Shakti napisał/a: |
W skrócie arena to coś takiego, że herosi są na 15lvlu i mają mniej więcej po równo wojka. 300 pierwszego poziomu i 12 siódmego poziomu. Reszta proporcjonalnie.
Na klątwę jest bless i dispell. WŻ jest szybkie, więc uderzy i ucieknie. Nie można więc czekac, tylko trzeba atakować - tak? |
krzemo napisał/a: |
więc to jest arena? To nie bardzo rozumiem, co to za walka 300 halabardników vs 300 rusałek? albo 12 archów vs 12 feniksów? (czy raczej w tym wypadku 24?) |
Cytat: |
Ludzie czy wy czytacie tylko połówki postów czy tylko tytuł??
Chodzi o miasto dobre na WŹ na arenke |
Cytat: |
Nekro, zresztą wszysko :) driady zazwyczaj lecą na hita ale gorzej z feniksami, a wlasnie , kto wie od czego zalezy ile ich sie wskrzesi? (moc??) |
Gandalf napisał/a: |
Na "s" może niekoniecznie
EDIT: Myślę, że inferno dobrze się nada na mapach l oraz xl. Farmienie może zapewnić przewagę, a poza tym bohaterowie z inferna często mają magię ognia - mass klątwa i strzelający stają się ozdobami Na mniejszych mapach może być problem, ponieważ Wrota pewnie zaatakują przed ulepszeniem czarcich lordów i wtedy nici... |
Cytat: |
Inferno jest dla mnie beznadziejnym zamkiem,i nie m szans z WŻ,nawet n XL |
Sauron napisał/a: | ||
Na s nekropolia też nie taka zła... Inferno jest dla mnie beznadziejnym zamkiem,i nie m szans z WŻ,nawet n XL |