc bohatera)% szans na zatrucie wroga
ekspert: dodatkowe obrażenia od uszek
lol772 - 2008-12-19, 14:41
:
Kluski z Makiem:
-Spadają na ziemie kluski z makiem które zabijają jednostki zależnie od poziomu bohatera.
Wolne miejsce przy Slocie:
-Do bohatera dołącza oddział jednostki losowej i w losowej wielkości.
Anonymous - 2008-12-19, 14:46
:
Pasterka
Czar rzucany na mapie; następnego dnia wszystkie jednostki rzucającego bohatera są pod wpływem czaru "błogosławieństwo".
Palisada
Na wybranym przez bohatera miejscu wyrasta rząd pięciu choinek, które stają się przeszkodą terenową. Czas działania zależy od mocy bohatera i poziomu umiejętności "magia świąt".
Malekith - 2008-12-19, 15:30
:
Biały kaftan + izolatka
Tarnoob po okołu miesiącu powraca do normalności w następujących %-ach:
Podstawowy: 25%
Zaawansowany: 50%
Expert 75%
Długość trwania stanu normalności w dniach: moc x 0,1
Majer - 2008-12-19, 16:59
:
Kryzys finansowy

Gracz przez tydz traci 0 10% (pods.), 15% (zaaw.), 20% (exp.) złota, a przeciwnik kolejno 20%,30%,40% złota
Xeno - 2008-12-19, 19:28
:
Świąteczny karp
Jednostki spożywają świątecznego karpia,co dodaje im punkty ataku.Zwiększenie punktów ataku zależy od zdolności kulinarnych bohatera :lol:

Śledzie
Losowo na polu bitwy pojawiają się śledzie.Gdy wroga jednostka wpadnie na śledzie traci kolejke
Sir fronshire - 2008-12-19, 22:26
:
Kropidło Zagłady:

Na pole bitwy zostaje wysłany kolędnik pierwotnego potępienia który niszczy wrogie jednostki zależnie od poziomu bohatera...
ziajok - 2008-12-20, 08:07
:
Na pole bitwy zajeżdża saniami zaprzęgniętymi w renifery święty Mikołaj. Rozdaje prezenty na turę, a jeśli ma morale dobre to jeszcze raz. Naszym jednostkom rzuca losowe zaklęcia dobroczynne zasłaniając jednostki gremlinami, natomiast wrogim rzuca zaklęcia losowe ofensywne (zamiast rózgi hehe:mrgreen:). Po walce daje bohaterowi +200% doświadczenia z uzyskanego. :-D
Xeno - 2008-12-20, 08:46
:
To już troche przesadny czar,ale jak na święta to git :lol:
Sir fronshire - 2008-12-20, 12:04
:
Ciotka Helena:

Na wrogie oddziały zostaje zesłana Ciotka Helena która niszczy wrogie jednostki wyrywając im policzki. na jednostki naszego bohatera zostaje zesłane błogosławieństwo w postaci błogiego deszczu pięciozłotówek... XD
Anonymous - 2008-12-20, 13:59
:
A ja mam pomysł na fajne:

Zaklęcia - Przyzwanie Potwora, Uścisk Mocy, Błyskawica Sithów, Nieśmiertelność, Trik Umysłu
stasek93 - 2008-12-20, 14:33
:
Zaklecie - Przyzwanie Wujka Kazika (Wujek Kazik opruznia fose oblezonego zamku, nie wylewajac przy tym z kieliszka, ani jednej kropelki "ognistej wody", czas dzialania - cale swieta, efekt koncowy - mega swiateczny kac) ;).
Sir fronshire - 2008-12-20, 15:11
:
Bałwanek Frosty:

NA pole bitwy zostaje zesłany Bałwanek Frosty który rani jednostki niegrzecznych bohaterów.moc czaru zostaje zwiekszona o 357% gdy bohater posiada artefakt "Ruzga Wszechobecnej Sprawiedliwosci" :-)
Anonymous - 2008-12-20, 15:35
:
A ja mam pomysł na fajne zaklęcia:
Przyzwanie Potwora - ten czar pozwala bohaterowi na codzienne losowe przywołanie stwora
Uścisk Mocy -
Michał3103 - 2008-12-24, 11:24
:
Wujek Kazik rulezzz :-D